Gjest Lurven Skrevet 28. september 2023 #7841 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Franzens pulepysj er kommet 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2023 #7842 Del Skrevet 28. september 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): 🥳 Se! 185 cm med dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2023 #7843 Del Skrevet 28. september 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Jeg orker hvertfall ikke å forandre meg, er i ferd med å bli en sær gubbe. Men bra om du klarer det, heier på deg selv om jeg ikke vet hva forandringen går ut på ennå Du kan bli som du er. Du er chillere enn meg bror. 😎 kan fortelle senere, hvis suksess😌 Liker heiing da. Nå skal jeg trimme. Trimprogrammet mitt fikk terningkast 6 her om dagen av sånn lur dame🤠👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #7844 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Takk begge! Jeg prøver å gjøre noen bra endringer i livet mitt og har tro på at det skal fungere. Gikk fra jobb på riktig klokkeslett i dag. Det er seier😌 Hurra 🥳🥳🥳 det går nok bra Fryden ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #7845 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Se! 185 cm med dette! Søt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2023 #7846 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Du kan bli som du er. Du er chillere enn meg bror. 😎 kan fortelle senere, hvis suksess😌 Liker heiing da. Nå skal jeg trimme. Trimprogrammet mitt fikk terningkast 6 her om dagen av sånn lur dame🤠👍 Jeg tror jeg alltid kommer til å være som jeg er nå, jeg har alltid vært en spøkefull tullete person 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2023 #7847 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg alltid kommer til å være som jeg er nå, jeg har alltid vært en spøkefull tullete person 😄 Det er bra! Jeg skal ikke bli ny og døll men gi fjase-hvile-Fryd mer rom🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #7848 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg alltid kommer til å være som jeg er nå, jeg har alltid vært en spøkefull tullete person 😄 👻? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #7849 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Du kan bli som du er. Du er chillere enn meg bror. 😎 kan fortelle senere, hvis suksess😌 Liker heiing da. Nå skal jeg trimme. Trimprogrammet mitt fikk terningkast 6 her om dagen av sånn lur dame🤠👍 Ærlig da, chill da. Wollah, han er ikke chillere enn deg da, inshallah. Du eier da. Men han er broren din da. Ærlig da, ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2023 #7850 Del Skrevet 28. september 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Ærlig da, chill da. Wollah, han er ikke chillere enn deg da, inshallah. Du eier da. Men han er broren din da. Ærlig da, ærlig. YOLO 4 eva😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #7851 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): YOLO 4 eva😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2023 #7852 Del Skrevet 28. september 2023 Entern skrev (11 minutter siden): 👻? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2023 #7853 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): YOLO 4 eva😎 Slik som ungdommen sier 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 28. september 2023 #7854 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (34 minutter siden): Slik som ungdommen sier 😎 For ikke å glemme "Ish, Serr, Irr," og det som verre er. 🤮 "Jeg blir helt puck i huet av sånt dusteprat", slik jeg/min generasjon ville besvart slike uttrykk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2023 #7855 Del Skrevet 28. september 2023 PITTY skrev (1 minutt siden): For ikke å glemme "Ish, Serr, Irr," og det som verre er. 🤮 "Jeg blir helt puck i huet av sånt dusteprat", slik jeg/min generasjon ville besvart slike uttrykk... Jeg bruker uttrykk som lol og asså men aldri serr og irr var nytt for meg 🤪 ish bruker jeg men på nettet når jeg skriver engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. september 2023 #7856 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Se! 185 cm med dette! 185 cm? Er det en metafor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 28. september 2023 #7857 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Jeg bruker uttrykk som lol og asså men aldri serr og irr var nytt for meg 🤪 ish bruker jeg men på nettet når jeg skriver engelsk. Og gjetter du hva "Irr" står for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2023 #7858 Del Skrevet 28. september 2023 PITTY skrev (Akkurat nå): Og gjetter du hva "Irr" står for? Irrelevant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. september 2023 #7859 Del Skrevet 28. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Ærlig da, chill da. Wollah, han er ikke chillere enn deg da, inshallah. Du eier da. Men han er broren din da. Ærlig da, ærlig. Wallah bismillah bruh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 28. september 2023 #7860 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Irrelevant? Cid skrev (Akkurat nå): Irrelevant? Nei. Irriterende..🤣..makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå