Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1201 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Den må jeg bli ferdig med snart! Kanskje i dag, mens Mann mekker middag😀 men må nok øve også.. ikke på jobb i dag da! Det er mest fordi jeg har vondt da og ikke økte grensesettingsferdigheter🤣 Ja du må minne deg selv på å øve. Jeg har ikke lest bok, men prøver å gi litt mer f. Bekymre meg mindre og sånn. Men må minne meg selv på det
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1202 Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (36 minutter siden): Ja du må minne deg selv på å øve. Jeg har ikke lest bok, men prøver å gi litt mer f. Bekymre meg mindre og sånn. Men må minne meg selv på det Det høres lurt ut! 🙂 ser for meg at å ha barn gir litt bekymringer, hos alle. Men sikkert andre ting i livet ditt også. Egentlig er boken ganske kul. Den sier at livet er fullt av lidelse og kjiphet så det gjelder å sikte seg inn på lidelse som er verdt det og sånn, ikke rømme fra alt. Og ikke prøve så jævlig å være bedre enn snittet hele tiden. Ja litt om bok i veldig korte trekk. Men han skriver litt fjasete og lurvete, tror du ville likt ham. Skal trene litt og så lese på veranda mens mann lager fancy mat😄
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1203 Skrevet 22. mai 2022 Dere vil ha ferierapporter her i tråden min fra ferien min snart, ikke sant?😃👍🏻🤠🥂👙🏖 1
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1204 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Dere vil ha ferierapporter her i tråden min fra ferien min snart, ikke sant?😃👍🏻🤠🥂👙🏖 Skal du på ferie
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1205 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Det høres lurt ut! 🙂 ser for meg at å ha barn gir litt bekymringer, hos alle. Men sikkert andre ting i livet ditt også. Egentlig er boken ganske kul. Den sier at livet er fullt av lidelse og kjiphet så det gjelder å sikte seg inn på lidelse som er verdt det og sånn, ikke rømme fra alt. Og ikke prøve så jævlig å være bedre enn snittet hele tiden. Ja litt om bok i veldig korte trekk. Men han skriver litt fjasete og lurvete, tror du ville likt ham. Skal trene litt og så lese på veranda mens mann lager fancy mat😄 Ble ikke noe særlig mer bekymra etter at jeg fikk barn egentlig, fjas og lurv liker jeg😁 Hva er på menyen i kveld?
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1206 Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Skal du på ferie 24.juni. Jeg bare prepper dere👌😆 1
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1207 Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Ble ikke noe særlig mer bekymra etter at jeg fikk barn egentlig, fjas og lurv liker jeg😁 Hva er på menyen i kveld? Jeg fikk pannestekt flaskegresskar og søtpotetfalaffel og baconrisotto oppi en stekt portobellsopp. Mann tar middagsoppdrag veldig seriøst! ☺️ Bra det ikke økte belymringer, syns mange sier det, og at de blir mer opptatt av å ikke ta risiko på egen vegne og sånn også. 1
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1208 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 24.juni. Jeg bare prepper dere👌😆 Tøcksfors?
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1209 Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Tøcksfors? Haha nei Danmark! 😀👌 Svømme og lese krim og spise og drikke😎 1
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1210 Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Tøcksfors? Jeg trenger ramløsa og kvarg.. Gøteborg i pinsen men neppe shoppings da🙄
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1211 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg fikk pannestekt flaskegresskar og søtpotetfalaffel og baconrisotto oppi en stekt portobellsopp. Mann tar middagsoppdrag veldig seriøst! ☺️ Bra det ikke økte belymringer, syns mange sier det, og at de blir mer opptatt av å ikke ta risiko på egen vegne og sånn også. Frantzen er bra azza.💓 Eneste gangen jeg droppa risiko som jeg kan huske, er at jeg droppet å gå i mellom på et par slåsskamper som har skjedd foran meg når jeg har hatt med sønnen min. Men egentlig så er det å bryte opp slåsskamper som regel ganske ufarlig, har aldri fått juling når jeg har gjort det
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1212 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg trenger ramløsa og kvarg.. Gøteborg i pinsen men neppe shoppings da🙄 Var i tøcksfors i går jeg. Så ikke noe kvarg. Billigere mat i Gøteborg enn i tøcksfors da
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #1213 Skrevet 22. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha nei Danmark! 😀👌 Svømme og lese krim og spise og drikke😎 Husk å spørre etter bolle i butikken😁 Endret 22. mai 2022 av lurven
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1214 Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Var i tøcksfors i går jeg. Så ikke noe kvarg. Billigere mat i Gøteborg enn i tøcksfors da Fullt av kvarg der! Du må ha sett i feil kjøleskap. Fikk du mat på cafeen i senteret da?
Entern Skrevet 22. mai 2022 #1215 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Dere vil ha ferierapporter her i tråden min fra ferien min snart, ikke sant?😃👍🏻🤠🥂👙🏖 JA DET VIL VI!!😃 1
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1216 Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): JA DET VIL VI!!😃 Caps lock og skriftstørrelse typ 29 !! Takk, da vet jeg du virkelig mener det! 😃 1
Entern Skrevet 22. mai 2022 #1217 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Caps lock og skriftstørrelse typ 29 !! Takk, da vet jeg du virkelig mener det! 😃 👍
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1218 Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): 👍 Da skal dere få bli med på hvor deilig det er å være norsk i Danmark☺️👌 1
Entern Skrevet 22. mai 2022 #1219 Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Da skal dere få bli med på hvor deilig det er å være norsk i Danmark☺️👌 Det gleder vi oss masse til 😊👍
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #1220 Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Det gleder vi oss masse til 😊👍 Så bra! Men husk.. som jeg pleier si til Mann.. jeg blir ikke interessert i arkitektur og historie bare fordi jeg er i utlandet😂 så mulig det kun blir moderat spennende.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå