Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Jeg husker svært lite av den, klarer ikke nynne den engang... Men er en dame som synger, også er den hip-hop-aktig på en måte... Blæh, er så dårlig på å beskrive ting... Men den spilles vanvittig mye på radio...
nostalgia Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Hmmm - det var ikke så mye å gå på (jeg hører ikke så mye på radio heller) Husker du ingen ord? Setninger?
Samantha Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Du ga oss jo veldig masse info! The Pussycat Dolls - Dont Cha ?? Den går i alle fall mykje på radioen for tida. Sjekk ut VG-lista. Kanskje den ligg der?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Jeg har sjekket VG-listen. Ah, den går på Voice radio hele tiden. Sånn ass-shakin'-sang... Sånn som ikke Frysepulver kan danse til for hun er en stivbent nordboer... Er en pen og lettkledd dame i videoen (men det er det vel alltid )
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Det går jo an å lytte til sangene på vg-listen :rodme. Fant den...
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 Håhåhåhåhå *rå latter* Skal jeg si det da...? Ok... Det var den av Rihanna... Den Pon De Replay eller no...
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #9 Skrevet 5. november 2005 Kan det være Rhianna med Pon de Replay? Eller hva med Sugababes med Push the button? Hmm.. eller kanskje det er Baracuda med "ass up ed"? Sjekk ut www.vg.no, og deretter vg-lista, så kan du høre hvordan sangene er ved å trykke på sangen.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #10 Skrevet 5. november 2005 Kan det være Rhianna med Pon de Replay? Eller hva med Sugababes med Push the button? Hmm.. eller kanskje det er Baracuda med "ass up ed"? Sjekk ut www.vg.no, og deretter vg-lista, så kan du høre hvordan sangene er ved å trykke på sangen. ← Fant ut det jeg og - du må være litt kjappere neste gang
Samantha Skrevet 5. november 2005 #11 Skrevet 5. november 2005 Synd du det var flaut?? Eg diggar den sangen!!!! Pleeeeease mr. DJ!!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #12 Skrevet 5. november 2005 Synd du det var flaut?? Eg diggar den sangen!!!! Pleeeeease mr. DJ!!!! ← Åja, nei, ikke flaut at sangen er kul, for det er den. Men flaut at jeg ikke husket at man kan høre på sanger på VG-listen
Samantha Skrevet 5. november 2005 #13 Skrevet 5. november 2005 Åja! Hehe, det har du grunn til å vere flau for ja "Jeg har sjekket VG-listen." Tulledame!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå