Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mai 2022 #1001 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (24 minutter siden): Tror det er sånn tøsetherese ville sett ut i grand prix 🙀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mai 2022 #1002 Del Skrevet 13. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Eg vil ha kjole med diodelys i!! #montenegro Trodde det sto dildolys 🤣 Fløff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1003 Del Skrevet 13. mai 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Fekk eit lite glas til chilifiskeburger🤩 nøktern fredag! Mann med øl og potegull. Eg med viljestyrke😂 Det er fredag slå deg laus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1004 Del Skrevet 13. mai 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Minst.. følte eg hadde forvilla meg inn på rar sexklubb. kjekk countrykar frå Estland. Ok den. Tror det må være en veldig undergrunnssexklubb. Den der hadde vært forbudt i de fleste land i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1005 Del Skrevet 13. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Trodde det sto dildolys 🤣 Fløff? @Fløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mai 2022 #1006 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): @Fløff Takk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1007 Del Skrevet 13. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk 😁 Neste gang må du kjøpe motorol@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2022 #1008 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Det er fredag slå deg laus Går ikkje det altså, alle seier det men funker ikkje sånn🙄 Mumsar eg kvar helg blir det junk in the trunk😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2022 #1009 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Neste gang må du kjøpe motorol@ Eg skal få giga-iphoooone🤩 orker ikkje batteribyttingslivredding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2022 #1010 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Neste gang må du kjøpe motorol@ 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1011 Del Skrevet 13. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Går ikkje det altså, alle seier det men funker ikkje sånn🙄 Mumsar eg kvar helg blir det junk in the trunk😂 Ja det skal nok ikke mye til før du går opp så lite som du veier🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1012 Del Skrevet 13. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Eg skal få giga-iphoooone🤩 orker ikkje batteribyttingslivredding Kan man bytte batteri selv på de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2022 #1013 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja det skal nok ikke mye til før du går opp så lite som du veier🙂 Litt mindre slingringsmonn ja.. men minivinglass og fiskeburger er kos det altså. Lider ikke. Merker at det er lite som skal til etter utenlandsferier😂 spiser egentlig sunt da også men mer basert på sult og instinkt og det merkes etter to uker bare😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2022 #1014 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Kan man bytte batteri selv på de? Nei på apple, på times tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1015 Del Skrevet 13. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Litt mindre slingringsmonn ja.. men minivinglass og fiskeburger er kos det altså. Lider ikke. Merker at det er lite som skal til etter utenlandsferier😂 spiser egentlig sunt da også men mer basert på sult og instinkt og det merkes etter to uker bare😯 I ferien et det hvertfall lov å kose seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2022 #1016 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): I ferien et det hvertfall lov å kose seg Får litt vin hver dag. I Singapore fantes det så lite vin. Bare champagne. Så.. Svømte og drakk sjampis hver dag😍😍😍 To måneder etter stengte Norge.. Aah gode tider🤩.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1017 Del Skrevet 13. mai 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Får litt vin hver dag. I Singapore fantes det så lite vin. Bare champagne. Så.. Svømte og drakk sjampis hver dag😍😍😍 To måneder etter stengte Norge.. Aah gode tider🤩.. Singapore har jeg lyst til å dra til, har hørt at det er fint og koselig der. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mai 2022 #1018 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (59 minutter siden): Neste gang må du kjøpe motorol@ Haha. Jeg skal kjøpe samsung! En som jeg kan snurre på A så mye jeg vil 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. mai 2022 #1019 Del Skrevet 13. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Haha. Jeg skal kjøpe samsung! En som jeg kan snurre på A så mye jeg vil 😁 Jeg har Samsung @@@@@@@@@@@@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mai 2022 #1020 Del Skrevet 13. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg har Samsung @@@@@@@@@@@@ Jeg hadde det sist. Likte den. Men har jo @@@@@ nå også. Men den er jo nesten unyttig når jeg ikke kan bruke den som jeg vil 🤬🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå