AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Litt frustrert jente her, på jakt etter gode råd.. En kort bakgrunnshistorie: Rundt juletider møtte jeg en herlig mann på fest. Vi fant tonen fort, og det endte med at jeg ble med han hjem. Denne kvelden bestod av mye alkohol og lite sperrer, så man kan trygt si at det gikk hett for seg i sengehalmen hele natten gjennom. Siden dette har vi møttes jevnlig. Vi har helt fantastisk deilig sex, jeg får rett og slett ikke nok av han. Sammen har vi utforsket hverandres kropper og fått helt utrolige orgasmer. Jeg gjør ting med han som jeg aldri har gjort med andre før, og jeg føler at jeg endelig kan gi meg hen og være fri. Det virker som han også nyter kroppen min, han virker helt euforisk fra første berøring og frem til ejakulasjon. Kort sagt: sexen er helt fantastisk. I tillegg er han en herlig person med gode verdier og riktige holdninger. Han virker stabil og trygg, snill og omtenksom. I tillegg er han kjekk, godt trent og har god inntekt. Egentlig bare en drømmemann. Han er nettopp ute av et langvarig forhold, jeg har vært singel nesten hele mitt voksne liv. Det virker som han liker meg også, selv om han har vært tilbakeholden med å definere vår relasjon. Nå er mitt spørsmål enkelt og greit: Hvordan kan jeg sikre meg denne mannen? En ting er uforpliktende seksuell omgang her og der, men hvordan kan jeg virkelig sørge for at han blir min og bare min? Skjønner at det ikke finnes en enkel måte jeg kan låse han helt fast til meg, men jeg føler meg så utrolig forelsket og desperat etter å «sikre meg» han, om dere forstår. Jeg har vurdert å bli gravid ved et «uhell», men det er kanskje ikke så smart? Er det noen her som har erfaring med liknende situasjon? Jeg er 36, og han er 47, om det har noen betydning. Anonymkode: 120e9...eb5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Snakk med han og spør om han vil bli kjæresten din. Seriøst, ikke bli gravid uten hans vilje for å sikre deg han *rister på hodet* Anonymkode: 0890b...111 32 3 14
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 Fortsatt å ha sex med han, vær avslappet og tenk på deg selv. Nå er du hektet og desperat, lukter han det kommer han til å løpe. Vær en dame han ikke kan leve uten, sex er den beste inngangsbilletten til å vinne det løpet. Anonymkode: 5ef72...959 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Er du virkelig så jævlig menneske som vurderer å lure på deg et barn? Et barn har rett på trygghet, gode rammer og være ønsket - ikke være en gisselsituasjon for å sikre at mor får beholde pulekompisen sin. Ikke er barn en garanti heller for at han blir. Ikke er det en garanti at du kan bli gravid heller. Makan altså. Anonymkode: 71ec0...14d 21 2 13
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har vurdert å bli gravid ved et «uhell», men det er kanskje ikke så smart? Nei, det er virkelig ikke smart. Det er rett og slett dumt. Anonymkode: ee32c...ee7 9 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 På hvilken måte "sikrer" du han ved å bli gravid? Sannsynligvis skremmer du han heller vekk. Anonymkode: f40fb...f6a 20 2 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 Gud nei, det må du ikke finne på! Oppskriften på drama og styr. Ikke gjør en mann til far uten å vite om han 1. Er egnet som pappa og 2. Ønsker å bli pappa. Anonymkode: 5c3cc...af7 3 1 3
Sofakona Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 Nop nop nop. Du skal ikke sette et barn til verden for å "fange" noen...om han elsker deg så kan dere bli en familie etterpå... Men hva om du blir gravid og han forlater deg...er du da klar for å stå alene i dette 4 1
Kaneel Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 Mange som har prøvd det, funker som regel jævlig dårlig! Går ca alltid mot et brudd da 6 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På hvilken måte "sikrer" du han ved å bli gravid? Sannsynligvis skremmer du han heller vekk. Anonymkode: f40fb...f6a Tror ikke han er en sånn type fyr som dumper meg om jeg blir gravid. Føler meg ganske sikker på at han da går «all in» Anonymkode: 120e9...eb5
Mt3 Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 Du må jo bare si rett ut at du digger det dere har sammen, men at du ikke kan fortsette om det ikke kan lede til ett forhold. Om han da mener han ikke er klar for forhold så får du bare sette igang å date andre. Å bli gravid for å kapre drømmemannen har aldri fungert i lengden, og det vil jo garantert sette en stopper for å fortsette å utforske sex sammen. 9 2 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke han er en sånn type fyr som dumper meg om jeg blir gravid. Føler meg ganske sikker på at han da går «all in» Anonymkode: 120e9...eb5 Hvis du er så sikker så taper du vel ingenting på å spør han om dere skal lage barn sammen? Anonymkode: 71ec0...14d 4 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2022 #13 Skrevet 28. april 2022 Du sikrer deg ikke en mann ved å bli gravid
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #14 Skrevet 28. april 2022 Mt3 skrev (1 minutt siden): Du må jo bare si rett ut at du digger det dere har sammen, men at du ikke kan fortsette om det ikke kan lede til ett forhold. Om han da mener han ikke er klar for forhold så får du bare sette igang å date andre. Å bli gravid for å kapre drømmemannen har aldri fungert i lengden, og det vil jo garantert sette en stopper for å fortsette å utforske sex sammen. Tror ikke vi er der at jeg kan stille det ultimatumet. Høres kanskje rart ut siden jeg vurderer å bli gravid, men syntes det er forskjell på å ved et «uhell» bli seriøse fremfor å tvinge det frem ved ultimatumer.. Anonymkode: 120e9...eb5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #15 Skrevet 28. april 2022 Nei, det gjør du ikke. Det å få barn er noe av det aller mest inngripende og livsendrende man kan oppleve, noe man gjerne bør få være med på å bestemme om skal skje. Jeg tolker deg slik at mannen ikke har barn fra før? En 47-årig drømmemann som ikke har barn, vil muliges ikke ha? Anonymkode: ada5e...ca9 7 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #16 Skrevet 28. april 2022 Nei. Stort nei. Du skriver at han unndrar seg når det blir snakk om relasjonen mellom dere. Men prøv å f.eks. foreslå en utenlandstur sammen et stykke frem i tid. Kanskje du da får et slags svar? Anonymkode: 8885a...19c 7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #17 Skrevet 28. april 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vurdert å bli gravid ved et «uhell», men det er kanskje ikke så smart? Anonymkode: 120e9...eb5 "Kanskje ikke så smart"? Det hjelper ikke hvor mye sukker du tømmer på, det smaker fortsatt surt og ekkelt. Anonymkode: 32dfd...3a0 10 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #18 Skrevet 28. april 2022 Ja da, bli gravid det er nok lurt, med en så gammel mann. Anonymkode: 68b21...9c2 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #19 Skrevet 28. april 2022 Mister du ikke alt det du elsker ved hele situasjonen om du blir gravid da? Fra et het sexliv til et hektisk småbarnsliv 😂 Anonymkode: 4c529...db2 6 2 2
Mt3 Skrevet 28. april 2022 #20 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror ikke vi er der at jeg kan stille det ultimatumet. Høres kanskje rart ut siden jeg vurderer å bli gravid, men syntes det er forskjell på å ved et «uhell» bli seriøse fremfor å tvinge det frem ved ultimatumer.. Anonymkode: 120e9...eb5 Neivel, men da får du være åpen med han om at du dater andre, gå på date med andre og fortell/spør han om ting som har blitt sagt betyr at den typen liker deg eller bare lurer deg.... behandle 'drømmemannen' din som en venn og midlertidig elsker. Du er jo 36år, så om du vil ha barn så har du ikke ubegrenset med tid til å finne en fast partner. Om du egentlig ikke ønsker barn så nyt den sex relasjonen du nå har og la det være med det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå