ashera Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Noen som har prøvd disse? Vurdere å bestille fra Strawberrynet både som julegave til meg selv og til søsteren min. Bare esken er jo så lekker... Vanligvis liker jeg å prøve slikt før jeg kjøper, men har fått inntrykk av at dette produktet skal passe til de fleste hudtyper og -toner. Erfaringer, anyone?
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Helt greit pudder som dekker lite. Gir litt glød/glans i huden, men jeg synes det glitrer vel mye til daglig bruk. Konklusjon: Innpakningen er bedre enn selve produktet.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Ikke sånn veldig overveldet... Dyrt... Jeg kjøper det ikke igjen, og kommer nok aldri til å bruke det opp
sirka Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Jeg bruker det ikke over hele ansiktet, for å si det sånt. Legger det på som jeg ville gjort med rouge for å gi glød til ansiktet. Ser veldig fresh ut...
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #6 Skrevet 5. november 2005 Litt mye opphypet kanskje? Jeg ble iallefall ikke særlig imponert, og kommer ikke til å kjøpe det igjen. Dessuten er det pokker så irriterende med de kulene som flyr vegg i mellom.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Bruker det aldri til hverdags, men det gir nydelig glød til fest!
Melon Skrevet 6. november 2005 #8 Skrevet 6. november 2005 Jeg må inrømme at jeg ble litt skufet, når jeg først kjøpte dem (har de klassiske kulene, #1 Mythic). Men etter hvert så likte jeg dem bedre og bedre. Denne pudderet kamuflerer ikke, men gir veldig frisk hud og glød. Perfekt til kveldsbruk. Jeg har veldig lyst til å prøve de, som er #3 Beige Chic. Her er det en tråd om disse kulene.
Grace Skrevet 9. november 2005 #10 Skrevet 9. november 2005 Tror som de fleste andre her sier, at du kun burde kjøpe det og bruke det til fest. Blir litt voldsomt til hverdags, hvis ikke du jobber som dragqueen
LilleBille Skrevet 9. november 2005 #11 Skrevet 9. november 2005 Synes esken "lover" mer enn innholdet holder - dessuten synes jeg det er for mye lukt. Greit nok - men ikke noe mer liksom.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #12 Skrevet 9. november 2005 Vil anbefale det pressete pudderet framfor kulene. Det er jævlig irriterende å gå på kne og plukke opp de kulene som flyr alle veier.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #13 Skrevet 9. november 2005 Vil anbefale det pressete pudderet framfor kulene. Det er jævlig irriterende å gå på kne og plukke opp de kulene som flyr alle veier. ← Kjempegøy på tregulv med sprekker i...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #14 Skrevet 9. november 2005 Ja det kan jeg tenke meg Frysepulver. Og om man ikke vil legge 5-600kr på bordet for etuiet til det pressede pudderet så kan man kjøpe en refill og en tom pudderboks på Vita eller lign for å ha det i.
ashera Skrevet 10. november 2005 Forfatter #15 Skrevet 10. november 2005 Tror som de fleste andre her sier, at du kun burde kjøpe det og bruke det til fest. Blir litt voldsomt til hverdags, hvis ikke du jobber som dragqueen ← Nei, ikke akkurat det....
Melon Skrevet 10. november 2005 #16 Skrevet 10. november 2005 (endret) Takk, Melon! ← Det er greit. Jeg er mer og mer fornøyd med dette pudderet. Det gir meg glød uten at glitterpartiklene vises (fikk kommentarer om den friske hudfargen min ). Jeg mister heller ikke kulene i gulvet (det var da voldsomt ). Det er bare lukta som jeg ikke er så veldig fornøyd med, men den forsvinner ganske fort. Jeg har også prøvd å bruke det til hverdags og det var ikke for voldsomt. Det gir glød, men ikke glitter, hvis du skjønner hva jeg mener. Endret 10. november 2005 av Melon
Dina Skrevet 11. november 2005 #17 Skrevet 11. november 2005 Jeg kjøpte dette pudderet for 3-4 måneder siden, og er kjempefornøyd! Bruker det daglig, og syns ikke det "skinner og glitrer" for mye, har heller ingen problemer med å holde styr på kulene! Men; om du eller noen du kjenner skal på tax-free i nærmeste fremtid, så er det greit å vite at det er drøyt kr. 100.- billigere der enn på SN..... Faktisk er dette et av de få produktene jeg har opplevd som har vært billigere på tax-free!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå