Frøkenfryden Skrevet 30. november 2022 #7141 Del Skrevet 30. november 2022 Entern skrev (7 timer siden): Ja var godt 😀 Snart ferdig med en julebrunost, men har to til på plass. I dag har jeg masse lomper med julebrunost i skreppa mi..hehe. Og lomper med eggerøre og salami🥰 Klamrer meg til kaffen, har så stri dag🥺 men fri i morgen! pynte til jul. Dere kan få se😀 Ha en fin onsdag du da🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #7142 Del Skrevet 30. november 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Snart ferdig med en julebrunost, men har to til på plass. I dag har jeg masse lomper med julebrunost i skreppa mi..hehe. Og lomper med eggerøre og salami🥰 Klamrer meg til kaffen, har så stri dag🥺 men fri i morgen! pynte til jul. Dere kan få se😀 Ha en fin onsdag du da🙂 Nam nam nam kjempegod mat 😊 egg i lompe er noe av det beste jeg vet, moren min lagde det innimellom til meg da jeg var liten ☺️ Jeg kjøpte og ny julebrunost akkurat i tide i går, den var frekt billig på KIWI 😀 Håper du kommer deg ok gjennom dagen 😊 Gleder meg masse til å se bilder av pynting til jul 😊 koselig 🥰 Ha en best mulig onsdag 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. november 2022 #7143 Del Skrevet 30. november 2022 Entern skrev (10 timer siden): Nam nam nam kjempegod mat 😊 egg i lompe er noe av det beste jeg vet, moren min lagde det innimellom til meg da jeg var liten ☺️ Jeg kjøpte og ny julebrunost akkurat i tide i går, den var frekt billig på KIWI 😀 Håper du kommer deg ok gjennom dagen 😊 Gleder meg masse til å se bilder av pynting til jul 😊 koselig 🥰 Ha en best mulig onsdag 😀 Man må hamstre🥰 Jeg har overlevd dagen! Gjort mye vanskelig men fint å få til og hatt det bra😁 og da jeg følte meg litt matt midt på dagen fikk jeg en kopp jule-te. Yogi juleteposer anbefales. Nå.., mer julebrunostlompe og Espen Aas. Gleder meg til fridagen. Håper din dag også var bra? Og jaaa, egg i lompe er undervurdert. Lompenister er genialt syns jeg. Nå må jeg finne ro og trylle frem middag til Mann👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. november 2022 #7144 Del Skrevet 30. november 2022 I morgen skal julekoppene ut😃 (ja.. vi har det også..) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #7145 Del Skrevet 30. november 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): I morgen skal julekoppene ut😃 (ja.. vi har det også..) Trodde du sa julekåpene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #7146 Del Skrevet 30. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Man må hamstre🥰 Jeg har overlevd dagen! Gjort mye vanskelig men fint å få til og hatt det bra😁 og da jeg følte meg litt matt midt på dagen fikk jeg en kopp jule-te. Yogi juleteposer anbefales. Nå.., mer julebrunostlompe og Espen Aas. Gleder meg til fridagen. Håper din dag også var bra? Og jaaa, egg i lompe er undervurdert. Lompenister er genialt syns jeg. Nå må jeg finne ro og trylle frem middag til Mann👍 Så mange gode tips😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. november 2022 #7147 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (2 timer siden): Trodde du sa julekåpene Håpa det var julekroppene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #7148 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (3 timer siden): Trodde du sa julekåpene Eller julesåpene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #7149 Del Skrevet 30. november 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Håpa det var julekroppene jeg Digre julekropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. november 2022 #7150 Del Skrevet 30. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Digre julekropper Deilige digre julekropper, og du får bare lyst til å slurpe i deg innholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #7151 Del Skrevet 30. november 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Deilige digre julekropper, og du får bare lyst til å slurpe i deg innholdet Jordbærmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. november 2022 #7152 Del Skrevet 30. november 2022 Entern skrev (48 minutter siden): Digre julekropper Agent smith skrev (45 minutter siden): Deilige digre julekropper, og du får bare lyst til å slurpe i deg innholdet Cid skrev (39 minutter siden): Jordbærmus 😲😲😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #7153 Del Skrevet 30. november 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): 😲😲😲 Gikk vi over streken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. november 2022 #7154 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Gikk vi over streken? Tror ikke det finnes noen strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #7155 Del Skrevet 30. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Tror ikke det finnes noen strek Joda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #7156 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Joda Beste streken 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #7157 Del Skrevet 30. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Beste streken 😊😊😊 Rampe streken Jeg er barnebarnet hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #7158 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (21 minutter siden): Rampe streken Jeg er barnebarnet hans 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #7159 Del Skrevet 30. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 😊👍 Sett Mr Hiccup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2022 #7160 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Sett Mr Hiccup? Nei 😮 Morsomt?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå