Gå til innhold

å tro det kan bli noe mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg dumma meg ut. 

En kompis igjennom 10 år var hos meg i oktober å så på film. 

Han kyssa meg og skrev med meg hver dag flørta og dro ut å fant på ting hele tiden, så hadde vi sex og har fortsatt med det siden, han var frekk mot meg i fylla noe han ikke huska dagen etterpå og jeg da vi sku ende ting for jeg er ikke en som ligger rundt noe han tydeligvis gjorde.. 

Sa jeg hadde følelser for han. Han sa han ikke var ute etter å såre meg 

Hver gang vi er på fylla sammen blir jeg med han hjem.. Han koser og kysser meg når vi våkner opp og lager frokost og vi finner fortsatt på ting og alle vet om at jeg er hos han.. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er forvirret over hva han vil og hva som er sant, vet han har brukt opp kondom pakka han kjøpte sist jeg var hos han. Og nå har han snart brukt opp en til og ikke på meg vi brukte 3 han har 2 igjen fra ene og 1 fra annen pakke... 

Hvordan ende ting uten å ødelegge vennskapet! 

Og ja vi suger på å snakke sammen 

Anonymkode: 2dbf3...090

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hold deg edru?

Anonymkode: 7a3bd...16a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå har jeg dumma meg ut. 

En kompis igjennom 10 år var hos meg i oktober å så på film. 

Han kyssa meg og skrev med meg hver dag flørta og dro ut å fant på ting hele tiden, så hadde vi sex og har fortsatt med det siden, han var frekk mot meg i fylla noe han ikke huska dagen etterpå og jeg da vi sku ende ting for jeg er ikke en som ligger rundt noe han tydeligvis gjorde.. 

Sa jeg hadde følelser for han. Han sa han ikke var ute etter å såre meg 

Hver gang vi er på fylla sammen blir jeg med han hjem.. Han koser og kysser meg når vi våkner opp og lager frokost og vi finner fortsatt på ting og alle vet om at jeg er hos han.. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er forvirret over hva han vil og hva som er sant, vet han har brukt opp kondom pakka han kjøpte sist jeg var hos han. Og nå har han snart brukt opp en til og ikke på meg vi brukte 3 han har 2 igjen fra ene og 1 fra annen pakke... 

Og ja vi suger på å snakke sammen 

Anonymkode: 2dbf3...090

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 4e65a...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...