Gå til innhold

Disse koffertane på sida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker du over kva dei ulike fargane og fargestyrkane betyr på koffertane som er ved siden av dei forskjellige innlegga?

Det tok ei stund før eg forstod at dei hadde ei mening. Men eg bryr meg fortsatt ikkje om dei. Einaste er at dei med svak farge betyr at det ikkje er noko nytt sia sist eg var i tråden? Det tenker eg avogtil over.

Egentlig syns eg berre dei er forstyrrande og fører til at sidene ser meir rotete ut :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ehhh... Det er kanskje ikkje koffertar? :sjenert::rodme:

Endret av Samantha
Skrevet

Bryr meg ikke om fargen, men ser etter om det er ett hvitt felt i hjørnet nede, for da ser jeg at jeg har svart på den tråden.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Det er kanskje mapper, men jeg tenker også på det som kofferter. Synes det er dumt at den hvite dingsen ikke er der under "nye innlegg", men bare når man går inn i kategoriene. Ellers tenker jeg ikke på fargene...

Gjest LoisLane
Skrevet

Nei, men jeg tenker meg at jeg burde lære meg å bruke dem bedre. Som det med det hvite feltet - nå skal jeg sjekke det!

Skrevet
Nei, men jeg tenker meg at jeg burde lære meg å bruke dem bedre. Som det med det hvite feltet - nå skal jeg sjekke det!

Hm... kanskje en ide for meg også?! :forvirret:

Skrevet
Hm... kanskje en ide for meg også?! :forvirret:

:ler: sir dronningen av ordleker :ler:

Skrevet
:ler: sir dronningen av ordleker :ler:

Ja, tenk, for mine øyne ser bare på hvem som er siste inlegger, NEMLIG!

Skrevet

Ante ikkje at der var et kvitt felt en gang.

Men det hjelper ikkje meg så mykje, sidan eg alltid brukar "nye innlegg"-knappen.

Skrevet

Hmm...får vel sette meg inn i dette systemet. ;)

Skrevet

Har ikke tenkt over dem før du nevnte dem nå ;)

Skrevet

eg har egentlig ikkje forstått det greiene..

bør vel sette seg inn i det..

Skrevet

Jeg har merket meg hva de ulike koffertene står for, sånn for moro skyld. Men ellers bryr jeg meg ikke så mye om det.

Skrevet

Nei, bare på PM. For da var blåfargene litt for like, så jeg slettet ulest PM

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg er av prinsipp positiv til jenter som tenker koffert. Desto mer positiv blir man når jenter tenker koffert i en sammenheng jeg selv aldri har vurdert.

Hvis jeg var Skauta, hadde jeg sendt 7 PM'er og et tonn med roser. Nå, Samantha, må du dessverre nøye deg med ros.

Skrevet

:sur: Neeeei!! Eg ville jo ha rose.....

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...