Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #1 Del Skrevet 28. april 2022 1. Episode Lille søte @Cid ble kidnappet av sin onde stemor @Athena79 da han var 3 år gammel. Som også er en voodooprestinne Fetteren hans @Entern og tante @Hoppetaujenta har lett etter han i 26 år. Og endelig nærmer de seg å finne han ved hjelp av tidligere nakenravedeltager @Kvakkekyllingen som nå har blitt privatdetektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. april 2022 #2 Del Skrevet 28. april 2022 @TheHairyToothfairy, mannen som er så god til å kjøre bil at han ikke fikk være med i Fast & Furious serien fordi han ga alle mindreverdskompleks, må også hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. april 2022 #3 Del Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (Akkurat nå): @TheHairyToothfairy, mannen som er så god til å kjøre bil at han ikke fikk være med i Fast & Furious serien fordi han ga alle mindreverdskompleks, må også hjelpe til. haha, siste filmene jeg ville ha vært med i! men de skulle hatt meg med i Ronin, så skulle jeg lært dem noe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. april 2022 #4 Del Skrevet 28. april 2022 Kvakke har gode etterforskningsevner og ser at huset til @Athena79 har blitt større enn sist og at @Cid antakelig blir tvangsforet på sjokolade og godis siden huset blir større og større 😮 @Frøkenfrydenog @SVK er også med på å fange den onde stemoren. De bidrar med godt humør og gode teorier @lurven kjører politibuss for han er en erfaren bussjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2022 #5 Del Skrevet 28. april 2022 Altså, jeg har ikke Cid i huset mitt Han sitter fastlenket i en grotte langt inni skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #6 Del Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden snakker så klart med stemor for å finne ut hvorfor hun ble så ond, hva hun egentlig føler og om det finnes andre mestringsstrategier enn ondskap. Fryden tar ikke til fange sånn uten å prøve fikse ting, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2022 #7 Del Skrevet 28. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #8 Del Skrevet 28. april 2022 De passerer også @Hoppetaujenta med bussen, spør om hun vil bli med på ferden. Men hun har så mange hun skal date, «Har slikt å gjøre, har slikt å føre» sier hun og hopper bort. Mens @Cid sorterer friere i det store hoppeslottet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 28. april 2022 #9 Del Skrevet 28. april 2022 Raven samarbeider med den onde stemora om kidnappingen, men det ingen vet er at hun er egentlig en dobbelagent som forsøker å infiltrere den hemmelige onde stemor gruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #10 Del Skrevet 28. april 2022 lurven skrev (30 minutter siden): 1. Episode Lille søte @Cid ble kidnappet av sin onde stemor @Athena79 da han var 3 år gammel. Som også er en voodooprestinne Fetteren hans @Entern og tante @Hoppetaujenta har lett etter han i 26 år. Og endelig nærmer de seg å finne han ved hjelp av tidligere nakenravedeltager @Kvakkekyllingen som nå har blitt privatdetektiv. Athena var rampete som tenåring med andre ord 😅 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): Kvakke har gode etterforskningsevner og ser at huset til @Athena79 har blitt større enn sist og at @Cid antakelig blir tvangsforet på sjokolade og godis siden huset blir større og større 😮 @Frøkenfrydenog @SVK er også med på å fange den onde stemoren. De bidrar med godt humør og gode teorier @lurven kjører politibuss for han er en erfaren bussjåfør. Når de finner meg så veier jeg 300kg Athena79 skrev (13 minutter siden): Altså, jeg har ikke Cid i huset mitt Han sitter fastlenket i en grotte langt inni skogen 😨 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): De passerer også @Hoppetaujenta med bussen, spør om hun vil bli med på ferden. Men hun har så mange hun skal date, «Har slikt å gjøre, har slikt å føre» sier hun og hopper bort. Mens @Cid sorterer friere i det store hoppeslottet hennes. Er snart ikke plass til flere friere 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #11 Del Skrevet 28. april 2022 Godt jeg har en stor buss, @mia83 synger karaoke i bussen på vei til voodoo grotten,da blir @lurven så distrahert at han mister både besinnelsen og kontroll over bussen. Heldigvis var @tatiana i nærheten, hun er supersterk og får bussen opp på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #12 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) lurven skrev (7 minutter siden): Godt jeg har en stor buss, @mia83 synger karaoke i bussen på vei til voodoo grotten,da blir @lurven så distrahert at han mister både besinnelsen og kontroll over bussen. Heldigvis var @tatiana i nærheten, hun er supersterk og får bussen opp på veien igjen Mente du @Titania kanskje? Eller får vi nye venner og er inkluderende nå? 😂😃 er nok litt trett nå for jeg klukkler av intetanende Tatiana som skal redde bussen😂😂😂 Endret 28. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. april 2022 #13 Del Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Mente du @Titania kanskje? Eller får vi nye venner og er inkluderende nå? 😂😃 er nok litt trett nå for jeg klukkler av intetanende Tatiana som skal redde bussen😂😂😂 Ja mente @Titania, men kan være bra å rekruttere @tatiana til historien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #14 Del Skrevet 29. april 2022 Episode 2. @Kvakkekyllingen var den som først fant @Cid i en hule på finnskogen, siden hun kom før alle andre nakenravet hun litt før vi andre kom, @Frøkenfryden fikk sjokk da hun så hvor stor cid var blitt og konkluderte med at nå må vi pynte jævelen. Til det fikk hun hjelp av @Lacuna og @Gereon Rath. @Athena79 var ingen steder å se, hun var hjemme å så på opptak av kampen mellom Rosenborg og Odd sammen med @SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #15 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (56 minutter siden): Episode 2. @Kvakkekyllingen var den som først fant @Cid i en hule på finnskogen, siden hun kom før alle andre nakenravet hun litt før vi andre kom, @Frøkenfryden fikk sjokk da hun så hvor stor cid var blitt og konkluderte med at nå må vi pynte jævelen. Til det fikk hun hjelp av @Lacuna og @Gereon Rath. @Athena79 var ingen steder å se, hun var hjemme å så på opptak av kampen mellom Rosenborg og Odd sammen med @SVK Cid sto og fulgte godt med mens hun nakenravet 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #16 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Cid sto og fulgte godt med mens hun nakenravet 😎 Tar du på deg å skrive manuset til episode 3 cid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #17 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Tar du på deg å skrive manuset til episode 3 cid? Får se, vil helst bare slappe av litt nå, kanskje senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #18 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Får se, vil helst bare slappe av litt nå, kanskje senere Skjønner at du vil slappe av etter det du har vært gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2022 #19 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Skjønner at du vil slappe av etter det du har vært gjennom Haha 😂😂 Stakkar Cid. Var sikkert traumatisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2022 #20 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (3 timer siden): Cid sto og fulgte godt med mens hun nakenravet 😎 CID 😳 Snu deg vekk fra min nakne kropp 😆🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå