Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1441 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Bra. Men spørs om det holder hele dagen da. Jeg la meg til lading i natt, men batteriet mitt var bare på 33 prosent da jeg våknet. Skal fylle på litt drivstoff i form av Pepsi når jeg kommer på jobb. Usj.. 33 er lite, jeg er sånn 56. Men har iskaffe og nødhjelp på jobb. Og flexitid , så kan gå 1430 om jeg vil. 👍🏻 Regulær pepsi? Ikke max? Oioi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1442 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Usj.. 33 er lite, jeg er sånn 56. Men har iskaffe og nødhjelp på jobb. Og flexitid , så kan gå 1430 om jeg vil. 👍🏻 Regulær pepsi? Ikke max? Oioi. Var nede på 23 da jeg kom meg på butikken, Pepsi fikk meg opp til 42, er på vei hjem nå, er nede på 11 pst. Håper det holder hjem. Max er ikke noe godt, ikke gir det energi heller, trenger sukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1443 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (50 minutter siden): Var nede på 23 da jeg kom meg på butikken, Pepsi fikk meg opp til 42, er på vei hjem nå, er nede på 11 pst. Håper det holder hjem. Max er ikke noe godt, ikke gir det energi heller, trenger sukker! Liker max. 🙃 ..er under 50 selv nå Håper toget får dytta deg av i tide om du går energitom😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1444 Del Skrevet 3. juni 2022 Nå er du i mange seriøse tråder @lurven. Husk.. don’t fuck with cats🤪😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1445 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Liker max. 🙃 ..er under 50 selv nå Håper toget får dytta deg av i tide om du går energitom😯 Kjøpte meg en sjokolade. Men er nede på 7 pst nå. Men snart hjemme. Var det i dag du skulle til storbyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1446 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nå er du i mange seriøse tråder @lurven. Husk.. don’t fuck with cats🤪😂🙈 Kjeder meg på toget på vei hjem, holder meg mest på sosial prat til vanlig. Katter er tydeligvis et ømt tema for folk😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1447 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Kjøpte meg en sjokolade. Men er nede på 7 pst nå. Men snart hjemme. Var det i dag du skulle til storbyen? Morgen tidlig, home alone og sikkert lakserose i dag remember😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1448 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Kjeder meg på toget på vei hjem, holder meg mest på sosial prat til vanlig. Katter er tydeligvis et ømt tema for folk😄 Hatt katt nesten 20 år men er ikke så krenkbar ass.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1449 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Kjeder meg på toget på vei hjem, holder meg mest på sosial prat til vanlig. Katter er tydeligvis et ømt tema for folk😄 Kanskje jeg kjeder i morgen på tog.. dra 06😯 leser nok bok👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1450 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Kjeder meg på toget på vei hjem, holder meg mest på sosial prat til vanlig. Katter er tydeligvis et ømt tema for folk😄 Og føler med deg med reise.. 10 t i uka brukte jeg da jeg jobba i Lillestrøm. På reise🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1451 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Morgen tidlig, home alone og sikkert lakserose i dag remember😂 Det blir kos. Tar dere tog ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1452 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hatt katt nesten 20 år men er ikke så krenkbar ass.. Oi. Visste ikke at du hadde katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1453 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Det blir kos. Tar dere tog ? Jupp! Liker tog, tatt det så lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1454 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) lurven skrev (1 minutt siden): Oi. Visste ikke at du hadde katt Ikke nå, hele oppveksten. Sånn 17 år samla. En sprø en og en superkosepus Endret 3. juni 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1455 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og føler med deg med reise.. 10 t i uka brukte jeg da jeg jobba i Lillestrøm. På reise🙄 Ja må finne på noe for å slå i hjel tiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1456 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jupp! Liker tog, tatt det så lite. Hvor lang tid tar det til dit dere skal da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1457 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja må finne på noe for å slå i hjel tiden da. Ja fytti.. kjørte selv og lærte alle sangene på cd’ene mine😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1458 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hvor lang tid tar det til dit dere skal da 4 timer-ish. Det er null stress. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1459 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke nå, hele oppveksten. Jeg liker dyr selv. Men har ikke nå. Har du noen dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1460 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja fytti.. kjørte selv og lærte alle sangene på cd’ene mine😂 Var det brente CDer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå