Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #861 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Hatt besøk? Jupp. Mannen er på tur. Veninne og lakserose😁 Oooog, pakka svømmebag, i morgen blir jeg sporty spice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #862 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (57 minutter siden): Ja, jeg elsket scoooota Det gjør @TheHairyToothfairy også!!😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #863 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Jupp. Mannen er på tur. Veninne og lakserose😁 Oooog, pakka svømmebag, i morgen blir jeg sporty spice Svømming er gøyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #864 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Tøsetherese har gjemt seg under sofaen. Næmmen. Entern lokker på hu med fløyte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #865 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Åå nydeleg!!😍 Men det er heller ikkje verst på eit slott Fryden tykte dette passa så godt! Ho var jo ei prinsesse djupast inne. Ikkje berre ei fager kvinne! klart ho måtte få champagne i slottet si finaste stove. Slike frøknar kan ikkje berre leika i ein låve. Slottsferien til ho Frøkenfryden var gild I Danmark åt ho rugbrød med sild Prinsesse med silkestakk so vid Men inst inne savna ho @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #866 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Svømming er gøyy Haha, ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #867 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha, ironi? Nei. Det er gøy. Jeg liker det selv. Men gjør det nesten aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #868 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei. Det er gøy. Jeg liker det selv. Men gjør det nesten aldri 👍☺️ Jeg liker det! Men viktig med gøyyy badedrakt! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #869 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): 👍☺️ Jeg liker det! Men viktig med gøyyy badedrakt! 😁 Ja, har du gøyal badedrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #870 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (26 minutter siden): Næmmen. Entern lokker på hu med fløyte. Hun spratt frem nå. Er svak for fløytespill. Snart spør hun vel om hun kan blåse i trompeten din 🙈 Fy Therese! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #871 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hun spratt frem nå. Er svak for fløytespill. Snart spør hun vel om hun kan blåse i trompeten din 🙈 Fy Therese! 🤣 Therese altså 🤪😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #872 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Therese altså 🤪😄 Ja, hun burde legge seg i skammekroken 🙈 Eller kanskje senga. Jaja, hun er bare sånn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #873 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja, hun burde legge seg i skammekroken 🙈 Eller kanskje senga. Jaja, hun er bare sånn 😂 Hun har nok fast plass i skammekroken 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #874 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hun har nok fast plass i skammekroken 😆 Ja. Må nok bure henne inne der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. mai 2022 #875 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Ja. Må nok bure henne inne der 😂 Da begynner hun bare å danse rundt i buret 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #876 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Da begynner hun bare å danse rundt i buret 😂😂😂 Huff. Hun kjenner ingen grenser 🤣 Nå skal hun sove! Iallefall slutte med dansen sin 🤬😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2022 #877 Del Skrevet 12. mai 2022 *smuglytte på de voksnes nattsamtaler* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #878 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (7 timer siden): Ja, har du gøyal badedrakt? Mm. I flertall! Så klart! Du kjenner meg jo nå!😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #879 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden): Hun spratt frem nå. Er svak for fløytespill. Snart spør hun vel om hun kan blåse i trompeten din 🙈 Fy Therese! 🤣 Er den sangen den norske versjonen av Lil’ Waynes Lollipop? 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #880 Del Skrevet 12. mai 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): *smuglytte på de voksnes nattsamtaler* Sånn går det når jeg legger meg.. fullt frislipp😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå