Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

@Entern ble inspirert i boktråd her. Lurte på om du har lest: Francis Meyers lidenskap?  Det syns jeg du bør hvis ikke😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

@Entern ble inspirert i boktråd her. Lurte på om du har lest: Francis Meyers lidenskap?  Det syns jeg du bør hvis ikke😃

Har ikke lest nei 😅 Er den bra? Hva handler den om? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Har ikke lest nei 😅 Er den bra? Hva handler den om? 😊

En universitetsprofessorfyr og en ung studine og litt om Petter Dass. På blindern. Veldig kjekt å lese da jeg gikk det. Men evigheter siden jeg leste den da. Men likte den veldig, føler bare det ville vært noe for deg pga inntrykk av deg og at du har studert der du også🙂

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

En universitetsprofessorfyr og en ung studine og litt om Petter Dass. På blindern. Veldig kjekt å lese da jeg gikk det. Men evigheter siden jeg leste den da. Men likte den veldig, føler bare det ville vært noe for deg pga inntrykk av deg og at du har studert der du også🙂

Høres interessant ut 😊 skal se etter den 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått oss et nytt uttrykk etter helga. Om en av oss henger seg litt mye opp i en bagatell nå, så sier vi bare «nå er du litt omelett-mann». Så ler vi😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Vi har fått oss et nytt uttrykk etter helga. Om en av oss henger seg litt mye opp i en bagatell nå, så sier vi bare «nå er du litt omelett-mann». Så ler vi😃

😄 burde ikke den legges inn i nyord tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_20220606_091141973.thumb.jpg.e54c1d471cf987f06019e9aae411266c.jpg

Jasså, så du trodde jeg hadde glemt deg, du? Hvor ble det av frokostbildet ditt i dag? Her har jeg ventet og ventet. 

Bill. Mrk. "Såret og skuffet"

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (44 minutter siden):

IMG_20220606_091141973.thumb.jpg.e54c1d471cf987f06019e9aae411266c.jpg

Jasså, så du trodde jeg hadde glemt deg, du? Hvor ble det av frokostbildet ditt i dag? Her har jeg ventet og ventet. 

Bill. Mrk. "Såret og skuffet"

Åååneii. Jeg åt grovbrød, en med ost og skinke. Og en med hummus og skinke. Og en skål hytteost og kvarg og bær. Og verdens minste kakestykke med flagg på i anledning nasjonaldag!  Sånn; 

er vi dus da?

D49D388F-CE69-4AFB-B8DF-629841350D91.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

😄 burde ikke den legges inn i nyord tråden?

Joooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Åååneii. Jeg åt grovbrød, en med ost og skinke. Og en med hummus og skinke. Og en skål hytteost og kvarg og bær. Og verdens minste kakestykke med flagg på i anledning nasjonaldag!  Sånn; 

er vi dus da?

D49D388F-CE69-4AFB-B8DF-629841350D91.jpeg

Vi to er mer dus enn et dusin! (Uh, ikke spør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden):

Jeg spør ikke men tolker i beste mening❤️🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tilbake. Gymgrossistpakke hentet. Klær pakket opp og vasket. Trent i 30 føkkings grader i stua. Spist en mer nøktern fiskeburger. Kjøpt bær til frokost. Hverdag igjen er litt :blink:.. men det går bra👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Vi er tilbake. Gymgrossistpakke hentet. Klær pakket opp og vasket. Trent i 30 føkkings grader i stua. Spist en mer nøktern fiskeburger. Kjøpt bær til frokost. Hverdag igjen er litt :blink:.. men det går bra👍

Godt å være hjemme igjen og? 😊

Hvordan var togturen hjem? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

Godt å være hjemme igjen og? 😊

Hvordan var togturen hjem? 😊

Ja jeg føler jeg har vært borte lenge! Mye lenger enn siden lørdag. Egentlig fint hjemme på veranda. Og ferie om 2.5 uke så ingenting å sutre for🙂

Bra togtur. Liker tog! 👍 er du på plass igjen også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha løftet vekt på 1 kg i 2 år gikk jeg nå til 1.8. Hentet i dag.(hvorfor så få varianter i lett-sjiktet?! 1.5 er jo et fint tall! Aarghh) Må prøve. Fordi jeg nå kan løfte 1 kg-vekta 100 ganger og det er kjedelig og langtekkelig. 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden):

Du var ferdig straks nå? Vel hjem! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (15 minutter siden):

Velkommen hjem. Norge har savnet deg 🤩

Hvilken badedrakt valgte du? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Ja jeg føler jeg har vært borte lenge! Mye lenger enn siden lørdag. Egentlig fint hjemme på veranda. Og ferie om 2.5 uke så ingenting å sutre for🙂

Bra togtur. Liker tog! 👍 er du på plass igjen også?

Nei jeg skal hjem i morgen tidlig. Blir intens dag med møte/seminar og så middag/fest med jobben 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden):

Velkommen hjem. Norge har savnet deg 🤩

Hvilken badedrakt valgte du? 😀

Takk! 🥰Blomstrete med åpne sider og rygg! Følte meget riktig på takbasseng i sol😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Takk! 🥰Blomstrete med åpne sider og rygg! Følte meget riktig på takbasseng i sol😎

Den så veldig fin ut på bildet :) Men da så vi ikke helt hvordan den så ut. Du var sikkert veldig fin i sola 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...