AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #21 Skrevet 28. april 2022 Jeg har aldri i mitt liv hatt sex med en typisk "kjekk mann". Alltid korte menn, lite hår, enten tjukke eller veldig tynne, osv. Nå som 38-åring har jeg for første gang faktisk ligget med en jeg synes er utrolig kjekk. Håper jeg får fortsette med det 😄 Høy, håret i behold, sexy, sjarmerende smil osv. Så altså 20 seksuelt aktive år uten noen kjekkaser. Så nei, noen av oss ligger sjelden, eller overhodet ikke, med kjekke menn 😄 Anonymkode: 2f61b...9ac
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #22 Skrevet 28. april 2022 Hva legger dere i "kjekk mann"? Altså de som ofte blir sett på som kjekke menn av sosiale medier, eller menn med six pack, menn med ditt og datt.. Det tiltrekkes jeg rett og slett ikke av. Altså en kjekk mann for meg er ikke det samme som en kjekk mann for venninna mi. Jeg vil gjerne si at ja, jeg har ligget med kjekke menn, men vet ikke om andre ville sagt at disse mennene som jeg synes er attraktive er attraktive og "kjekke" ut i fra standarden som "høy, mørk osv". Anonymkode: accfb...379 2
herzeleid Skrevet 28. april 2022 #23 Skrevet 28. april 2022 (endret) Sitat Slutt å si at alle damer ligger med kjekke menn! Det er nok i så fall en misforståelse. Ikke alle kvinner ligger med kjekke menn, men de aller, aller fleste kvinner har lettvint tilgang på sex med kjekkere menn enn de selv er attraktive. Endret 28. april 2022 av herzeleid 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #24 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har aldri ligget med en kjekk mann, kun mindre kjekke menn og det har heller ikke vært mange. Grunnen til det er jo for at jeg selv ikke er pen å se på. En kjekk mann kan få ligge med nesten hvem han vil, så hvorfor skulle han velge ei stygg og feit dame? Seriøst, menn er mye særere og kravstore enn det kvinner er. De som ikke får ligge med de fineste damene blir sinte og bitre, de kunne fått ligge de også om de så på damer på sitt eget nivå. De prøver å få det til å virke som at damer som ikke får et forhold ligger med menn som er over deres liga, nei det er faktisk helt motsatt. Mindre kjekke menn er ikke noe hyggeligere og respekterer ikke mindre pene damer mer enn det kjekke menn gjør. De har akkurat like lite respekt. Fordi de mener at de skal få lov til å ligge med de peneste damene, uansett hvordan de ser ut selv. Slutt å spre usannheter om at alle damer ligger med kjekke menn, når det ikke er tilfelle og det tvert imot er sånn at menn ikke vil ha de damene på sitt eget nivå. Anonymkode: 3a02c...e8f Ja vel, vil du at vi skal lyve da? Anonymkode: 439b6...acc
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #25 Skrevet 29. april 2022 Tja, jeg har hatt både kjekke (typ sånne modellpene) og mindre kjekke menn. Erfaringen er at kjekkasene flyter så på utseendet, at de ikke utvikler noen form for personlighet, egne meninger etc. De er også kjedelige i senga. Så jeg kan vel si jeg velger bort kjekkasene nå om dagen. Nå gidder ikke jeg bry meg om hva incels og andre lignende mannfolk måtte mene. Vi damer kan uansett ikke gjøre noe rett. Har vi ons, er vi horer. Har vi IKKE ons, er vi høye på pæra og kravstore. Anonymkode: 677c4...0f9 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #26 Skrevet 29. april 2022 Jeg innrømmer glatt at jeg kun tiltrekkes av menn med et bra utseende, men ikke av typen modellpene med enorme muskler og "riktige" klær, de blir alt for glatte, selvopptatte og kjedelige. De beste mennene er de med et godt utseende, men som ikke er veldig klar over/opptatt av det selv, som i tillegg er intelligente, empatiske og morsomme. Det er disse jeg går for og ender opp med. Anonymkode: 1ab56...393 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #27 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg innrømmer glatt at jeg kun tiltrekkes av menn med et bra utseende, men ikke av typen modellpene med enorme muskler og "riktige" klær, de blir alt for glatte, selvopptatte og kjedelige. De beste mennene er de med et godt utseende, men som ikke er veldig klar over/opptatt av det selv, som i tillegg er intelligente, empatiske og morsomme. Det er disse jeg går for og ender opp med. Anonymkode: 1ab56...393 Akkurat slik er det motsatt vei også. De dollete damene med moteveskene og insta-looken er gjerne utrolig kjedelige og uinteressante, og ikke minst selvopptatte. De beste damene er de med et godt utseende, men som ikke er veldig klar over/opptatt av det selv, som i tillegg er intelligente, empatiske og morsomme. 👍 Anonymkode: 28544...5db 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #28 Skrevet 29. april 2022 O.G. skrev (16 timer siden): Vel, hvis det kommer en kjekk mann inn her, så skal jeg alltids ligge med ham. Hvor er knappen for smileyen som ler? Jeg trenger den så mye mer enn tommel opp, hjerte og pokal 😅😂 Anonymkode: 2441f...c21 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #29 Skrevet 29. april 2022 19 hours ago, O.G. said: Vel, hvis det kommer en kjekk mann inn her, så skal jeg alltids ligge med ham. Nå ja, det er nok noen av oss her også Kjekke menn altså. Jeg har ligget med er par herfra, tar gjerne en runde med deg også M51. Anonymkode: e915a...7e6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #30 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Mindre kjekke menn er ikke noe hyggeligere og respekterer ikke mindre pene damer mer enn det kjekke menn gjør. De har akkurat like lite respekt. Fordi de mener at de skal få lov til å ligge med de peneste damene, uansett hvordan de ser ut selv. Slutt å spre usannheter om at alle damer ligger med kjekke menn, når det ikke er tilfelle og det tvert imot er sånn at menn ikke vil ha de damene på sitt eget nivå. Anonymkode: 3a02c...e8f Her treffer du spikeren på hodet! Anonymkode: 5a018...50d 4
Gjest O.G. Skrevet 29. april 2022 #31 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 14.27): Mindre kjekke menn er ikke noe hyggeligere og respekterer ikke mindre pene damer mer enn det kjekke menn gjør. De har akkurat like lite respekt. Anonymkode: 3a02c...e8f Pene menn vet hvor hen de er i hierarkiet og de flørter og behandler såkalte "lite pene kvinner" bra. Det er de såkalte "stygge mennene" som tillater seg å opptre respektløst over for damer som faktisk er på deres eget nivå.
Gjest O.G. Skrevet 29. april 2022 #32 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor er knappen for smileyen som ler? Jeg trenger den så mye mer enn tommel opp, hjerte og pokal 😅😂 Anonymkode: 2441f...c21 Ja, ikke sant. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå ja, det er nok noen av oss her også Kjekke menn altså. Jeg har ligget med er par herfra, tar gjerne en runde med deg også M51. Anonymkode: e915a...7e6 Nei takk.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #33 Skrevet 29. april 2022 O.G. skrev (1 time siden): Pene menn vet hvor hen de er i hierarkiet og de flørter og behandler såkalte "lite pene kvinner" bra. Det er de såkalte "stygge mennene" som tillater seg å opptre respektløst over for damer som faktisk er på deres eget nivå. Det er litt både og. Anonymkode: 3a02c...e8f
Gjest loveli Skrevet 29. april 2022 #34 Skrevet 29. april 2022 Det er mannfolk som klager. Og hva er mannfolk best på? Jo, ta den enkleste veien. Så istedenfor å gjøre noe som krever arbeid, altså fikse personligheten sin, så skylder de på kvinner og finner på unnskyldninger. Det mest ironiske er at de mennene som sier at de er bare snille ofte ikke skjønner selv hvor creepy de er eller hvor nedlatende de er overfor kvinner de møter. F.eks. kan de ofte være bedrevitere, for de tror kvinner ønsker seg en leder, en sterk mann. Måten de er bedrevitere på er i tillegg ovenfra og ned. De har misforstått totalt, men de skjønner det ikke selv. De er jo så snille atte. 😅
Gjest O.G. Skrevet 29. april 2022 #35 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er litt både og. Anonymkode: 3a02c...e8f Hvordan da?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #36 Skrevet 29. april 2022 "Alle" er kanskje å ta litt i. Men 90% av de gjør det. Hilsen en som har våknet opp flere ganger med en beverdame på armen Anonymkode: db440...874
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #37 Skrevet 29. april 2022 O.G. skrev (18 minutter siden): Hvordan da? Ikke alle kjekke menn er hyggelige og behandler lite pene damer bra. 👇👇 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Alle" er kanskje å ta litt i. Men 90% av de gjør det. Hilsen en som har våknet opp flere ganger med en beverdame på armen Anonymkode: db440...874 Anonymkode: 3a02c...e8f
Gjest O.G. Skrevet 29. april 2022 #38 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "Alle" er kanskje å ta litt i. Men 90% av de gjør det. Hilsen en som har våknet opp flere ganger med en beverdame på armen Anonymkode: db440...874 Ditt problem, he, he, he.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #39 Skrevet 29. april 2022 Herregud. Enda en tråd hvor en kvinne skal forsøke å tilbakevise fakta bare fordi hun føler seg truffet selv. Dette er basert på evidens og forskning. Kvinner ligger oppover. Fakta. Det betyr ikke at det er noen som er objektivt kjekk, men kjekkere! enn deg!! Så om du selv er stygg så trenger jo ikke dette være en 9’er rent objektivt sett. Men kvinner har alltid muligheten til å ligge med menn som er litt over de, men har du fedme og ser ut som ansiktet ditt har blitt truffet av en trailer så får du jo ikke ligge med en kjekkas uansett. Anonymkode: a0214...ca6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #40 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 14.27): Jeg har aldri ligget med en kjekk mann, kun mindre kjekke menn og det har heller ikke vært mange. Grunnen til det er jo for at jeg selv ikke er pen å se på. En kjekk mann kan få ligge med nesten hvem han vil, så hvorfor skulle han velge ei stygg og feit dame? Seriøst, menn er mye særere og kravstore enn det kvinner er. De som ikke får ligge med de fineste damene blir sinte og bitre, de kunne fått ligge de også om de så på damer på sitt eget nivå. De prøver å få det til å virke som at damer som ikke får et forhold ligger med menn som er over deres liga, nei det er faktisk helt motsatt. Mindre kjekke menn er ikke noe hyggeligere og respekterer ikke mindre pene damer mer enn det kjekke menn gjør. De har akkurat like lite respekt. Fordi de mener at de skal få lov til å ligge med de peneste damene, uansett hvordan de ser ut selv. Slutt å spre usannheter om at alle damer ligger med kjekke menn, når det ikke er tilfelle og det tvert imot er sånn at menn ikke vil ha de damene på sitt eget nivå. Anonymkode: 3a02c...e8f Syns ikke heller noen jeg har liggi med er tjekk. Skulle si mer alldaglig Anonymkode: 36515...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå