Cid Skrevet 27. desember 2023 #7961 Del Skrevet 27. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Tilbake til Oslo☺️ Blir det hjem kjære hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. desember 2023 #7962 Del Skrevet 27. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Blir det hjem kjære hjem? Ja både og, skulle gjerne vært lenger hos foreldre. Blir fort sånn 2-3 md før vi sees igjen. Men Oslo blir nok bra. Og fri i morgen hjemme blir godt☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. januar #7963 Del Skrevet 1. januar Min innebygde døgnrytme er en solid sak. Så da legger vi oss 03 og er oppe 06.00 da. 😂 Gjør ingenting. Har tv og stearinlys og kaffe. Og er så fornuftig at jeg takket nei til all champagne etter 20.30. Så jeg er frisk og rask😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar #7964 Del Skrevet 12. januar (endret) Knuste telys-soppen i romjula. Hatt i årevis. Gave fra min kjære. Gråt litt til og med, så glad i den… men fant den igjen på nett.🙂 Og i dag kom den i posten🥰 Endret 12. januar av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #7965 Del Skrevet 13. januar (endret) Tror modereringen her på KG har gjort meg litt mindre aktiv..😔 Endret 13. januar av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #7966 Del Skrevet 13. januar Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tror modereringen her har gjort meg litt mindre aktiv..😔 På sosial prat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #7967 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (Akkurat nå): På sosial prat? Mer generelt kanskje. Vet ikke. Kan nok fort ta seg opp igjen😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. januar #7968 Del Skrevet 13. januar 13 hours ago, Frøkenfryden said: Knuste telys-soppen i romjula. Hatt i årevis. Gave fra min kjære. Gråt litt til og med, så glad i den… men fant den igjen på nett.🙂 Og i dag kom den i posten🥰 Så bra han fant den på nett! Superkul telys-sopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #7969 Del Skrevet 13. januar Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mer generelt kanskje. Vet ikke. Kan nok fort ta seg opp igjen😌 Håper ikke du drar da, er ille nok at Kvakky og Adobyen ikke er her lenger og @TheHairyToothfairy og @Lurven har blitt mindre aktive 😕 da kan det hende jeg forsvinner med etterhvert hvis alle jeg liker forsvinner herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #7970 Del Skrevet 13. januar (endret) Cid skrev (8 minutter siden): Håper ikke du drar da, er ille nok at Kvakky og Adobyen ikke er her lenger og @TheHairyToothfairy og @Lurven har blitt mindre aktive 😕 da kan det hende jeg forsvinner med etterhvert hvis alle jeg liker forsvinner herfra Jeg forsvinner ikke, er her daglig og mat og drikke-forum er veldig viktig for meg. Så ingen fare☺️ Endret 13. januar av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. januar #7971 Del Skrevet 13. januar 8 minutter siden, Cid said: Håper ikke du drar da, er ille nok at Kvakky og Adobyen ikke er her lenger og @TheHairyToothfairy og @Lurven har blitt mindre aktive 😕 da kan det hende jeg forsvinner med etterhvert hvis alle jeg liker forsvinner herfra Enig med deg og håper du også blir værende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #7972 Del Skrevet 13. januar SVK skrev (9 minutter siden): Så bra han fant den på nett! Superkul telys-sopp! Takk! 🧡(Mulig jeg ble litt vel ivrig for jeg kjøpte den i tre størrelser😂) den kjempestore er artig🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #7973 Del Skrevet 13. januar SVK skrev (10 minutter siden): Enig med deg og håper du også blir værende. Like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. januar #7974 Del Skrevet 13. januar Just now, Cid said: Like så Takk! 10 minutter siden, Frøkenfryden said: Takk! 🧡(Mulig jeg ble litt vel ivrig for jeg kjøpte den i tre størrelser😂) den kjempestore er artig🥰 Synes det var lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #7975 Del Skrevet 13. januar SVK skrev (42 minutter siden): Enig med deg og håper du også blir værende. Takk❤️ Blir det! Har jo bygget meg opp et navn her. 😁 hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. januar #7976 Del Skrevet 13. januar (endret) 2 minutter siden, Frøkenfryden said: Takk❤️ Blir det! Har jo bygget meg opp et navn her. 😁 hehe. Bra! Endret 13. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #7977 Del Skrevet 13. januar SVK skrev (2 timer siden): Bra! Takk❤️ mye koselig på sosial prat da. 🥰 Så blir her jeg. Men ellers er det jammen mye utrivelig, opplever det nesten som at noen er her bare for å finne noen å ta på et eller annet😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. januar #7978 Del Skrevet 13. januar 1 minutt siden, Frøkenfryden said: Takk❤️ mye koselig på sosial prat da. 🥰 Så blir her jeg. Men ellers er det jammen mye utrivelig, opplever det nesten som at noen er her bare for å finne noen å ta på et eller annet😔 Prøver å holde med på de forumdelene som er positive og holde meg unna trådene som provoserer meg og får meg i dårlig humør. Helt enig med deg i at det er mye utrivelig på forumet. Folk som kun er ute etter å rakke ned på enkeltpersoner og grupper. Synes synd på de som bruker Kvinneguiden til å spørre om hjelp og ender med å bli slaktet av de som svarer i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. januar #7979 Del Skrevet 14. januar Frøkenfryden skrev (På 13.1.2024 den 8.18): Tror modereringen her på KG har gjort meg litt mindre aktiv..😔 Ditto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #7980 Del Skrevet 14. januar TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Ditto. Vært sånn i alle år da, var ikke mye bedre når jeg var ny for 10 år siden 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå