Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

MarianneE skrev (3 minutter siden):

Joa... men jeg bestilte dem ikke. Bestilte noen litt mer vanlige. 

Det får gå for denne gangen🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg gruer meg jo alltid til kulden og snøen og mørketiden og isolasjonen det medfører. Men prøver å huske på at noe er bra også. Og i går kom jeg på at jeg har så pene boblevinglass med julemotiv, som jeg bruker hele desember. Gleder meg😌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (56 minutter siden):

Jeg gruer meg jo alltid til kulden og snøen og mørketiden og isolasjonen det medfører. Men prøver å huske på at noe er bra også. Og i går kom jeg på at jeg har så pene boblevinglass med julemotiv, som jeg bruker hele desember. Gleder meg😌

Jeg liker den tiden av året 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Skjønner det. Jeg bare kan ikke gå ut da uten bil og det er stusselig😔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Går det utover sykdommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg og, koselig med mørke og kulde 😊

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Huff :klem3:

Håper du får det bra i høst og vinter likevel :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Snart på tide å begynne å pynte til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (12 minutter siden):

Snart på tide å begynne å pynte til jul

Gleder meg!! Avspaserte 1.des i fjor! For å pynte og gå med julepysj og se julefim😀😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 2.9.2023 den 18.01):

Jeg og, koselig med mørke og kulde 😊

Huff :klem3:

Håper du får det bra i høst og vinter likevel :klem3:

Takk😌 Det blir nok ok. Jeg finner gleder:hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (19 minutter siden):

Takk😌 Det blir nok ok. Jeg finner gleder:hjerte:

Ekstra godt å kose seg med kaffe og pledd og sånn da 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er borte noen uker nå for å ta vare på helsen pga fysisk diagnose. Et sted som egentlig ikke er for min diagnose men det er prøveprosjekt. Derfor er min lille gjeng annerledes enn de andre der.

Jeg ble veldig berørt da jeg kom dit av alle de andre pasientene. Mange eldre. Mange fortvilte. Veldig mange som hadde hatt slag. Ble litt overveldet og sånn av alle skjebnene. 😔 Men det har liksom endra seg litt. Har snakka med flere og skjønner at der de er nå er et bedre sted enn for noen år siden for noen av de. Han ene brukte et år på å lære å snakke igjen. Og så lære gå igjen. Nå har han renovert huset. En annen fyr er mer spøkefugl enn jeg først så. En av de mest skrøpelige damene på sånn 70 år sa i går at hun ikke pynta seg så mye der for det var så lite lammekjøtt😂 Jeg lo! Så føles annerledes nå. Blir litt mindre lei meg av alle rundt som strever med ting. :hjerte:

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Jeg er borte noen uker nå for å ta vare på helsen pga fysisk diagnose. Et sted som egentlig ikke er for min diagnose men det er prøveprosjekt. Derfor er min lille gjeng annerledes enn de andre der.

Jeg ble veldig berørt da jeg kom dit av alle de andre pasientene. Mange eldre. Mange fortvilte. Veldig mange som hadde hatt slag. Ble litt overveldet og sånn av alle skjebnene. 😔 Men det har liksom endra seg litt. Har snakka med flere og skjønner at der de er nå er et bedre sted enn for noen år siden for noen av de. Han ene brukte et år på å lære å snakke igjen. Og så lære gå igjen. Nå har han renovert huset. En annen fyr er mer spøkefugl enn jeg først så. En av de mest skrøpelige damene på sånn 70 år sa i går at hun ikke pynta seg så mye der for det var så lite lammekjøtt😂 Jeg lo! Så føles annerledes nå. Blir litt mindre lei meg av alle rundt som strever med ting. :hjerte:

❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zalando har mailet meg ting plukket ut spesielt for meg. Tror de jeg skal være med i Hair-musikalen?😂😂😂

IMG_2429.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Zalando har mailet meg ting plukket ut spesielt for meg. Tror de jeg skal være med i Hair-musikalen?😂😂😂

IMG_2429.jpeg

De tror du har røykt sopp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

IMG_2429.jpeg

Likte de to øverste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...