Gå til innhold

Dekker klubben ferje utgifter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dekker fotballklubben deres utgifter for ferje ved bortekamper? Gjelder gutter 15 

Anonymkode: 3eb0c...6b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jeg aldri tenke meg. De dekker ikke diesel- og bensinutgiftene for bilene alle fotballguttene kjøres i heller, så hvorfor fergeutgiftene? 

Anonymkode: 1e698...a0e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei hvorfor i alle dager tenker du at de skulle gjøre det?

Anonymkode: f457e...e4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltids lov til å ta opp spørsmålet på foreldremøte, men ikke forvent å få gjennomslag. Dessverre litt for mange som liker å snike seg unna og sørge for at andre tar kostnaden. Men hvis du tar på deg oppgaven med å lage kjørelister/betalingslister og opplegg så kan det nok i større grad løses.   Mener da ikke at selve klubben betaler, men at laget samler inn penger av de som ikke kjører som skal dekke ferge. 

Her er det lite bompenger eller ferger, men kamper er mellom 20 min- 2 timer unna, så det er mest drivstoffskostnader. Vi kjører til alle bortekamper (som vi kan), fordi vi liker å se ungene spille, noen ganger kjører vi hver vår bil langt.  Noen barn gidder jeg ikke lenger å tilby å få sitte på, bare for at de synes fotball/håndball er kjedelig, så skal de ikke slippe økonomisk veldig billig unna. Det er ikke alltid sporten ungene har drevet med som gjør at jeg kjører, men for å følge med barnet fordi det gjør noe.    

Anonymkode: 9da56...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hva som er bestemt i idrettslaget. Da mine barn spilte fotball, betalte idrettslaget fergen for alle biler som var satt opp til å kjøre. Laget hadde et fergekort som trener eller lagleder kunne ta med og bruke.

Anonymkode: f181a...b64

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 49ce7...196

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...