AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Del Skrevet 28. april 2022 Mannen min har en bunadsbukse som ifølge ham klør noe forferdelig. Han har forsøkt å bruke lange underbukser under, men de hekter seg opp i vadmelen og de blir fort for varme. Tenker derfor å fore buksa, men for meg ser det som som at det kan bli litt for trangt. Noen som har erfaring med foring av slike bukser? Anonymkode: 5af62...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Er buksene litt trange allerede vil det hvertfall bli trangt med fôr. Hva med å prøve en tynn silke? Anonymkode: 3dbc1...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 0.33): Er buksene litt trange allerede vil det hvertfall bli trangt med fôr. Hva med å prøve en tynn silke? Anonymkode: 3dbc1...521 Men hvis jeg skal feste silken i buksa blir det jo et slags for som jeg er redd buksa er for trang for. Andre som har noen ideer? Anonymkode: 5af62...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 3. mai 2022 #4 Del Skrevet 3. mai 2022 Hva med mamelukker? Jeg bruker på min bunad et under-«skjørt», som er en bukse. Rekker meg til kneet. Løst og ledig! Mannen min har prøvd det også, men liker best å gå uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 14.42): Men hvis jeg skal feste silken i buksa blir det jo et slags for som jeg er redd buksa er for trang for. Andre som har noen ideer? Anonymkode: 5af62...c97 Ja, sorry, et viktig ord falt ut i setningen min. Det jeg mente å skrive var: Hva med å prøve en underbukse i tynn silke? Tenkte da på halvlange underbukser à la de som er avbildet over her. Anonymkode: 3dbc1...521 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Del Skrevet 4. mai 2022 Hei, og takk for svar! Dette ser ut som en grei løsning og jeg skal prøve den ut Anonymkode: 5af62...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå