Entern Skrevet 8. mai 2022 #721 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Litt sånn. Vet at det er litt sånn med leger og psykologer, at man kanskje ikke klarer masse folk og prat etter jobb alltid. Naturlig det🙃 Forstår jeg godt 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #722 Del Skrevet 8. mai 2022 Kom på at eg har ein eigen tråd. Eg kan avrunde i den for natta eg❤️ Skal snart sove. Eg har tåkesyn. Grin ein bøttevis, så blir kontaktlinsene til og med tørre og triste, så ein i tillegg til å ha floke inni seg heller ikkje ser verda så tydeleg meir. Ho flokar seg til ho og. Men kanskje er det ei trøyst i det og. Det er slitsamt å sjå klart og. Og når smerte renn over for alle så klarar ein heller ikkje sjå klart, strekke ut hånda, trøyste, støtte, fordi sorga rotar det til. Gjer alle meir inni seg sjølv og sitt, plassen til andre blir mindre. Sjølv om ein ikkje ville det sånn. Natta❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #723 Del Skrevet 8. mai 2022 God natt @Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #724 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (9 timer siden): God natt @Frøkenfryden Takk og god morgenen @Entern😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #725 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Takk og god morgenen @Entern😊 God morgen☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #726 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (15 minutter siden): God morgen☺️ Mandagen grei med deg? Fått kaffe og ristet av deg fredsgsgaleien? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #727 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Mandagen grei med deg? Fått kaffe og ristet av deg fredsgsgaleien? 😃 Ja absolutt, var på jobb nydusjet og fin kl 8, og har hjulpet ny medarbeider i gang allerede Hun er smart og flink og hyggelig, kanskje litt for høflig så jeg har sagt hun må mase så mye hun vil ' Nå tar jeg meg koffi annan tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #728 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Ja absolutt, var på jobb nydusjet og fin kl 8, og har hjulpet ny medarbeider i gang allerede Hun er smart og flink og hyggelig, kanskje litt for høflig så jeg har sagt hun må mase så mye hun vil ' Nå tar jeg meg koffi annan tror jeg Hey hey heY! Som du pleier å si! Jeg trenger også mer kaffeee😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #729 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Hey hey heY! Som du pleier å si! Jeg trenger også mer kaffeee😌 Egentlig var det der noe jeg syntes var kjempeteit som noen drev med i p3 da p3 var nytt 🤪 men jeg har dårligere smak som 44-åring enn som 16-åring åpenbart 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #730 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg tenker på deg når jeg ser denne, frøkenfryden 😂😆 Har du sånn? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #731 Del Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (48 minutter siden): Jeg tenker på deg når jeg ser denne, frøkenfryden 😂😆 Har du sånn? 🤩 Nesten😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #732 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nesten😂🙈 Hehe 😂 De er søte da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #733 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) Han er flau over at jeg har kjøpt den😂 Endret 9. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #734 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (9 timer siden): Egentlig var det der noe jeg syntes var kjempeteit som noen drev med i p3 da p3 var nytt 🤪 men jeg har dårligere smak som 44-åring enn som 16-åring åpenbart 🤪 Husker det! Hørte alltid på p3 før, p3-morgen med Ronny og Silje, likte ikke Markus så godt, falt vel av litt etter hvert da han kom. Trur Howard sa hey hey heyyy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #735 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Han er flau over at jeg har kjøpt den😂 Du burde være stolt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #736 Del Skrevet 9. mai 2022 Når man innser at man shoppet brillene sine på date med en fyr en gang…og ikke har vært singel på 11 år. Da må man ha nye. Men jeg kler ingeeeeen. 😢Og bruker de jo aldri ca… 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #737 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (2 timer siden): Du burde være stolt 😄 Ok! 👍😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #738 Del Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 timer siden): Jeg tenker på deg når jeg ser denne, frøkenfryden 😂😆 Har du sånn? 🤩 Dette kunne du lagt ut og skrevet at jeg besøkte deg! Sosial prat ville kokt! 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #739 Del Skrevet 9. mai 2022 I morgen møter jeg på jobb til helt nytt journalsystem. Har jobbet i det vi har i 9 år. Jeg kunne det ut og inn. Plis send meg en snill tanke😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #740 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): I morgen møter jeg på jobb til helt nytt journalsystem. Har jobbet i det vi har i 9 år. Jeg kunne det ut og inn. Plis send meg en snill tanke😮 Lykke til!! Hva slags? Vi skal på ny i August 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå