Gå til innhold

Liker å sitte med noen på bussen. Er jeg dominant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hele bussen var tømt og det var bare en person og satt med den personen. Er jeg dominant?

Anonymkode: 74dab...942

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er rar og kan tyde på at du har lite til ingen sosiale antenner

Anonymkode: 0506e...581

• Liker 26
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! Du er mannen kvinner drømmer om. 

Anonymkode: 612db...cda

Skrevet

Nei...vil heller si teit... hadde jeg sittet alene og bussen var tom...of du hadde sitter ved siden av meg hadde jeg blitt sint...

Du er ikke dominerende

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville heller sagt at du er ekkel og creepy og mangler grunnleggende sosiale ferdigheter. En ting er hva man kan ha lyst til, en annen ting er hvordan man faktisk oppfører seg rundt fremmede mennesker i det offentlige rom.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

avstand.thumb.png.1e77f0991c83d0edc3ff395062131e2d.png

Endret av - Brian
  • Liker 3
Skrevet

Eventuelt: du er utlending og ikke vant til norsk størrelse på "personal space". 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Creepy kalles det 

Anonymkode: e5c52...b35

• Liker 2
Gjest Geitis
Skrevet

Nei, det er bare sært og merkelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hele bussen var tømt og det var bare en person og satt med den personen. Er jeg dominant?

Anonymkode: 74dab...942

Det har ingenting med om du er dominant å gjøre.

Anonymkode: a1a76...8c2

• Nyttig 1
Skrevet

Dominant fordi du vil sitte nær noen? Hadde heller tenkt ensom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det å være dominant? Det er vel mer sært og litt ekkelt.

Anonymkode: 9ef19...fa3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er en komplett tulling uten sosiale antenner. Jeg hadde reist meg og satt meg et annet sted.

Anonymkode: 6da4c...222

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det gir meg en god grunn til å fortsette å sitte på det ytterste setet. Orker ikke særinger ved siden av meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

«Rar», «sær», «ingen sosiale antenner», «creepy», «ekkel». 

WOW, vi nordmenn as! For noen fordommer vi har. Først klager vi på at vi lever i et så kaldt samfunn. Når man tar initativ til kontakt - så blir man dømt. Ikke lett å vite hvordan man skal oppføre seg. 

Om en person hadde satt seg på siden av meg, så hadde jeg begynt å prate. For det er jo tydelig at personen er ensom, eller søker sosial kontakt med andre.

Anonymkode: 636de...2d8

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, du er en komplett tulling uten sosiale antenner. Jeg hadde reist meg og satt meg et annet sted.

Anonymkode: 6da4c...222

Jeg hadde gått av på neste stopp hvis det ikke var ekstremt langt fra der jeg egentlig skulle av.

Anonymkode: 65684...453

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde gått av på neste stopp hvis det ikke var ekstremt langt fra der jeg egentlig skulle av.

Anonymkode: 65684...453

DET er mangel på sosiale ferdigheiter.

Anonymkode: f5091...880

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

WOW, vi nordmenn as! For noen fordommer vi har. Først klager vi på at vi lever i et så kaldt samfunn. Når man tar initativ til kontakt - så blir man dømt. Ikke lett å vite hvordan man skal oppføre seg. 

Om en person hadde satt seg på siden av meg, så hadde jeg begynt å prate. For det er jo tydelig at personen er ensom, eller søker sosial kontakt med andre.

Mulig det bare er fordommer i din verden, i min verden handler det om reelle og faktiske dårlige erfaringer. De gangene noen (uavhengig av kjønn) har satt seg unødvendig tett på meg i sånne sammenhenger, har det innebåret til dels ganske ubehagelige opplevelser både fysisk og verbalt. Noen av dem har kanskje følt seg ensomme, men det har ikke vært normal sosial kontakt de har innlatt seg på.

Endret av Daria
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man ser ting ulikt, kanskje pga erfaringer, eller personlighet, men for meg, så hadde det vært ubehagelig å sitte på en tom buss og at den eneste andre passasjeren satte seg ved siden av meg. 

Jeg har ikke nødvendigvis fordommer fordi jeg liker å ha min personlige space for meg selv. 

Anonymkode: 9ef19...fa3

AnonymBruker
Skrevet

Vi er da ikke sære fordi vi har lyst til å sitte i fred i de fra før av smale setene? Jeg liker ikke å snakke med folk som invaderer meg og min privatspace. Jeg er på buss for å reise fra A til D og da vil jeg sitte alene. 

Anonymkode: c8202...698

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...