Samantha Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Tenker du over kva dei ulike fargane og fargestyrkane betyr på koffertane som er ved siden av dei forskjellige innlegga? Det tok ei stund før eg forstod at dei hadde ei mening. Men eg bryr meg fortsatt ikkje om dei. Einaste er at dei med svak farge betyr at det ikkje er noko nytt sia sist eg var i tråden? Det tenker eg avogtil over. Egentlig syns eg berre dei er forstyrrande og fører til at sidene ser meir rotete ut
Samantha Skrevet 5. november 2005 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2005 (endret) Ehhh... Det er kanskje ikkje koffertar? Endret 5. november 2005 av Samantha
Pimbila Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Bryr meg ikke om fargen, men ser etter om det er ett hvitt felt i hjørnet nede, for da ser jeg at jeg har svart på den tråden.
Gjest Varg-Menja Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Det er kanskje mapper, men jeg tenker også på det som kofferter. Synes det er dumt at den hvite dingsen ikke er der under "nye innlegg", men bare når man går inn i kategoriene. Ellers tenker jeg ikke på fargene...
Gjest LoisLane Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Nei, men jeg tenker meg at jeg burde lære meg å bruke dem bedre. Som det med det hvite feltet - nå skal jeg sjekke det!
LilleMy Skrevet 5. november 2005 #6 Skrevet 5. november 2005 Nei, men jeg tenker meg at jeg burde lære meg å bruke dem bedre. Som det med det hvite feltet - nå skal jeg sjekke det! ← Hm... kanskje en ide for meg også?!
Mrs. K Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Hm... kanskje en ide for meg også?! ← sir dronningen av ordleker
LilleMy Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 sir dronningen av ordleker ← Ja, tenk, for mine øyne ser bare på hvem som er siste inlegger, NEMLIG!
Samantha Skrevet 5. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2005 Ante ikkje at der var et kvitt felt en gang. Men det hjelper ikkje meg så mykje, sidan eg alltid brukar "nye innlegg"-knappen.
Saeria Skrevet 5. november 2005 #10 Skrevet 5. november 2005 Hmm...får vel sette meg inn i dette systemet.
Shagya Skrevet 5. november 2005 #11 Skrevet 5. november 2005 Har ikke tenkt over dem før du nevnte dem nå
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #12 Skrevet 5. november 2005 eg har egentlig ikkje forstått det greiene.. bør vel sette seg inn i det..
Gjest Emera Skrevet 6. november 2005 #13 Skrevet 6. november 2005 Jeg har merket meg hva de ulike koffertene står for, sånn for moro skyld. Men ellers bryr jeg meg ikke så mye om det.
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #14 Skrevet 6. november 2005 Nei, de koffertene ser jeg aldri på.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #16 Skrevet 6. november 2005 Nei, bare på PM. For da var blåfargene litt for like, så jeg slettet ulest PM
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #17 Skrevet 6. november 2005 Jeg er av prinsipp positiv til jenter som tenker koffert. Desto mer positiv blir man når jenter tenker koffert i en sammenheng jeg selv aldri har vurdert. Hvis jeg var Skauta, hadde jeg sendt 7 PM'er og et tonn med roser. Nå, Samantha, må du dessverre nøye deg med ros.
Samantha Skrevet 6. november 2005 Forfatter #18 Skrevet 6. november 2005 Neeeei!! Eg ville jo ha rose.....
Transe Skrevet 6. november 2005 #20 Skrevet 6. november 2005 Er det koffert det skal forestille? OK da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå