AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Bare lurer på hvordan de jentene som driver med fitness vanligvis trener? Er det lettere vekter og hypertrofi eller tunge vekter og få reps som er vanligste treningsmetode? Eller en blanding? Anonymkode: 67f95...e7f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Aller viktigste er å trene rumpa. Du er ikke skikkelig fitnessdame uten booty Anonymkode: a6e55...165
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Ass, ass, mere ass, benkpress og mer ass Anonymkode: b3ac1...e76 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Mye rygg og skuldre også. Selv om underkroppen vel er det viktigste skal man ha en sterk overall fysikk. Anonymkode: 61eb5...aed
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 18.56): Bare lurer på hvordan de jentene som driver med fitness vanligvis trener? Er det lettere vekter og hypertrofi eller tunge vekter og få reps som er vanligste treningsmetode? Eller en blanding? Anonymkode: 67f95...e7f Følger, er nysgjerrig jeg og:) Anonymkode: a544f...5f2
Embla Othea Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 Hentet fra Kristine Aure 😊 "Min treningsuke denne uken ⋄ Mandag Jeg startet uken uken med en fullkroppsøkt bestående av knebøy, nedtrekk med bredt grep, hip thrust, benkpress, kick back i kabel og facepull. ⋄ Tirsdag Hviledag. Det ble en god gåtur i vintersolen. ⋄ Onsdag Onsdagsøkten var nok en fullkroppsøkt. Den kan du se her. ⋄ Torsdag Jada, enda en fullkroppsøkt. Jeg gjorde frontbøy, chins med vekt, rygghev med rumpefokus, skulderpress og planken. ⋄ Fredag Ikke bli sjokkert nå, men det ble en fullkroppsøkt med bulgarske utfall, pull ups, strak markløft, sittende roing, revers flyes og leg extension. ⋄ Lørdag Hviledag. ⋄ Søndag Ukens siste fullkroppsøkt. Denne skal jeg hvert øyeblikk komme meg av gårde til. Jeg har skikkelig masse energi i dag og har planer om å gjøre chins med vekt, hip thrust, utfall med forhøyet fot, sidehev og skrå kick back. ⋄ Mandag Hviledag. ⋄ Tirsdag Det blir en fullkroppsøkt bestående av knebøy, chins, hip thrust, push ups, kick back i kabel og facepull. ⋄ Onsdag Nok en fullkroppsøkt med bulgarske utfall, strak mark, stående roing, nedtrekk, skulderpress og leg extension. ⋄ Torsdag Jeg ser for meg en intervalløkt ala denne intervalløkten. Hvis motivasjonen stritter i mot, bytter jeg ut intervallene med en styrkeøkt hvor jeg gjør akkurat det jeg vil eller en god gåtur. ⋄ Fredag Ukens tredje fullkroppsøkt med frontbøy, pull ups med vekt, rygghev med rumpefokus, utfall bakover, roing i maskin og revers flyes. ⋄ Lørdag Hviledag. ⋄ Søndag Ukens siste fullkroppsøkt. I helgen pleier jeg ofte å gjøre akkurat det jeg vil, så dette blir en ren moroøkt. Av erfaring vet jeg at jeg ofte da velger rumpeøvelser som glute bridge, rygghev og kickback, og skulderøvelser som sidehev og arnold press."
Embla Othea Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Vil også anbefale Pamela Reif. Hun trener mye med kroppsvekt, men hun er et bevis på at man ikke trenger å løfte tungt for å se skikkelig fit ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå