Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1461 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg liker dyr selv. Men har ikke nå. Har du noen dyr? Niks. Ingen nå. Men superglad for nabohunden, kos gjennom sprinkler og null ansvar. 🤪 vi er veldig svake for hunder.❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1462 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg liker dyr selv. Men har ikke nå. Har du noen dyr? Vil dere ha? nå må jeg skrelle meg opp fra sofaen der jeg tok 5 min strekk.. jobbe mer.. såååå helg😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1463 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Niks. Ingen nå. Men superglad for nabohunden, kos gjennom sprinkler og null ansvar. 🤪 vi er veldig svake for hunder.❤️ Ja da får du jo litt dyrekontakt da😄😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1464 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Var det brente CDer? Bilen min likte ikke de! Kjøpte vanlige👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1465 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Vil dere ha? nå må jeg skrelle meg opp fra sofaen der jeg tok 5 min strekk.. jobbe mer.. såååå helg😃 Ja. Vurderer undulat igjen. Fine dyr som krever relativt lite stell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1466 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bilen min likte ikke de! Kjøpte vanlige👍 Ja ikke alle spillere som klarer brente CDer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juni 2022 #1467 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Ja. Vurderer undulat igjen. Fine dyr som krever relativt lite stell. Du kan døpe den LURVESPURVEN 🐦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1468 Del Skrevet 3. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Du kan døpe den LURVESPURVEN 🐦 Har vurdert lurvetufs men spørs om de andre er enige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juni 2022 #1469 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Har vurdert lurvetufs men spørs om de andre er enige Du kan ha tre stykker: 1) Lurvetufs🐦 2) Lurvespurv🐦 3) Tufsefugl🐦 Så kan du lære dem forskjellige tvilsomme ord og uttrykk de kan fremføre i kor eller hver for seg 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1470 Del Skrevet 3. juni 2022 Entern skrev (23 minutter siden): Du kan ha tre stykker: 1) Lurvetufs🐦 2) Lurvespurv🐦 3) Tufsefugl🐦 Så kan du lære dem forskjellige tvilsomme ord og uttrykk de kan fremføre i kor eller hver for seg 😆 God ide,men bør vel ha en thøsefugl også. Ganske vanskelig å lære undulater å snakke, hadde en i mange år før,men den kunne bare etterligne et par lyder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1471 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (5 timer siden): Ja da får du jo litt dyrekontakt da😄😀 Ja elsker det❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1472 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (4 timer siden): God ide,men bør vel ha en thøsefugl også. Ganske vanskelig å lære undulater å snakke, hadde en i mange år før,men den kunne bare etterligne et par lyder. Du må ha Thøsepip! Mann er vokst opp med fugler faktisk og ville nok likt å ha det🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1473 Del Skrevet 3. juni 2022 Entern skrev (5 timer siden): Du kan ha tre stykker: 1) Lurvetufs🐦 2) Lurvespurv🐦 3) Tufsefugl🐦 Så kan du lære dem forskjellige tvilsomme ord og uttrykk de kan fremføre i kor eller hver for seg 😆 Haha knallbra😃🐦😂 god pinse forresten! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. juni 2022 #1474 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Haha knallbra😃🐦😂 god pinse forresten! 😁 God pinse 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1475 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du må ha Thøsepip! Mann er vokst opp med fugler faktisk og ville nok likt å ha det🙃 Kan dere ikke skaffe dere fugl da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1476 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Kan dere ikke skaffe dere fugl da? Orkar ikkje bæsj all over her og Mann er ofte borte 12 t på jobbdag. Ville blitt ensom pip🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1477 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Orkar ikkje bæsj all over her og Mann er ofte borte 12 t på jobbdag. Ville blitt ensom pip🥺 Ja det er ulempe med all bæsjen. Og hvis man er lite hjemme må de være 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juni 2022 #1478 Del Skrevet 3. juni 2022 🥒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1479 Del Skrevet 3. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): 🥒 Haha nei ikke tøse rundt med agurken din i min tråd😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. juni 2022 #1480 Del Skrevet 3. juni 2022 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå