Entern Skrevet 29. mai 2022 #1281 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Lige måde!! Jeg må koke suppe nå men hopper inn igjen før dere aner det! Har du hatt den fint med faren din? 😀 noe av det jeg har drevet med i helga er dette forresten😃 Har det kjempefint, har akkurat spist pannekaker 😊 Nydelig puslespill 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1282 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Aha. Bra du klarte å gi f. I oss 😁 Men vi ble jo såklart bekymret😭 Neida, bare tuller. Skal ikke gi faen i dere! Det ville vært trist😯 . Det ble sånn denne helga, men har det bra altså. Ingen bekymring trengs🙂 er faktisk snart ferdig med boka da. Lært litt bra ting! Han har visst skrevet en bok til også, om at alt går til helvete😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1283 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Aha. Bra du klarte å gi f. I oss 😁 Men vi ble jo såklart bekymret😭 Nå må jeg huske å fjase her da.. i min tråd. Ikke overalt😔. Har du hatt bra helg? Fått fjast nok og slipper siste sykdomsrestsart ell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1284 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Neida, bare tuller. Skal ikke gi faen i dere! Det ville vært trist😯 . Det ble sånn denne helga, men har det bra altså. Ingen bekymring trengs🙂 er faktisk snart ferdig med boka da. Lært litt bra ting! Han har visst skrevet en bok til også, om at alt går til helvete😂 Vi blir bekymra når du går over et døgn uten å skrive noe,veldig ulikt deg. jeg og @Entern ringte nesten politiet for å melde deg savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1285 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nå må jeg huske å fjase her da.. i min tråd. Ikke overalt😔. Har du hatt bra helg? Fått fjast nok og slipper siste sykdomsrestsart ell Fortsatt litt rester igjen av sykdommen. Hardt å trene i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1286 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Har det kjempefint, har akkurat spist pannekaker 😊 Nydelig puslespill 😀 Takk. Jeg og «svigerfar» sto på! 👍🏻🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1287 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Fortsatt litt rester igjen av sykdommen. Hardt å trene i går Så kjipt! Hater når sånt henger i.. men bra du kan starte opp litt igjen.. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1288 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Så kjipt! Hater når sånt henger i.. men bra du kan starte opp litt igjen.. 🙂 Vet ikke om jeg kan det. Men tvinger meg til det.😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1289 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (2 timer siden): Vi blir bekymra når du går over et døgn uten å skrive noe,veldig ulikt deg. jeg og @Entern ringte nesten politiet for å melde deg savnet Ja jeg vet.. det ble sånn nå. Unnskyld😔 Jeg hadde nok trodd politiet var strippere😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1290 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ja jeg vet.. det ble sånn nå. Unnskyld😔 Jeg hadde nok trodd politiet var strippere😂😂😂 @Entern og @TheHairyToothfairy i politiuniformer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1291 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): @Entern og @TheHairyToothfairy i politiuniformer Damn! Håper de setter på «hot stuff» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1292 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Har det kjempefint, har akkurat spist pannekaker 😊 Nydelig puslespill 😀 Takk. Sykt slitsomt med alle vinduene, vi ble litt koko, men drakk vin og mumset grillmat til det løste seg😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1293 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (26 minutter siden): Vet ikke om jeg kan det. Men tvinger meg til det.😬 😔👍🏻 håper det går seg til. håper jeg ikke får corona selv.. my bølge rundt meg nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1294 Del Skrevet 29. mai 2022 Entern skrev (På 28.5.2022 den 7.49): Good mornings! 😊 I morgen lover jeg å stille på morgenskiftet altså! 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1295 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Damn! Håper de setter på «hot stuff» Ja men den blir sunget av DDE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1296 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😔👍🏻 håper det går seg til. håper jeg ikke får corona selv.. my bølge rundt meg nå.. Tror ikke du får det. De som kan få det har nok hatt det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1297 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja men den blir sunget av DDE Hått ståff! Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mai 2022 #1298 Del Skrevet 29. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Tror ikke du får det. De som kan få det har nok hatt det nå Nær venninne fikk nå faktisk.. men jeg håper det går bra.. 👍🏻 kanskje jeg heller bør være redd for å bli skutt.. jamfør nyhetene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1299 Del Skrevet 29. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hått ståff! Elsker det! Hæite saka, trønderversjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2022 #1300 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nær venninne fikk nå faktisk.. men jeg håper det går bra.. 👍🏻 kanskje jeg heller bør være redd for å bli skutt.. jamfør nyhetene.. Sånn er det å bo in the hood.. Neida.. Nja, sikkert en fra en kriminelt miljø. Liten sjanse for at du blir skutt vel. Endret 29. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå