AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Jeg har lagt merke til at flere damer i 40-50 årene som har strammet opp utseendet med botox og spesielt fillers i lepper og kinn, ser strenge og biske ut. Når flere av de i tillegg har vippeextensions og bleket langt hår og manikyr siden det liksom følger med utseendet, merker jeg at jeg blir usikker på de og føler at de måler meg og andre damer ovenfra og ned. Alle har liksom det samme utseendet.. Anonymkode: 72bae...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Tenker du skal være glad du ikke ser slik ut selv. De er sikkert bare misunnelig på deg, og synes livet de urettferdig. Anonymkode: d4158...32d 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du skal være glad du ikke ser slik ut selv. De er sikkert bare misunnelig på deg, og synes livet de urettferdig. Anonymkode: d4158...32d Jeg er 53 år og det begynner jo å henge litt her og der, og jeg skulle ønske jeg turde å få pimpet opp ansiktet med fillers, men er redd at jeg får forandret utseende mitt. Ts Anonymkode: 72bae...4f7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Som mann synes jeg det er sexy. Noen ser strenge ut av andre grunner også. Anonymkode: 5aed9...46b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som mann synes jeg det er sexy. Noen ser strenge ut av andre grunner også. Anonymkode: 5aed9...46b Hva er sexy med det? Kan du se at de har strammet opp ansiktet? Ts Anonymkode: 72bae...4f7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 De fleste ser vel strengere ut uten botox (men med sinnarynke) enn med tenker jeg. Fillers synes jeg ikke man ser streng ut med, men jeg synes man ser ut som en dukke a la sophie Elise. Hilsen liker botox men ville aldri brukt fillers. Anonymkode: 01b4f...bb3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå