Bithiah Skrevet 29. april 2022 #21 Skrevet 29. april 2022 Jeg har ingen bivirkninger over hodet, heldig sånn. Ikke som jeg vet om iallfall, så at den over meg skrev om cosylan og paralgin forte - det har jeg jo ikke testa etterpå. Tok operasjonen for halvannet år siden. 😊
Blåjojo Skrevet 29. april 2022 #22 Skrevet 29. april 2022 Fikk litt løs mage av fet mat til å begynne med. Men ikke merket noe etter at det gav seg, og kan i dag spise alt jeg ønsker. Ble operert for snart 8 år siden. Mine anfall ble verre og verre å smertelindre, og hadde betennelse i galleblære og gallegangen på operasjonstidspunktet.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #23 Skrevet 30. april 2022 Jeg har ikke hatt noen bivirkninger etterpå. Kan spise det jeg vil, men noen ganger blir jeg litt løs i magen, men sånn har jeg alltid hatt det. Anonymkode: 37690...d9d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #24 Skrevet 30. april 2022 Jeg har slitt med diare etter operasjonen. Fikk beskjed om at det kan skje i inntil ett år. Men nå har det gått 6 år og situasjonen er helt lik. Det spiller ingen rolle hva jeg spiser, diare har jeg daglig. Har fått imodium på blå resept, det hjelper en del. Anonymkode: 961bc...a8c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #25 Skrevet 8. mai 2022 Jeg anbefaler boken Kinastudien.Verdens største studie om mat i forhold til sykdom. Noen er skeptisk til boken,men jeg anbefaler deg å lese boken og gjøre deg opp en egen mening.Jeg synes boken er fantastisk . Anonymkode: ba775...85e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå