Entern Skrevet 6. november 2022 #6881 Del Skrevet 6. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Spiser jeg for mye av noe som helst i en lengre tid så blir jeg lei av det etterhvert Det blir ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2022 #6882 Del Skrevet 6. november 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Åå er Det på TV, trodde du streamet Ble streamet i fjor! Ble ikke noe middagsbilde i dag, som jeg fryktet blir det neppe tid til noe fôr før i titiden. Sattan jeg er lei av å reise i kryss og tvers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #6883 Del Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Ser bedre ut 👍 Hehe, takk. Koste meg☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #6884 Del Skrevet 6. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Ble streamet i fjor! Ble ikke noe middagsbilde i dag, som jeg fryktet blir det neppe tid til noe fôr før i titiden. Sattan jeg er lei av å reise i kryss og tvers! Åå! Fiskepinner i wraps her så ikke no fancy søndag😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #6885 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Åå! Fiskepinner i wraps her så ikke no fancy søndag😌 Knekkebrød med leverpostei her 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #6886 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Hehe, takk. Koste meg☺️ Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #6887 Del Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Knekkebrød med leverpostei her 😐 Ååå🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #6888 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Ååå🥹 Ja men det var det mest middagsaktige jeg hadde 😕 Har sjokolade og sånn da skal ikke klage 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #6889 Del Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (43 minutter siden): Ja men det var det mest middagsaktige jeg hadde 😕 Har sjokolade og sånn da skal ikke klage 😅 Bra! Altså.. bare panert fiskepinne i lompe her også😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #6890 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bra! Altså.. bare panert fiskepinne i lompe her også😉 Fiskepinner i lompe høres godt ut 😊 særlig med Thousand Island, namz😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #6891 Del Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Fiskepinner i lompe høres godt ut 😊 særlig med Thousand Island, namz😀 Her var dressing yoghurt naturell med innrørt chilicrisp i olje på glass.😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #6892 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Her var dressing yoghurt naturell med innrørt chilicrisp i olje på glass.😃 Ikke Thousand Island, men funker sikkert også fint 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #6893 Del Skrevet 6. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ikke Thousand Island, men funker sikkert også fint 😊👍 Jupp. Mann bare spar på ekstra chili crisp, jeg får barneversjon. Hehe😂 Enkel mat da. Men funker👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #6894 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jupp. Mann bare spar på ekstra chili crisp, jeg får barneversjon. Hehe😂 Enkel mat da. Men funker👍 Enkel mat er også godt 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2022 #6895 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Åå! Fiskepinner i wraps her så ikke no fancy søndag😌 Satser på magnificent monday da. Ser egentlig frem til å lage mat sjøl resten av uken, etterpå er det jo galemathias hele veien. Men vestpå så venter Sumo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2022 #6896 Del Skrevet 7. november 2022 Entern skrev (11 timer siden): Enkel mat er også godt 😊👍 Sant! Vurderer mummipølser i kveld😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. november 2022 #6897 Del Skrevet 7. november 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Sant! Vurderer mummipølser i kveld😍 Mummipølser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. november 2022 #6898 Del Skrevet 7. november 2022 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Jupp. Mann bare spar på ekstra chili crisp, jeg får barneversjon. Hehe😂 Enkel mat da. Men funker👍 Liker ikke du sterke ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2022 #6899 Del Skrevet 7. november 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Liker ikke du sterke ting? Liker sånn passe sterkt, blitt mye bedre på å tåle det så bruker chili i matlaging og sånn😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. november 2022 #6900 Del Skrevet 7. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Liker sånn passe sterkt, blitt mye bedre på å tåle det så bruker chili i matlaging og sånn😊 Chilli er godt (kjempegodt) men blir det for sterkt blir det jo ubehagelig 🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå