Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #501 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hvem gjør det? Folk skreiv på M før i tida så ord vary til mord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #502 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Hvem gjør det? Oslofolk liker å kalle Nynorsk Ordliste for Spynorsk Mordliste. De tror de er morsomme… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #503 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Oslofolk liker å kalle Nynorsk Ordliste for Spynorsk Mordliste. De tror de er morsomme… Men eg og du veit dei kjem til å brenne i helvete😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #504 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (18 timer siden): Er det bare meg, eller høyrast eg ut som èin gamal pensjonert folkehøgskulelærar fra førkrigstida når eg skriv på nynorsk?? M+ Godt språk Entern, men neste gong lyt du hugsa at det ikkje er «bare» men «berre». Mvh Frøken (Fryden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #505 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Men eg og du veit dei kjem til å brenne i helvete😈 Jau, i inste delen 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #506 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Pultost, dèt er gild og næringsrik mat med mykje protein og anna godt. Dèt er deg vel unt, Cid, sjøl om du berre skriv på bymålet Du veit godt kor stolte eg og @Frøkenfryden hadde vore viss du skreiv landsmål på KG Jau da hadde riktig vore noke å feira! Når Cid vil vera ved hovedmålet sitt og frigjer seg frå bymålets uhumske favn Du skal sjå du hadde fått artikkel i lokalavisa med! Tenkje seg noko so gildt?? Har du røyka mykje? 😂😂😂 neidååå! ☺️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #507 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): M+ Godt språk Entern, men neste gong lyt du hugsa at det ikkje er «bare» men «berre». Mvh Frøken (Fryden) No må frøkna hugse at eg er austlending, difor slit eg litt med språket somme tider 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #508 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 16. @Frøkenfryden fortsetter på sin gi f... reise, En dag pakket hun ned alle minnie mus genserne og alle mummi koppene sine og dro til @Kvakkekyllingen. Og hun sa ikke fra til mannen sin en gang, hun bare: eg gir fanden og berre stikkar. I Oslo sentrum drev @lurven og @Entern å dytta syklister foran trikken og sånn, mens @TheHairyToothfairy dreiv å preppa for en zombieapokalypse. I mellomtiden hadde @Cid utviklet Stockholmsyndromet og blitt forelska i @AthenaRavenLuna. Men @-Missi- @Fløff @Geitis @Kate Upton @Titania og @Sjokoladepenge ville også han en bit av han. Men siden han var blitt tvangsforet og veide 365 kilo var det mer enn nok til alle. Det eneste kravet @Cid stilte var at alle måtte gi han en gave.... Setter veldig pris på hvordan min karakter utvikler seg😁 Kan ikke bare spise, må ta tak! 😁👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #509 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): No må frøkna hugse at eg er austlending, difor slit eg litt med språket somme tider 😅 Du er faktisk veldig flink! Æresord! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #510 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du er faktisk veldig flink! Æresord! 🥰 ☺️☺️☺️☺️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #511 Del Skrevet 10. mai 2022 Gjer’kje noke med gråver når @Frøkenfryden er her! Da skine soli for alle saman da 🌞🌞🌞🌞🌞🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #512 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) Ååå sooo kjekt! ❤️ @Entern .. ups, er så sliten at eg klarte ikkje sitera🤪 Endret 10. mai 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #513 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Folk skreiv på M før i tida så ord vary til mord M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #514 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): M? Meget bra, gammelt karaktersystem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #515 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Meget bra, gammelt karaktersystem Så @Cid ville hett Gid i gamle dager. Siden G tilsvarer C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #516 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (40 minutter siden): Så @Cid ville hett Gid i gamle dager. Siden G tilsvarer C. Gideon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #517 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (56 minutter siden): Gideon Fyr fra bibelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #518 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Fyr fra bibelen Fra Criminal Minds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #519 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Jau, i inste delen 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Musikk i øyro mine😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #520 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (32 minutter siden): Fra Criminal Minds Bibelen kom før criminal minds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå