Cid Skrevet 10. august #8021 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Har shoppa🥰 Proteinbarer på Normal og kaffekapsler på OBS. Ingen flere oppdrag i dag. Hvile, lese krim, drikke kaffe og grille med svigers Pass på viftebladene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8022 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Når sant skal sies så synes jeg rådene fra fagfolk treffer meg bedre etter at de har stemplet ut for dagen.. 😁 Og skål for en lett formiddags-buzz når det er høvelig 🍻 Siden du var så positiv tok jeg litt vin til håndballkamp🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8023 Del Skrevet 10. august Cid skrev (59 minutter siden): Pass på viftebladene da Sikkert metafor dette. Sier ja jeg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8024 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Siden du var så positiv tok jeg litt vin til håndballkamp🥳 Sikkert greit. Så takler du tapet litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8025 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Sikkert greit. Så takler du tapet litt bedre Vi vant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8026 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Vi vant Tuller du? Det må være vinen som snakker her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8027 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Tuller du? Det må være vinen som snakker her.. Hvem bryr seg, nå stuper menn i speedos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8028 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Hvem bryr seg, nå stuper menn i speedos Om man klarer å rive blikket vekk fra speedosene, så er hva de presterer ganske imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8029 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Om man klarer å rive blikket vekk fra speedosene, så er hva de presterer ganske imponerende Jeg vet! Ville greier!🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #8030 Del Skrevet 1. oktober Håndball og speedos😲 Hva drev jeg med i august🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 1. oktober #8031 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (1 time siden): Håndball og speedos😲 Hva drev jeg med i august🥹 hei medsøster speedos ? må nå bli kaldt etterhvert..dessuten så syntes jeg ikke noe om sexualiseringen av jenter/kvinner i idretten..møkkalei fotografer som snapper foto inn under shortsene på håndball/fotball-jenter , rett ut i media, osv og forsøk på krav om speedos..hvis jentene syntes det er mer komfortabelt om sommeren å trene i det , så for all del...det bør bare ikke være et ukomfortabelt krav. etter min mening...Der tror jeg frøkenen og jeg er ganske enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 21:33 #8032 Del Skrevet fredag kl 21:33 Gjest lurven skrev (På 29.4.2022 den 12.53): Ja vi kunne passa deg når du var liten, da skulle du fått så mye godteri du ville ha @Lur Venn 2022 ass. Dodgy type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 22:10 #8033 Del Skrevet fredag kl 22:10 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): @Lur Venn 2022 ass. Dodgy type. Som nå er doggy type. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet fredag kl 22:12 #8034 Del Skrevet fredag kl 22:12 Frøkenfryden skrev (På 29.4.2022 den 13.29): Og karbonader! Jeg elsket det som liten også😀 Du er litt tvilsom sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 22:13 #8035 Del Skrevet fredag kl 22:13 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Du er litt tvilsom sjøl 😂 Karbonader ass. Ruler ennå. 2 år senere🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet lørdag kl 00:50 #8036 Del Skrevet lørdag kl 00:50 var innom et bbliotekmpå.østlanet for et lite år siden og hørte på en kvinnelig forfatter… hun heter Abida Raja…er det kona til Abid Raja ? noen som vet…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 00:52 #8037 Del Skrevet lørdag kl 00:52 Baktus2024 skrev (1 minutt siden): var innom et bbliotekmpå.østlanet for et lite år siden og hørte på en kvinnelig forfatter… hun heter Abida Raja…er det kona til Abid Raja ? noen som vet…? Søsteren til Abid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet lørdag kl 00:54 #8038 Del Skrevet lørdag kl 00:54 Aha…jeg ble sittende ünder hele arrangementet og tenke på det der, så jeg fikk ikke med meg ét kløyva ord av det hun snakket om.. takk for oppklaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet søndag kl 00:35 #8039 Del Skrevet søndag kl 00:35 satt og såg ut stuevinduet og sér på en masse røde lys i ei klynge som blinker…det er vindmøllene på Fitjar..og det er faktisk langt unna..menneh de står jo oppe på et fjell da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå