Frøkenfryden Skrevet 6. august 2023 #7781 Del Skrevet 6. august 2023 MarianneE skrev (3 minutter siden): Joa... men jeg bestilte dem ikke. Bestilte noen litt mer vanlige. Det får gå for denne gangen🙁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2023 #7782 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg gruer meg jo alltid til kulden og snøen og mørketiden og isolasjonen det medfører. Men prøver å huske på at noe er bra også. Og i går kom jeg på at jeg har så pene boblevinglass med julemotiv, som jeg bruker hele desember. Gleder meg😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #7783 Del Skrevet 2. september 2023 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Jeg gruer meg jo alltid til kulden og snøen og mørketiden og isolasjonen det medfører. Men prøver å huske på at noe er bra også. Og i går kom jeg på at jeg har så pene boblevinglass med julemotiv, som jeg bruker hele desember. Gleder meg😌 Jeg liker den tiden av året 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2023 #7784 Del Skrevet 2. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg liker den tiden av året 😄 Skjønner det. Jeg bare kan ikke gå ut da uten bil og det er stusselig😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #7785 Del Skrevet 2. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Skjønner det. Jeg bare kan ikke gå ut da uten bil og det er stusselig😔 Går det utover sykdommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #7786 Del Skrevet 2. september 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg liker den tiden av året 😄 Jeg og, koselig med mørke og kulde 😊 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Skjønner det. Jeg bare kan ikke gå ut da uten bil og det er stusselig😔 Huff Håper du får det bra i høst og vinter likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. september 2023 #7787 Del Skrevet 2. september 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jeg gruer meg jo alltid til kulden og snøen og mørketiden og isolasjonen det medfører. Men prøver å huske på at noe er bra også. Og i går kom jeg på at jeg har så pene boblevinglass med julemotiv, som jeg bruker hele desember. Gleder meg😌 Snart på tide å begynne å pynte til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #7788 Del Skrevet 2. september 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Snart på tide å begynne å pynte til jul Ja snart er det vel julegater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2023 #7789 Del Skrevet 2. september 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Snart på tide å begynne å pynte til jul Gleder meg!! Avspaserte 1.des i fjor! For å pynte og gå med julepysj og se julefim😀😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2023 #7790 Del Skrevet 3. september 2023 Entern skrev (På 2.9.2023 den 18.01): Jeg og, koselig med mørke og kulde 😊 Huff Håper du får det bra i høst og vinter likevel Takk😌 Det blir nok ok. Jeg finner gleder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. september 2023 #7791 Del Skrevet 3. september 2023 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Takk😌 Det blir nok ok. Jeg finner gleder Ekstra godt å kose seg med kaffe og pledd og sånn da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #7792 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Jeg er borte noen uker nå for å ta vare på helsen pga fysisk diagnose. Et sted som egentlig ikke er for min diagnose men det er prøveprosjekt. Derfor er min lille gjeng annerledes enn de andre der. Jeg ble veldig berørt da jeg kom dit av alle de andre pasientene. Mange eldre. Mange fortvilte. Veldig mange som hadde hatt slag. Ble litt overveldet og sånn av alle skjebnene. 😔 Men det har liksom endra seg litt. Har snakka med flere og skjønner at der de er nå er et bedre sted enn for noen år siden for noen av de. Han ene brukte et år på å lære å snakke igjen. Og så lære gå igjen. Nå har han renovert huset. En annen fyr er mer spøkefugl enn jeg først så. En av de mest skrøpelige damene på sånn 70 år sa i går at hun ikke pynta seg så mye der for det var så lite lammekjøtt😂 Jeg lo! Så føles annerledes nå. Blir litt mindre lei meg av alle rundt som strever med ting. Endret 16. september 2023 av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2023 #7793 Del Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg er borte noen uker nå for å ta vare på helsen pga fysisk diagnose. Et sted som egentlig ikke er for min diagnose men det er prøveprosjekt. Derfor er min lille gjeng annerledes enn de andre der. Jeg ble veldig berørt da jeg kom dit av alle de andre pasientene. Mange eldre. Mange fortvilte. Veldig mange som hadde hatt slag. Ble litt overveldet og sånn av alle skjebnene. 😔 Men det har liksom endra seg litt. Har snakka med flere og skjønner at der de er nå er et bedre sted enn for noen år siden for noen av de. Han ene brukte et år på å lære å snakke igjen. Og så lære gå igjen. Nå har han renovert huset. En annen fyr er mer spøkefugl enn jeg først så. En av de mest skrøpelige damene på sånn 70 år sa i går at hun ikke pynta seg så mye der for det var så lite lammekjøtt😂 Jeg lo! Så føles annerledes nå. Blir litt mindre lei meg av alle rundt som strever med ting. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #7794 Del Skrevet 17. september 2023 Zalando har mailet meg ting plukket ut spesielt for meg. Tror de jeg skal være med i Hair-musikalen?😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #7795 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Zalando har mailet meg ting plukket ut spesielt for meg. Tror de jeg skal være med i Hair-musikalen?😂😂😂 De tror du har røykt sopp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #7796 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Zalando har mailet meg ting plukket ut spesielt for meg. Tror de jeg skal være med i Hair-musikalen?😂😂😂 Likte de to øverste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #7797 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Likte de to øverste 😊 Får vi se deg i en av de , de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #7798 Del Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Får vi se deg i en av de , de nærmeste dagene På torget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #7799 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): På torget? Toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #7800 Del Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Toget Mord på Toget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå