Entern Skrevet 14. januar 2023 #7481 Del Skrevet 14. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tok et glass champagne der bare så drakk jeg cava på restaurant. Holdt meg til mine to bare😇 Fikk du bra øl da? Ja den var god 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. januar 2023 #7482 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja den var god 😊 Nedleggelsesøl🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #7483 Del Skrevet 14. januar 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ja du glemte til og med nyttårsforsetter🥹😂 Ja🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #7484 Del Skrevet 14. januar 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Nedleggelsesøl🥹 Ja🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #7485 Del Skrevet 15. januar 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Ja begge bobler. Champagne er dyrest av boblevinene og kommer fra distrikt som heter Champagne. Og du liker ikke noen av de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar 2023 #7486 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (2 timer siden): Og du liker ikke noen av de? Jo jeg liker alt som bobler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #7487 Del Skrevet 15. januar 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Jo jeg liker alt som bobler! Husker du sa at du ikke likte rosévin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar 2023 #7488 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Husker du sa at du ikke likte rosévin Ikke så glad i rosevin som ikke bobler nei, stemmer det👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #7489 Del Skrevet 15. januar 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ikke så glad i rosevin som ikke bobler nei, stemmer det👍🏻 Hm entern sa de var det samme nå er jeg forvirra ass 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar 2023 #7490 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hm entern sa de var det samme nå er jeg forvirra ass 😆 Hehe, champagne er boblende vin og han sa det er ca det samme som andre boblende viner. Det han mente. Som prosecco og cava og cremant, alle de bobler, men kommer fra ulike land og lages ulikt har derfor ulike navn. Noen champagner og andre proseccoer og sånn kan også være rosa. Altså rose. jeg er ikke så glad i ikke-boblende viner. Liker ikke rødvin eller rose så godt, men liker en del hvitviner selv om de ikke bobler. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #7491 Del Skrevet 15. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hehe, champagne er boblende vin og han sa det er ca det samme som andre boblende viner. Det han mente. Som prosecco og cava og cremant, alle de bobler, men kommer fra ulike land og lages ulikt har derfor ulike navn. Noen champagner og andre proseccoer og sånn kan også være rosa. Altså rose. jeg er ikke så glad i ikke-boblende viner. Liker ikke rødvin eller rose så godt, men liker en del hvitviner selv om de ikke bobler. ☺️ Ah takk for info God morgen forresten 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar 2023 #7492 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ah takk for info God morgen forresten 😃 Hehe, god morgen! Kaffe og krim her nå før svøm om 3 timer. Håper du har bra morgen Cid🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar 2023 #7493 Del Skrevet 15. januar 2023 (endret) @TheHairyToothfairy. Omeletten er mindre uskyldig enn den gir inntrykk av. #fløte#parmesan Endret 15. januar 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #7494 Del Skrevet 15. januar 2023 God morgen @Frøkenfryden😊 Omeletten ser god ut 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar 2023 #7495 Del Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God morgen @Frøkenfryden😊 Omeletten ser god ut 😊 God morgen! 😄 takk! Fløte i ovnsomelett er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #7496 Del Skrevet 15. januar 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): God morgen! 😄 takk! Fløte i ovnsomelett er Er også glad i omelett, hendte jeg og muttern spiste det da jeg var barn ☺️ Synes sånn spansk potetomelett er ekstra godt 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #7497 Del Skrevet 15. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @TheHairyToothfairy. Omeletten er mindre uskyldig enn den gir inntrykk av. #fløte#parmesan Er det eplekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. januar 2023 #7498 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Er det eplekake? Nei det er lompe med omelett😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #7499 Del Skrevet 15. januar 2023 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Nei det er lompe med omelett😃 Ah, ligna da 😃 husker når jeg som 8 åring trodde at mamma hadde skrelt et eple til meg men når jeg tok en bit så kjente jeg at det var en potet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #7500 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (1 time siden): Ah, ligna da 😃 husker når jeg som 8 åring trodde at mamma hadde skrelt et eple til meg men når jeg tok en bit så kjente jeg at det var en potet 😂 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå