Gå til innhold

Kosthold ved gallestein

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ingen bivirkninger over hodet, heldig sånn. Ikke som jeg vet om iallfall, så at den over meg skrev om cosylan og paralgin forte - det har jeg jo ikke testa etterpå. Tok operasjonen for halvannet år siden. 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk litt løs mage av fet mat til å begynne med. Men ikke merket noe etter at det gav seg, og kan i dag spise alt jeg ønsker.  Ble operert for snart 8 år siden. Mine anfall ble verre og verre å smertelindre, og hadde betennelse i galleblære og gallegangen på operasjonstidspunktet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger etterpå. Kan spise det jeg vil, men noen ganger blir jeg litt løs i magen, men sånn har jeg alltid hatt det. 

Anonymkode: 37690...d9d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med diare etter operasjonen. Fikk beskjed om at det kan skje i inntil ett år. Men nå har det gått 6 år og situasjonen er helt lik. Det spiller ingen rolle hva jeg spiser, diare har jeg daglig. Har fått imodium på blå resept, det hjelper en del. 

Anonymkode: 961bc...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler boken Kinastudien.Verdens største studie om mat i forhold til sykdom. Noen er skeptisk til boken,men jeg anbefaler deg å lese boken og gjøre deg opp en egen mening.Jeg synes boken er fantastisk .

Anonymkode: ba775...85e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...