Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #541 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Er psykolog vettu😂 Du kjennar meg betre enn eg kjennar meg sjølv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #542 Del Skrevet 11. mai 2022 Episode 17 @Cid så nå hadde bikket 417 kilogram, ventet spent på gavene @Sjokoladepenge hadde selvfølgelig med sjokoladepenger som hun brukte som betaling for en bit a @Cids kropp. @Fløff hadde med dildoer og kvakkekyllinger. @-Missi- hadde med blomster Mens @Geitis og @Kate Upton ikke hadde med noe fordi de mente at de var en gave i seg selv. Plutselig dukket @Entern og @Frøkenfryden opp og sa: kom gut, vi tar deg med hjå til meg, vi skal læra deg nynorsk. I mellomtiden var @TheHairyToothfairy og @lurven ute og jaktet på zombier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #543 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) lurven skrev (3 timer siden): Ja men kristne kommer jo i mange varianter, trenger ikke å faste og be 22 ganger om dagen og gå i kirken hver uke for å kalle deg kristen. Ingen blir frelst ved gjerninger uansett. Og noe av tanken bak det hele er at ingen er bedre eller bedre kristen enn andre. Nå avsporer vi såpa, men spin off var vel lov🙃 Jeg opplever det kanskje ikke så romslig, sånn jeg har erfart det miljøet. Eller fine folk, min nære venn gjennom 20 år var en sv de, men vanskelig for meg at samboerskap og homofili og abort og sånn er synd. Og at jeg jo kommer til ingenting/ helvete i deres øyne, selv om jeg har over snittet høy moral og gode verdier. Så ble bevisst på en del ting og tenkte at det ikke føltes riktig. Men ikke utmeldt, og døpt og konfirmert er jeg jo. redigert; Kan også legge til at når man feiler noe viser heller ikke alltid slike miljøet seg fra sin beste side. Forsøk på å helbrede meg og sånn på åpen gate ( sist det skjedde kom jeg ut av polet😂😂😂) syns jeg er utrolig upassende bare Endret 11. mai 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #544 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Nå avsporer vi såpa, men spin off var vel lov🙃 Jeg opplever det kanskje ikke så romslig, sånn jeg har erfart det miljøet. Eller fine folk, min nære venn gjennom 20 år var en sv de, men vanskelig for meg at samboerskap og homofili og abort og sånn er synd. Og at jeg jo kommer til ingenting/ helvete i deres øyne, selv om jeg har over snittet høy moral og gode verdier. Så ble bevisst på en del ting og tenkte at det ikke føltes riktig. Men ikke utmeldt, og døpt og konfirmert er jeg jo. redigert; Kan også legge til at når man feiler noe viser heller ikke alltid slike miljøet seg fra sin beste side. Forsøk på å helbrede meg og sånn på åpen gate ( sist det skjedde kom jeg ut av polet😂😂😂) syns jeg er utrolig upassende bare Orker ikke kristenfundamentalister sjøl heller.👍 Endret 11. mai 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #545 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Nå avsporer vi såpa, men spin off var vel lov🙃 Jeg opplever det kanskje ikke så romslig, sånn jeg har erfart det miljøet. Eller fine folk, min nære venn gjennom 20 år var en sv de, men vanskelig for meg at samboerskap og homofili og abort og sånn er synd. Og at jeg jo kommer til ingenting/ helvete i deres øyne, selv om jeg har over snittet høy moral og gode verdier. Så ble bevisst på en del ting og tenkte at det ikke føltes riktig. Men ikke utmeldt, og døpt og konfirmert er jeg jo. redigert; Kan også legge til at når man feiler noe viser heller ikke alltid slike miljøet seg fra sin beste side. Forsøk på å helbrede meg og sånn på åpen gate ( sist det skjedde kom jeg ut av polet😂😂😂) syns jeg er utrolig upassende bare Ja dette er sånn kristen spin off😄 Har selv gått i noen menigheter som et litt ekstreme, men deler ikke deres syn på alt. Men føler at jeg lærer litt mer om kristendommen der enn ved å gå i en vanlig kirke. Noen ekstreme kristne henger seg veldig opp i noen synder, men i prinsippet er alle syndere og alle synder like ille. Noe som kan virke som en liten synd kan få store konsekvenser for deg eller de det går ut over. Ja jeg mener at man mangler noen antenner hvis man prøver å helbrede folk på åpen gate og sånn. Jesus gikk heller ikke rundt å helbredet folk som ikke ba om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #546 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (17 minutter siden): Ja dette er sånn kristen spin off😄 Har selv gått i noen menigheter som et litt ekstreme, men deler ikke deres syn på alt. Men føler at jeg lærer litt mer om kristendommen der enn ved å gå i en vanlig kirke. Noen ekstreme kristne henger seg veldig opp i noen synder, men i prinsippet er alle syndere og alle synder like ille. Noe som kan virke som en liten synd kan få store konsekvenser for deg eller de det går ut over. Ja jeg mener at man mangler noen antenner hvis man prøver å helbrede folk på åpen gate og sånn. Jesus gikk heller ikke rundt å helbredet folk som ikke ba om det. Hvis Jesus spør på åpen gate kan jeg vurdere det🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #547 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (3 timer siden): Du kjennar meg betre enn eg kjennar meg sjølv Noko slikt👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mai 2022 #548 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (43 minutter siden): Ja dette er sånn kristen spin off😄 Har selv gått i noen menigheter som et litt ekstreme, men deler ikke deres syn på alt. Men føler at jeg lærer litt mer om kristendommen der enn ved å gå i en vanlig kirke. Noen ekstreme kristne henger seg veldig opp i noen synder, men i prinsippet er alle syndere og alle synder like ille. Noe som kan virke som en liten synd kan få store konsekvenser for deg eller de det går ut over. Ja jeg mener at man mangler noen antenner hvis man prøver å helbrede folk på åpen gate og sånn. Jesus gikk heller ikke rundt å helbredet folk som ikke ba om det. Kan ikke dere heller starte en spin off tråd istedenfor? Så slipper tråden å bli helt avsporet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #549 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Hvis Jesus spør på åpen gate kan jeg vurdere det🤓 Såå hvis det kommer en kar fra Spania eller Mexico sier du ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #550 Del Skrevet 11. mai 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Kan ikke dere heller starte en spin off tråd istedenfor? Så slipper tråden å bli helt avsporet Jeg har startet for mange tråder allerede. Har gitt meg selv karantene. Sporer på tråden senere I dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #551 Del Skrevet 11. mai 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Kan ikke dere heller starte en spin off tråd istedenfor? Så slipper tråden å bli helt avsporet Og Cid kan jo ikke bli avsporet han må jo rømme fra @AthenaRavenLuna i mario cart'en sin 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mai 2022 #552 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Jeg har startet for mange tråder allerede. Har gitt meg selv karantene. Sporer på tråden senere I dag En til går greit, synes det er greit at denne tråden handler om det den handler om. Dere kunne eventuelt pratet om alt det andre i de andre fjase trådene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #553 Del Skrevet 11. mai 2022 Cid skrev (4 minutter siden): En til går greit, synes det er greit at denne tråden handler om det den handler om. Dere kunne eventuelt pratet om alt det andre i de andre fjase trådene? Egentlig enig med Cid her, synes det er dumt når tråder sklir ut for mye. Samme har skjedd periodevis i Spør En Bruker (der det av og til blir vel mye tull som ikke er spørsmål/svar og den tråden er for spørsmål/svar), det er irriterende og i verste fall kommer en mod og stenger tråden. Det blir som når det dukker opp folk i telletrådene som ikke følger trådenes regler, det blir liksom helt meningsløst. Det er jo masse fjasetråder å fjase i og det kan aldri bli for mange fjasetråder 😊 Så bare start en ny tråd @lurven😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2022 #554 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (6 timer siden): Episode 17 @Cid så nå hadde bikket 417 kilogram, ventet spent på gavene @Sjokoladepenge hadde selvfølgelig med sjokoladepenger som hun brukte som betaling for en bit a @Cids kropp. @Fløff hadde med dildoer og kvakkekyllinger. @-Missi- hadde med blomster Mens @Geitis og @Kate Upton ikke hadde med noe fordi de mente at de var en gave i seg selv. Plutselig dukket @Entern og @Frøkenfryden opp og sa: kom gut, vi tar deg med hjå til meg, vi skal læra deg nynorsk. I mellomtiden var @TheHairyToothfairy og @lurven ute og jaktet på zombier GET SOME, GET SOME, GET SOME, ET BLY ZOMBIEJÆVLER, I WANNA KICK ARSE AND CHEW BUBBLEGUM - AND I'M ALL OUTTA GUM! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2022 #555 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Nå avsporer vi såpa, men spin off var vel lov🙃 Jeg opplever det kanskje ikke så romslig, sånn jeg har erfart det miljøet. Eller fine folk, min nære venn gjennom 20 år var en sv de, men vanskelig for meg at samboerskap og homofili og abort og sånn er synd. Og at jeg jo kommer til ingenting/ helvete i deres øyne, selv om jeg har over snittet høy moral og gode verdier. Så ble bevisst på en del ting og tenkte at det ikke føltes riktig. Men ikke utmeldt, og døpt og konfirmert er jeg jo. redigert; Kan også legge til at når man feiler noe viser heller ikke alltid slike miljøet seg fra sin beste side. Forsøk på å helbrede meg og sånn på åpen gate ( sist det skjedde kom jeg ut av polet😂😂😂) syns jeg er utrolig upassende bare det er upent å helbrede polfarere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #556 Del Skrevet 11. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (51 minutter siden): GET SOME, GET SOME, GET SOME, ET BLY ZOMBIEJÆVLER, I WANNA KICK ARSE AND CHEW BUBBLEGUM - AND I'M ALL OUTTA GUM! Yeah! Jeg har sett mye på zombiefilmer og serier, så ville klart meg bra i en zombieapokalypse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #557 Del Skrevet 11. mai 2022 Episode 18 Endelig var@Frøkenfryden og @Entern ferdige med å omvende @Cid til nynorsk. Dette feiret de med å dra en tur på polet. Da de kom ut møtte de @lurven og @TheHairyToothfairy som nettopp var ferdige med dagens zombie overkill. @TheHairyToothfairy blåste en kjempestor tyggisboble og så superkul ut. Så dro han og @Entern på olympen bar. I mellomtiden prøvde @lurven å frelse @Frøkenfryden men hun bare: slepp meg,eg vil berre heim å leika med barbidukkane mine. Et annet sted i landet lå @Kvakkekyllingenå koste seg med fantorangens nese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #558 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Egentlig enig med Cid her, synes det er dumt når tråder sklir ut for mye. Samme har skjedd periodevis i Spør En Bruker (der det av og til blir vel mye tull som ikke er spørsmål/svar og den tråden er for spørsmål/svar), det er irriterende og i verste fall kommer en mod og stenger tråden. Det blir som når det dukker opp folk i telletrådene som ikke følger trådenes regler, det blir liksom helt meningsløst. Det er jo masse fjasetråder å fjase i og det kan aldri bli for mange fjasetråder 😊 Så bare start en ny tråd @lurven😊 Nei kan ikke starte flere, det blir inflasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #559 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Episode 18 Endelig var@Frøkenfryden og @Entern ferdige med å omvende @Cid til nynorsk. Dette feiret de med å dra en tur på polet. Da de kom ut møtte de @lurven og @TheHairyToothfairy som nettopp var ferdige med dagens zombie overkill. @TheHairyToothfairy blåste en kjempestor tyggisboble og så superkul ut. Så dro han og @Entern på olympen bar. I mellomtiden prøvde @lurven å frelse @Frøkenfryden men hun bare: slepp meg,eg vil berre heim å leika med barbidukkane mine. Et annet sted i landet lå @Kvakkekyllingenå koste seg med fantorangens nese Beste episode hittil ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #560 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Nei kan ikke starte flere, det blir inflasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå