Cid Skrevet 6. februar #8001 Del Skrevet 6. februar Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): 13 år i yrket, unge Mann. Ingen blir liggende i Frydens hjerne lenger enn hun ønsker det😉 Hva arbeidet du med for 14 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. februar #8002 Del Skrevet 6. februar Cid skrev (6 minutter siden): Hva arbeidet du med for 14 år siden? Jeg var student😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar #8003 Del Skrevet 6. februar Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg var student😉 Hadde du studert i 10 år da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. februar #8004 Del Skrevet 6. februar Cid skrev (1 minutt siden): Hadde du studert i 10 år da? Jeg studerte ca 10 år ja. Jeg tok en bachelorgrad og så psykologstuiet etterpå. Jobbet om somrene da🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar #8005 Del Skrevet 6. februar Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg studerte ca 10 år ja. Jeg tok en bachelorgrad og så psykologstuiet etterpå. Jobbet om somrene da🙂 Må ha føltes godt når du endelig kunne komme i arbeid i yrket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. februar #8006 Del Skrevet 7. februar Cid skrev (8 timer siden): Må ha føltes godt når du endelig kunne komme i arbeid i yrket Jeg elsket å studere og sånn og lengtet ikke etter jobbing egentlig. Hehe. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #8007 Del Skrevet 8. februar Frøkenfryden skrev (På 7.2.2024 den 6.37): Jeg elsket å studere og sånn og lengtet ikke etter jobbing egentlig. Hehe. 😌 Vurderer du å begynne med det igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. februar #8008 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (7 timer siden): Vurderer du å begynne med det igjen? Nei, 10 år var nok. Og deilig med fri når jeg går hjem! Og lønn😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #8009 Del Skrevet 8. februar Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei, 10 år var nok. Og deilig med fri når jeg går hjem! Og lønn😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8010 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (På 8.2.2024 den 18.52): Kommenterte jeg aldri her.. ååå🥺 Unnskyld! Fin! Ny for meg☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #8011 Del Skrevet 10. august God helg fryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8012 Del Skrevet 10. august Cid skrev (29 minutter siden): God helg fryden Du også! 🥰 jeg skal på vift til Coop Obs🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. august #8013 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Du også! 🥰 jeg skal på vift til Coop Obs🤓 Hva skal du i viften? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8014 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Kommenterte jeg aldri her.. ååå🥺 Unnskyld! Fin! Ny for meg☺️ Kan hverken huske eller begripe hvorfor jeg postet denne her. Må ha vært wasted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8015 Del Skrevet 10. august Cid skrev (2 timer siden): Hva skal du i viften? Har shoppa🥰 Proteinbarer på Normal og kaffekapsler på OBS. Ingen flere oppdrag i dag. Hvile, lese krim, drikke kaffe og grille med svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8016 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (1 time siden): Kan hverken huske eller begripe hvorfor jeg postet denne her. Må ha vært wasted.. det går fint gode Mann, jeg stiller ikke store krav til sammenheng og det å holde tråden (ordspill-alarm🤓) så lenge man er hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8017 Del Skrevet 10. august Cid skrev (3 timer siden): God helg fryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8018 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): det går fint gode Mann, jeg stiller ikke store krav til sammenheng og det å holde tråden (ordspill-alarm🤓) så lenge man er hyggelig Godhjertet av dem, amiga. Om flere var like kravsmå som dem, hadde jeg kanskje sluppet å synge såre køntri-ballader om behovet for å drikke seg selv vinglete før lunsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. august #8019 Del Skrevet 10. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Godhjertet av dem, amiga. Om flere var like kravsmå som dem, hadde jeg kanskje sluppet å synge såre køntri-ballader om behovet for å drikke seg selv vinglete før lunsj. 🥰 Haha😂 Når det et sagt.. tidlig drikking er best, man blir jo så trett på kveld😂 PS; jeg er privatperson nå og ikke på jobb. Rådene er deretter🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #8020 Del Skrevet 10. august Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 🥰 Haha😂 Når det et sagt.. tidlig drikking er best, man blir jo så trett på kveld😂 PS; jeg er privatperson nå og ikke på jobb. Rådene er deretter🤠 Når sant skal sies så synes jeg rådene fra fagfolk treffer meg bedre etter at de har stemplet ut for dagen.. 😁 Og skål for en lett formiddags-buzz når det er høvelig 🍻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå