Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #761 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Når begynner grand Prix? Lurt å være negativ da blir man ofte positivt overrasket 21.00🥂🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #762 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): 21.00🥂🥳 Wooohooo🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #763 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) lurven skrev (8 minutter siden): Wooohooo🥳 Blir stas! Heia Norge! Føler han ene subwoolfen er han i minor majority men jeg er helt off… jeg vet. Endret 10. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #764 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Blir stas! Heia Norge! Føler han ene subwoolfen er han i minor majority men jeg er helt off… jeg vet. Har ikke tenkt på hvem de er jeg. Har ikke hørt så mange av sangene enda. Håper den beste sangen vinner som i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #765 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har ikke tenkt på hvem de er jeg. Har ikke hørt så mange av sangene enda. Håper den beste sangen vinner som i fjor Syns du.. jeg var ikke der altså.. Får ikke sett i år da, skal ut og flotte meg😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #766 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Syns du.. jeg var ikke der altså.. Får ikke sett i år da, skal ut og flotte meg😎 Ja sjelden den beste sangen vinner altså. Skal du ut i Bjørvika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #767 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Ja sjelden den beste sangen vinner altså. Skal du ut i Bjørvika? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal. Sa bare ja.. er visst 8 retter på Michelinsted. Blir tjukk og blid😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #768 Del Skrevet 10. mai 2022 @lurven eller.. jeg vet navnet på stedet men etter å ha gløttet i innboksen her i kveld tror jeg ikke jeg avslører det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #769 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): @lurven eller.. jeg vet navnet på stedet men etter å ha gløttet i innboksen her i kveld tror jeg ikke jeg avslører det 😯 stalker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #770 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😯 stalker? Noen vil jeg skal bjuda på. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #771 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Noen vil jeg skal bjuda på. 🙄 😯 er det en som skriver til deg med brukernavn og sånn? Hmmm det går vel kanskje ikke å sende melding som anonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #772 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😯 er det en som skriver til deg med brukernavn og sånn? Hmmm det går vel kanskje ikke å sende melding som anonym? Blir ikke stalka, bare randoms. En ny i dag som vil jeg skal vise mime store nakne pupper. Men er litt umotivert i dag azz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #773 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Blir ikke stalka, bare randoms. En ny i dag som vil jeg skal vise mime store nakne pupper. Men er litt umotivert i dag azz Kanskje det forandrer seg til da 😁🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #774 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Kanskje det forandrer seg til da 😁🤣🤣 Blir det sexpress torsdag, det du prøver å si? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #775 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Blir ikke stalka, bare randoms. En ny i dag som vil jeg skal vise mime store nakne pupper. Men er litt umotivert i dag azz 😲 du er kanskje umotivert til sånne ting 365 dager pr år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #776 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😲 du er kanskje umotivert til sånne ting 365 dager pr år På KG ja. I røynda? Bjudar på! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #777 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Blir det sexpress torsdag, det du prøver å si? 😮 Nei fysj, tøseTherese tok over telefonen ett sekund 🤬 Nå er kvakken tilbake igjen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #778 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): På KG ja. I røynda? Bjudar på! 😁 Hva betyr røynda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #779 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Nei fysj, tøseTherese tok over telefonen ett sekund 🤬 Nå er kvakken tilbake igjen 🤣 Tøsetheresex kan ringe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #780 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Nei fysj, tøseTherese tok over telefonen ett sekund 🤬 Nå er kvakken tilbake igjen 🤣 TøseTherese ass.. som en russ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå