AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Et sted med litt varme, nær sjøen, helst hotell med basseng, shoppingmuligheter, gode restauranter, og mulighet for utflukter. Gjerne mot middelhavet, ønsker ikke fly lengre da det kun er snakk om maks 5 dager inkludert reisedager. Flyr ikke fra den største flyplassen, blir derfor uansett mellomlanding på Schiphol, så har alle muligheter. Har ingenting i mot å ta ut bil. Føler jeg har gjort det meste, og klarer ikke komme på noe nytt. Anonymkode: eb2e6...8cd
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 Kroatia eller Albania. Portugal Anonymkode: c0c19...cd1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Mai er en fin tid å reise på, bortsett fra at det er en måned det kan bli streik. Jeg pleier å unngå sas pga streikefare. Skal til Krakow med Norwegian i slutten av mai, krysser fingrene for at det går i orden. Du reiser kanskje med KLM, hvis det er snakk om mellomlanding på Schiphol? De drar f.eks. til Sevilla i Spania, eller flere steder i Portugal. Ville vurdert det! Anonymkode: 6fb11...8c5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mallorca Anonymkode: d02f4...38a AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kroatia eller Albania. Portugal Anonymkode: c0c19...cd1 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mai er en fin tid å reise på, bortsett fra at det er en måned det kan bli streik. Jeg pleier å unngå sas pga streikefare. Skal til Krakow med Norwegian i slutten av mai, krysser fingrene for at det går i orden. Du reiser kanskje med KLM, hvis det er snakk om mellomlanding på Schiphol? De drar f.eks. til Sevilla i Spania, eller flere steder i Portugal. Ville vurdert det! Anonymkode: 6fb11...8c5 Takk! Ja, flyr KLM. SAS er håpløse i Mai. Har vært i både Sevilla, mange steder i Kroatia og rundt hele Mallorca. Portugal og atlanterhavet frykter jeg er for vær-usikkert. Albania - har du konkrete tips til steder? Hvordan er mat, og shopping? Anonymkode: eb2e6...8cd
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 hva med å reise et sted i Italia, eksempel norditalia? 😊 Anonymkode: c94b1...7de
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): hva med å reise et sted i Italia, eksempel norditalia? 😊 Anonymkode: c94b1...7de Har du eksakte tips? Har reist en god del rundt i nord, så føler jeg har sett det meste der og. Anonymkode: eb2e6...8cd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva med Nice? Anonymkode: ad551...284 Der har jeg vært mange ganger, så var ikke helt klar for det. Ønsker virkelig noe nytt på denne turen. Men vurderer virkelig franske rivieraen. Har du andre tips? Har tidligere bodd i Monaco, Antibes, Aix, St. Tropez, Nimes, Mandelieu, Marseille. Så litt på Montpellier? Anonymkode: eb2e6...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå