Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Entern skrev (7 timer siden):

Ja var godt 😀

Snart ferdig med en julebrunost, men har to til på plass. I dag har jeg masse lomper med julebrunost i skreppa mi..hehe. Og lomper med eggerøre og salami🥰

Klamrer meg til kaffen, har så stri dag🥺 men fri i morgen! pynte til jul. Dere kan få se😀 Ha en fin onsdag du da🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Snart ferdig med en julebrunost, men har to til på plass. I dag har jeg masse lomper med julebrunost i skreppa mi..hehe. Og lomper med eggerøre og salami🥰

Klamrer meg til kaffen, har så stri dag🥺 men fri i morgen! pynte til jul. Dere kan få se😀 Ha en fin onsdag du da🙂

Nam nam nam kjempegod mat 😊 egg i lompe er noe av det beste jeg vet, moren min lagde det innimellom til meg da jeg var liten ☺️

Jeg kjøpte og ny julebrunost akkurat i tide i går, den var frekt billig på KIWI 😀

Håper du kommer deg ok gjennom dagen 😊

Gleder meg masse til å se bilder av pynting til jul 😊 koselig 🥰

Ha en best mulig onsdag 😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 timer siden):

Nam nam nam kjempegod mat 😊 egg i lompe er noe av det beste jeg vet, moren min lagde det innimellom til meg da jeg var liten ☺️

Jeg kjøpte og ny julebrunost akkurat i tide i går, den var frekt billig på KIWI 😀

Håper du kommer deg ok gjennom dagen 😊

Gleder meg masse til å se bilder av pynting til jul 😊 koselig 🥰

Ha en best mulig onsdag 😀

Man må hamstre🥰 Jeg har overlevd dagen! Gjort mye vanskelig men fint å få til og hatt det bra😁 og da jeg følte meg litt matt midt på dagen fikk jeg en kopp jule-te. Yogi juleteposer anbefales. Nå.., mer julebrunostlompe og Espen Aas. Gleder meg til fridagen.  Håper din dag også var bra? Og jaaa, egg i lompe er undervurdert. Lompenister er genialt syns jeg. Nå må jeg finne ro og trylle frem middag til Mann👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Man må hamstre🥰 Jeg har overlevd dagen! Gjort mye vanskelig men fint å få til og hatt det bra😁 og da jeg følte meg litt matt midt på dagen fikk jeg en kopp jule-te. Yogi juleteposer anbefales. Nå.., mer julebrunostlompe og Espen Aas. Gleder meg til fridagen.  Håper din dag også var bra? Og jaaa, egg i lompe er undervurdert. Lompenister er genialt syns jeg. Nå må jeg finne ro og trylle frem middag til Mann👍

Så mange gode tips😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (48 minutter siden):

Digre julekropper

Agent smith skrev (45 minutter siden):

Deilige digre julekropper, og du får bare lyst til å slurpe i deg innholdet 

Cid skrev (39 minutter siden):

Jordbærmus

😲😲😲

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...