Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #941 Del Skrevet 12. mai 2022 Israel: mann i fektekostyme som prøver å være sexy, men som ikke helt får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #942 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Herregud så jævlig 😖😖😖 Jeg har rotfylt to tenner 😅 og trukket 5-6 😆 Ja men da har du fortsatt nok tenner igjen. Har også trukket 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #943 Del Skrevet 12. mai 2022 Serbia: dame som sitter ved en døpefontene med 5 ortodokse prester rundt seg og klapper for et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #944 Del Skrevet 12. mai 2022 Aserbajdsjan: Melankolsk fyr med skjegg og krøller som synger om været eller kjærlighetssorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #945 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Georgia: mennesker som ikke fikk være med i freak show på sirkus fordi de var for rare Endret 12. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #946 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (21 minutter siden): Ja men da har du fortsatt nok tenner igjen. Har også trukket 5. Trukket 4 som barn. Fikk 35 kr per tann. Solgte til forskning Voksen; trekte visdomstann, fikk ingen penger. 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #947 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (21 minutter siden): Serbia: dame som sitter ved en døpefontene med 5 ortodokse prester rundt seg og klapper for et eller annet lurven skrev (15 minutter siden): Georgia: mennesker som ikke fikk være med i freak show på sirkus fordi de var for rare lurven skrev (18 minutter siden): Aserbajdsjan: Melankolsk fyr med skjegg og krøller som synger om været eller kjærlighetssorg Takker. Dette skal brukes i morgen når mann og jeg har grampri-kveld🤓🥂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #948 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Natta folket. Jeg må legge meg alene, ikke bestemt meg om det blir en natt på tvers eller vanlig i senga. Liten og alene så mulighetene er åpne. Endret 12. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. mai 2022 #949 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): 🙈 Lever opp til det forventede! 👍 Min har bare tatt ting innover seg, orka ikke gi noe ut😂😂😂 Om du er kvinne født i kvinnekropp har forhåpentligvis NOE kommet ut derfra 🩸💃 Og jeg håper spekelet til gynekologer ikke ble med hjem 😂 lurven skrev (2 timer siden): 😲😯 WHAT 🤷♀️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #950 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Trukket 4 som barn. Fikk 35 kr per tann. Solgte til forskning Voksen; trekte visdomstann, fikk ingen penger. 😭 Trakk også 4 som barn, og operert ut 2 visdomstenner som voksen, fikk ikke penger noen av gangene😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #951 Del Skrevet 12. mai 2022 Fløff skrev (1 minutt siden): Om du er kvinne født i kvinnekropp har forhåpentligvis NOE kommet ut derfra 🩸💃 Og jeg håper spekelet til gynekologer ikke ble med hjem 😂 WHAT 🤷♀️😂 🙈🙈🙈🙈🤪🤪🤪 du overgår meg, jeg er målbunden og tør ikke mer🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #952 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Natta folket. Jeg må legge meg alene, ikke bestemt meg om det blir en natt på tvers eller vanlig i senga. Liten og alene så mulighetene er åpne. Ville gått for diagonalt,og hold hendene over dyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #953 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Trakk også 4 som barn, og operert ut 2 visdomstenner som voksen, fikk ikke penger noen av gangene😭 Du er mindre spesiell enn meg, men har sikkert et godt liv likevel🤓👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #954 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Fløff skrev (9 minutter siden): Om du er kvinne født i kvinnekropp har forhåpentligvis NOE kommet ut derfra 🩸💃 Og jeg håper spekelet til gynekologer ikke ble med hjem 😂 WHAT 🤷♀️😂 Er du like fæl i kjæften ute i det virkelige liv?😁 Endret 12. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #955 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Du er mindre spesiell enn meg, men har sikkert et godt liv likevel🤓👍🏻 Ja men jeg har schtøgge tenner altså. Men ble gift for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #956 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja men jeg har schtøgge tenner altså. Men ble gift for det Mer enn jeg ble! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #957 Del Skrevet 12. mai 2022 San marino: homofil fyr i stringtruse rir sakte på rodeo okse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #958 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mer enn jeg ble! Ja men du har da mann, og har sikkert fine tenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #959 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) lurven skrev (1 minutt siden): San marino: homofil fyr i stringtruse rir sakte på rodeo okse Tøsetherese bare: 😃😍🤠 Endret 12. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #960 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja men du har da mann, og har sikkert fine tenner 😬🕺🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå