Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1301 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Sånn er det å bo in the hood.. Neida.. Nja, sikkert en fra en kriminelt miljø. Liten sjanse for at du blir skutt vel. Vi satser på det😯 føler meg alltid trygg her da.. legger meg vel før actionen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1302 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Vi satser på det😯 føler meg alltid trygg her da.. legger meg vel før actionen😂 Ja en dag gikk det av en bombe, og 9 stykker ble skutt utenfor blokka de, dette skjedde rett etter dagsrevyen, men det hørte ikke du fordi du lå og sov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1303 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Ja en dag gikk det av en bombe, og 9 stykker ble skutt utenfor blokka de, dette skjedde rett etter dagsrevyen, men det hørte ikke du fordi du lå og sov Sikkert den morgenen fuglene var så stille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1304 Del Skrevet 29. mai 2022 Har straks lest ut boka «den edle kunsten å gi f**n. noe av det gøyeste sitatet var da han kalte alven i Ringenes herre «alveskreppa». 😂😂😂 Og sa at Romeo og Juliet ikke var en romantisk kjærlighetshistorie, men en historie om to ungdommer som var klin kokos og hadde kommunikasjonsproblemer😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1305 Del Skrevet 29. mai 2022 Da har jeg fått fjaset litt igjen, stas! Hyggelig å «se» folk. Nå må jeg sove.. bare gi mitt morgen-jeg en hjelpende hånd først ved å preppe litt frokost. Snakkes sosial prat-folk, jeg og fuglene holder fortet fra 06. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1306 Del Skrevet 29. mai 2022 Kjøleskapsgrøt klar. Litt rystet over skyting farlig nært.. men sove nå. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. mai 2022 #1307 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Da har jeg fått fjaset litt igjen, stas! Hyggelig å «se» folk. Nå må jeg sove.. bare gi mitt morgen-jeg en hjelpende hånd først ved å preppe litt frokost. Snakkes sosial prat-folk, jeg og fuglene holder fortet fra 06. 🙂 Veldig hyggelig å se deg igjen 😊 sov godt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1308 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Sikkert den morgenen fuglene var så stille.. Ja det var den dagen de skjøt spurv med kanon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. mai 2022 #1309 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (2 timer siden): @Entern og @TheHairyToothfairy i politiuniformer Hadde aldri uniform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1310 Del Skrevet 30. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Hadde aldri uniform Men aldri for sent å få😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1311 Del Skrevet 30. mai 2022 Dere har så klart savnet mine trivielle morgenbilder, sant? Her er det, med ønsker om en god morgen! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1312 Del Skrevet 30. mai 2022 Mistenker at jeg skal passere en del åstedstape på vei til jobb.. trist😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1313 Del Skrevet 30. mai 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Dere har så klart savnet mine trivielle morgenbilder, sant? Her er det, med ønsker om en god morgen! 🥰 God morgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1314 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (8 timer siden): Veldig hyggelig å se deg igjen 😊 sov godt 😊 Takk❤️ Lige måde! sov godt, våknet bare av haglet!? Haha, useriøst ass. oppe 4.45. Fått kaffe 2 nå.. snart jobb👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1315 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): God morgen 😊 Du også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1316 Del Skrevet 30. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du også! Ja Skal snart ta toget til Oslo så da blir det stille fra meg et par timer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1317 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja Skal snart ta toget til Oslo så da blir det stille fra meg et par timer 😅 Ja, tilbake i dag du, er det sånn ? Sprekt da, langtur og rett på jobb? God tur! Jeg skal svinse rundt i skytteltrafikk mellom avtaler. Men så er det hjemme-alene-kveld med fjas og TV😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. mai 2022 #1318 Del Skrevet 30. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ja, tilbake i dag du, er det sånn ? Sprekt da, langtur og rett på jobb? God tur! Jeg skal svinse rundt i skytteltrafikk mellom avtaler. Men så er det hjemme-alene-kveld med fjas og TV😁 Pleier å sove nesten hele togturen da 😊 Lykke til med alle avtalene 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. mai 2022 #1319 Del Skrevet 30. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Pleier å sove nesten hele togturen da 😊 Lykke til med alle avtalene 😀 God tur og sov godt👍🏻🙂 og takk. Da går dagen fort, tenker jeg👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. mai 2022 #1320 Del Skrevet 30. mai 2022 Bare lurer på om @Entern har noe å si til sitt forsvar. Stod nettopp på Coop, skulle ha frukt&grønt - ser disse i en hylle og bare «de ser litt kvalmende ut….men jeg må prøve». 🤣 Influencet av KG og Entern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå