Frøkenfryden Skrevet 30. april 2023 #7661 Del Skrevet 30. april 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Tråden er jo 1 år 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april 2023 #7662 Del Skrevet 30. april 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Tråden er jo 1 år Like gammel som jeg var for 30 år siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2023 #7663 Del Skrevet 30. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Like gammel som jeg var for 30 år siden 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april 2023 #7664 Del Skrevet 30. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 🥳 Årene går fort 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. april 2023 #7665 Del Skrevet 30. april 2023 Hipp hipp for frydentråden som har blitt 1 år. Steike så fort tiden går! 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2023 #7666 Del Skrevet 1. mai 2023 (endret) I anledning 1-årsdag må jeg nok lage limericks til mine nærmeste her. På nynorsk siden det er fra hjertet mitt og sånn. @TheHairyToothfairy fikk i dagboka si så han må være fornøyd med det😇 Lurven. Verdas mest trufaste sjel på KG alle forum treng ein @Lurven eller tre. Han kan glatte over når det blir lurveleven. Be alle ta det piano, ikkje kaste ting på TV’en. Han er ganske harmlaus trass litt snuskeprat og er så sprek at eg trur han fiksar spagat! Ikkje minst er han kreativ såpeforfattar slik at alle blir 😮 og skrattar. Av og til vil han endre sitt liv og slette heile profilen men ombestemmer seg, og omfamnar atter pakke-dealen. Ver grei når han avsporar littegranne, for eksempel i dagboka til ho @MarianneE Og han kan drite i å bli agent igjen Eg orkar ikkje føkking med matrixen. Endret 1. mai 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. mai 2023 #7667 Del Skrevet 1. mai 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): I anledning 1-årsdag må jeg nok lage limericks til mine nærmeste her. På nynorsk siden det er fra hjertet mitt og sånn. @TheHairyToothfairy fikk i dagboka si så han må være fornøyd med det😇 Lurven. Verdas mest trufaste sjel på KG alle forum treng ein @Lurven eller tre. Han kan glatte over når det blir lurveleven. Be alle ta det piano, ikkje kaste ting på TV’en. Han er ganske harmlaus trass litt snuskeprat og er så sprek at eg trur han fiksar spagat! Ikkje minst er han kreativ såpeforfattar slik at alle blir 😮 og skrattar. Av og til vil han endre sitt liv og slette heile profilen men ombestemmer seg, og omfamnar atter pakke-dealen. Ver grei når han avsporar littegranne, for eksempel i dagboka til ho @MarianneE Og han kan drite i å bli agent igjen Eg orkar ikkje føkking med matrixen. Vakkert! Og alt er riktig bortsett fra spagaten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2023 #7668 Del Skrevet 1. mai 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Vakkert! Og alt er riktig bortsett fra spagaten! Vi kan tenke mental spagat😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2023 #7669 Del Skrevet 1. mai 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Vakkert! Og alt er riktig bortsett fra spagaten! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. mai 2023 #7670 Del Skrevet 1. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Vi kan tenke mental spagat😁 Ja det er jeg god på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2023 #7671 Del Skrevet 31. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (På 30.4.2023 den 20.09): Hipp hipp for frydentråden som har blitt 1 år. Steike så fort tiden går! 😱 Fikk ikke kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mai 2023 #7672 Del Skrevet 31. mai 2023 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Fikk ikke kake Det er dårlig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mai 2023 #7673 Del Skrevet 31. mai 2023 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Fikk ikke kake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2023 #7674 Del Skrevet 31. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Åååå nam!!😍😍😍 kom alle! Jeg henter mummikopp til alle💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2023 #7675 Del Skrevet 31. mai 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Det er dårlig gjort. Ja nå er Jeg blitt mager😯😿 Endret 31. mai 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mai 2023 #7676 Del Skrevet 31. mai 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Åååå nam!!😍😍😍 kom alle! Jeg henter mummikopp til alle💕 Jeg har med coca cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2023 #7677 Del Skrevet 31. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har med coca cola. Det er lov. Du får barnemeny og jeg sushi🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mai 2023 #7678 Del Skrevet 31. mai 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det er lov. Du får barnemeny og jeg sushi🥰 @Hoppetaujenta vil også ha sushi 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2023 #7679 Del Skrevet 31. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): @Hoppetaujenta vil også ha sushi 😃 Hun får mummikopp og en is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mai 2023 #7680 Del Skrevet 31. mai 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ja nå er Jeg blitt mager😯😿 Ååå, har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå