Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #901 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ååå. Vet ikke om det er et godt tegn at samboer elsker pølser ? Min også😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #902 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hva er det? Fluffer er slike damer som varmar opp pølsen før kjærleiksfilmar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #903 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han ville neppe latt meg gå med smultringpysjen min og steke pølse. Måtte tatt på drakt og snakka politikk over dyr vin😏 Njaa, det høres bare kjedelig ut. Liker smultringpysj og pølse best 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #904 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) lurven skrev (4 minutter siden): Trodde hun jobbet som @Fløffer 😂Fløff it like a lollipop Endret 12. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #905 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Min også😂 Haha. Liker han kun grill eller alt mulig? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #906 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Fluffer er slike damer som varmar opp pølsen før kjærleiksfilmar Åå, for en jobb! Høres krevende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #907 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha. Liker han kun grill eller alt mulig? 🤣 Helst litt fancy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #908 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Åå, for en jobb! Høres krevende ut. Litt somm oppvarmingsband?🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #909 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Haha. Liker han kun grill eller alt mulig? 🤣 Din mann da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #910 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Åå, for en jobb! Høres krevende ut. Ja tror det er krevende å ha det som jobb liksom. Gøyere når det er en hobby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #911 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Din mann da? Bare grill 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #912 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Ja tror det er krevende å ha det som jobb liksom. Gøyere når det er en hobby Ja det kan jeg kanskje tenke meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #913 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Litt somm oppvarmingsband?🤓 Ja, noe sånn 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. mai 2022 #914 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (15 minutter siden): Trodde hun jobbet som @Fløffer 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Drømmejobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #915 Del Skrevet 12. mai 2022 TøseTherese har plukka gulrøtter til meg for å Si det sånn! Bigger is better😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. mai 2022 #916 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Fluffer er slike damer som varmar opp pølsen før kjærleiksfilmar Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): 😂Fløff it like a lollipop 😂😂😂😂😂 Bringebærfløffen min blir ALDRI den samme igjen. Men i fullt alvor: eksisterer denne rollen enda? 😅😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #917 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): TøseTherese har plukka gulrøtter til meg for å Si det sånn! Bigger is better😂 😲 den gulrota er jo like stor som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #918 Del Skrevet 12. mai 2022 Fløff skrev (3 minutter siden): 😂😂😂😂😂 Bringebærfløffen min blir ALDRI den samme igjen. Men i fullt alvor: eksisterer denne rollen enda? 😅😳 Visste ikke at det var noe som heter bringebørfløff en gang. Antar at den jobben finnes fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #919 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (19 minutter siden): 😲 den gulrota er jo like stor som deg 😂😂😂 eventuelt har jeg hender som teskeikjerringa🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #920 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (17 minutter siden): Visste ikke at det var noe som heter bringebørfløff en gang. Antar at den jobben finnes fortsatt BringebØr.. haha, høres veldig min dialekt ut. Å ha ei bør i bringa si. Då lid ein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå