Cid Skrevet 17. januar #7981 Del Skrevet 17. januar Hadde du turt å smake på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #7982 Del Skrevet 18. januar Cid skrev (5 timer siden): Hadde du turt å smake på denne? Oi! Haha. Hadde turt men neppe likt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #7983 Del Skrevet 18. januar Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Oi! Haha. Hadde turt men neppe likt😂 Man kunne designe sine egne Sørlandschips poser for noen år siden og jeg eksperimenterte litt 😅 mon tro om den eller disse hadde slått an 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #7984 Del Skrevet 18. januar Cid skrev (Akkurat nå): Man kunne designe sine egne Sørlandschips poser for noen år siden og jeg eksperimenterte litt 😅 mon tro om den eller disse hadde slått an 🧐 😳😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #7985 Del Skrevet 18. januar Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😳😮 Disse hadde jeg likt da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. januar #7986 Del Skrevet 28. januar (endret) Januar og februar er så strie. Bil fra dør til dør. Ser knapt frisk luft. Forsinkede taxier, desperat sjekk av værmelding og om det er brøytet før 07. Planlegge hele uka i detalj fordi man må fraktes fra sted til sted. Aldri kunne stikke innom butikken ved siden av jobb. Ta en liten butikktur etter jobb. Savner friheten min sånn💔 Motet holdes oppe med…God kaffe. Hjemmelagde middager. Netflix. Stearinlys. Svømming. Blir vår igjen... Og jeg kan gå på tur☺️ Til fuglesang og frisk luft❤️ Endret 28. januar av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. januar #7987 Del Skrevet 30. januar Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. januar #7988 Del Skrevet 30. januar Baktus skrev (5 timer siden): Hei Hei🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. januar #7989 Del Skrevet 30. januar Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Hei🙂 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. januar #7990 Del Skrevet 30. januar Lurven skrev (1 minutt siden): Hei På deeeei🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. januar #7991 Del Skrevet 31. januar Frøkenfryden skrev (15 timer siden): På deeeei🥳 Hatten på sneiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #7992 Del Skrevet 31. januar Lurven skrev (2 timer siden): Hatten på sneiiii Hattifnatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. februar #7993 Del Skrevet 6. februar Hold ut Fryd. Ferie snart😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. februar #7994 Del Skrevet 6. februar Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Hold ut Fryd. Ferie snart😌 Nevvahh!!! Jeg skal hjemsøke deg, fløtepudding!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. februar #7995 Del Skrevet 6. februar KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Nevvahh!!! Jeg skal hjemsøke deg, fløtepudding!! Ååå men jeg reiser bort🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. februar #7996 Del Skrevet 6. februar Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Ååå men jeg reiser bort🥹 Men uansett hvor du drar - og uansett hvem du sover med, så vil Knekkebørre alltid være i tankene dine.. Frøet er sådd. Buurn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. februar #7997 Del Skrevet 6. februar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Men uansett hvor du drar - og uansett hvem du sover med, så vil Knekkebørre alltid være i tankene dine.. Frøet er sådd. Buurn! 13 år i yrket, unge Mann. Ingen blir liggende i Frydens hjerne lenger enn hun ønsker det😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar #7998 Del Skrevet 6. februar Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 13 år i yrket, unge Mann. Ingen blir liggende i Frydens hjerne lenger enn hun ønsker det😉 Er det en god hjerning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. februar #7999 Del Skrevet 6. februar Cid skrev (Akkurat nå): Er det en god hjerning? My man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. februar #8000 Del Skrevet 6. februar Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 13 år i yrket, unge Mann. Ingen blir liggende i Frydens hjerne lenger enn hun ønsker det😉 Ehh, jo.. Jeg sitter i hypofysen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå