Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #181 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Episode 8. Klart for avreise til nakenrave for alle som bor sør for polarsirkelen. @Frøkenfryden har bestilt buss til turen, og @TheHairyToothfairy er selvfølgelig sjåfør. Det eneste kravet er at alle må ha med enten mat eller underholdning til bussturen. @Fløff tok med alle dildoene sine og kondomer, vi skulle egentlig kjøre minibuss men måtte bytte til en fullskala buss for å få plass til alle leketøyene til @Fløff Den snille stemoren @AthenaRavenLuna tok med seg opptak av kampen mellom Odd og aurskog/finstabru fra 1995 på VHS @Entern hadde med tv spill fra 1989. @Frøkenfryden hadde selvfølgelig med kvarg @Cid hadde med Minnie mus figur @Hoppetaujenta hadde selvfølgelig med hoppetau Lurven insisterte på å løpe opp til Trøndelag, han ville forbrenne minst 23 millioner kalorier på veien opp. Mens vi kjører så hører vi et smell og bussen kjører utfor og blir knust O: Hvem vil dø hvem vil overleve? Fortsette følger… Casting News: To nye brukere er klar for å bli med i kg såpeopera, det er blitt bekreftet at @Dr. A. Kula og @Nietsoj vil dukke opp i hittil ukjente roller i neste sesong. Siste sesong sluttet med en livsfarlig bussulykke, sesong er forventet å starte innspilling neste uke med sesongstart 1 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #182 Del Skrevet 4. mai 2022 Oktober er altfor lenge. Hele serien foregår i et VR univers så neste episode er snart klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #183 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Oktober er altfor lenge. Hele serien foregår i et VR univers så neste episode er snart klar Rask innspilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2022 #184 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (32 minutter siden): Episode 8. Klart for avreise til nakenrave for alle som bor sør for polarsirkelen. @Frøkenfryden har bestilt buss til turen, og @TheHairyToothfairy er selvfølgelig sjåfør. Det eneste kravet er at alle må ha med enten mat eller underholdning til bussturen. @Fløff tok med alle dildoene sine og kondomer, vi skulle egentlig kjøre minibuss men måtte bytte til en fullskala buss for å få plass til alle leketøyene til @Fløff Den snille stemoren @AthenaRavenLuna tok med seg opptak av kampen mellom Odd og aurskog/finstabru fra 1995 på VHS @Entern hadde med tv spill fra 1989. @Frøkenfryden hadde selvfølgelig med kvarg @Cid hadde med Minnie mus figur @Hoppetaujenta hadde selvfølgelig med hoppetau Lurven insisterte på å løpe opp til Trøndelag, han ville forbrenne minst 23 millioner kalorier på veien opp. Nå kom jeg på en annen tråd. KG-bussen mener jeg på den het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #185 Del Skrevet 4. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (Akkurat nå): Nå kom jeg på en annen tråd. KG-bussen mener jeg på den het. Husker såvidt, var det der hvor jeg skrev at bussen kjørte utfor et stup mens dr a kula var bussjåføren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2022 #186 Del Skrevet 4. mai 2022 Fant den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. mai 2022 #187 Del Skrevet 4. mai 2022 😂😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #188 Del Skrevet 4. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (3 minutter siden): Fant den @AnonymSjiraff har vi ikke sett på lenge gitt 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2022 #189 Del Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): @AnonymSjiraff har vi ikke sett på lenge gitt 🧐 Jeg mener han er @SVKnå om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2022 #190 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) 5 minutter siden, AthenaRavenLuna said: Jeg mener han er @SVKnå om jeg ikke husker helt feil. Det stemmer. Jeg er @AnonymSjiraff. Glemte passordet til den brukeren så nå er jeg SVK! Endret 4. mai 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2022 #191 Del Skrevet 4. mai 2022 SVK skrev (3 minutter siden): Det stemmer. Jeg er @AnonymSjiraff. Glemte passordet til den brukeren så nå er jeg SVK! Så jeg husket rett ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2022 #192 Del Skrevet 4. mai 2022 3 minutter siden, SVK said: Det stemmer. Jeg er @AnonymSjiraff. Glemte passordet til den brukeren så nå er jeg SVK! @Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #193 Del Skrevet 4. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (26 minutter siden): Fant den Den tråden må vel dra opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #194 Del Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (31 minutter siden): Rask innspilling? Ja mesteparten foregår inni hodene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #195 Del Skrevet 4. mai 2022 SVK skrev (51 minutter siden): Det stemmer. Jeg er @AnonymSjiraff. Glemte passordet til den brukeren så nå er jeg SVK! Nå er du ikke anonym lenger i hvert fall 😄 SVK skrev (47 minutter siden): @Cid Er du meg også? 🧐 lurven skrev (31 minutter siden): Ja mesteparten foregår inni hodene våre På kåge institusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai 2022 #196 Del Skrevet 4. mai 2022 Just now, Cid said: Er du meg også? 🧐 Jeg har halvparten av brukernavnene på Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #197 Del Skrevet 4. mai 2022 SVK skrev (5 minutter siden): Jeg har halvparten av brukernavnene på Kvinneguiden. Monopol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #198 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 3.5.2022 den 20.35): Jeg har et innholdsrikt liv med mine kg venner ♥️😂 Takk for shots, vin, barnetv, hjelp i seng, pizza uten ost, catfights og gode samtaler alle sammen 😆👍 Er det ikke digg å leve et vilt liv vicarously thru KG? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #199 Del Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Er det ikke digg å leve et vilt liv vicarously thru KG? 😂 Det er helt fantastisk! 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #200 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 3.5.2022 den 20.35): Jeg har et innholdsrikt liv med mine kg venner ♥️😂 Takk for shots, vin, barnetv, hjelp i seng, pizza uten ost, catfights og gode samtaler alle sammen 😆👍 Ikke glem nakenrave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå