Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurven skrev (Akkurat nå):

🥳

Stas altså! 🥰

Og svømmings lørdag og søndag. Nå blir jeg og Minni Mus spreke😂 Franzen kommer og gir meg en nuss søndag også😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Stas altså! 🥰

Og svømmings lørdag og søndag. Nå blir jeg og Minni Mus spreke😂 Franzen kommer og gir meg en nuss søndag også😌

Åhååi, blir action på besøksrommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (21 minutter siden):

Åhååi, blir action på besøksrommet

Haha det høres ut som jeg er i fengsel😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

For å ha stjelt julebrunost?

Slapp stjele vi, Franzen hamstra før butikkene ble tomme❤️🤎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare tider. Nå drikker jeg jule-te i byen og venter på legetime. Tenker mye på min venninne og at jeg nå ikke helt har noen andre enn mine foreldre som husker meg fra et langt liv, fra ungdomstiden liksom. Tidsvitne som Solveig Kloppen har kalt det. Men jeg har det bra altså. Har også vært så heldig at jeg har fått være et sted en hel uke for å ivareta min fysiske helse med litt hjelp fra mye flinke og varme folk. Og syns jeg brukte tiden godt. I dag er det en dag for å områ seg. Pakke. Vaske tøy. Hvile og se julefilm. Kanskje bake sitronscones😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder i dag: Julesokk med mokkabønner. Hjemmelagd kjøttkake i lompe til frokost. Krim på TV. Familietid. At Mann feirer med oss. Julefilm. Lukt av pinnekjøtt.:hjerte:

Sorg: At nærmeste familie mangler en. Preger alltid foreldrene mine i jula😔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Gleder i dag: Julesokk med mokkabønner. Hjemmelagd kjøttkake i lompe til frokost. Krim på TV. Familietid. At Mann feirer med oss. Julefilm. Lukt av pinnekjøtt.:hjerte:

❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

Slik er det jo for alle på et punkt i livet, man slipper ikke unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (7 minutter siden):

Slik er det jo for alle på et punkt i livet, man slipper ikke unna.

Ja jeg vet, men tenker at å miste barnet sitt jo er ekstra tøft. Når unge dør. Samtidig er jo sorg en sorg uansett hvem. Men jeg vet så klart at mange har det sånn i jula 😌

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ja jeg vet, men tenker at å miste barnet sitt jo er ekstra tøft. Når unge dør. Samtidig er jo sorg en sorg uansett hvem. Men jeg vet så klart at mange har det sånn i jula 😌

Oj, det var jeg ikke klar over. Nei, det er nok en helt annen type sorg som alltid vil prege vil jeg tro. 

Her satt to tantebarn som hadde første jul uten pappaen sin etter at han rett og slett pakket og dro og gjorde asiater av seg på ubestemt tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MarianneE skrev (På 25.12.2023 den 6.09):

Oj, det var jeg ikke klar over. Nei, det er nok en helt annen type sorg som alltid vil prege vil jeg tro. 

Her satt to tantebarn som hadde første jul uten pappaen sin etter at han rett og slett pakket og dro og gjorde asiater av seg på ubestemt tid. 

❤️😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (30 minutter siden):

7 timers busstur startet. Podcast og mat og sjokolade og ulltøy. Da blir det kos:hjerte:

Hvor skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...