TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2022 #6641 Del Skrevet 18. oktober 2022 Embla Othea skrev (16 minutter siden): Jeg er oppegående mellom episodene mine ☺️ F.eks. i går havnet jeg i belter fordi jeg gikk berserk i stuen. Nå sitter jeg på KG. Det er kontraster 😆 belter? men.. alle avdelinger bruker jo firmaet jeg jobber i nettopp for at beltebruk ble bannlyst...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #6642 Del Skrevet 18. oktober 2022 Cid skrev (25 minutter siden): Du virker jo oppegående synes jeg Det synes jeg og, virker ikke som om du burde være innlagt, håper du får komme ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6643 Del Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): 😲😲 hvorfor det😵😵😵 Han er veldig syk. Angriper personalet hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #6644 Del Skrevet 18. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): belter? men.. alle avdelinger bruker jo firmaet jeg jobber i nettopp for at beltebruk ble bannlyst...? 😲 så betyr det at de har lagt henne i belter ulovlig, det er jo ganske sjokkerende 😲😲😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6645 Del Skrevet 18. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Veldig fri mobilbruk da. Fint du slipper mye innskrenking på det👍 Ja ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6646 Del Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): La merke til at du var litt borte i går, håper det går bedre nå da Ja 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2022 #6647 Del Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Det synes jeg og, virker ikke som om du burde være innlagt, håper du får komme ut snart Jeg er ikke innlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6648 Del Skrevet 18. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): belter? men.. alle avdelinger bruker jo firmaet jeg jobber i nettopp for at beltebruk ble bannlyst...? Ikke på lukket avdeling 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6649 Del Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😲 så betyr det at de har lagt henne i belter ulovlig, det er jo ganske sjokkerende 😲😲😲 De har lov til det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6650 Del Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Det synes jeg og, virker ikke som om du burde være innlagt, håper du får komme ut snart Håper jeg og 😄 Har vært innlagt i ett år allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2022 #6651 Del Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😲 så betyr det at de har lagt henne i belter ulovlig, det er jo ganske sjokkerende 😲😲😲 ja, jeg kan ikke skjønne annet... det skal vel så vidt jeg vet kun brukes i ekstreme tilfeller av nødverge, og da kan det kun gjøres av helsepersonell siden mitt personell kun har lov til å bruke redskap som håndjern og rem i pågripelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2022 #6652 Del Skrevet 18. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ikke på lukket avdeling 😶 vi betjener KUN lukket avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #6653 Del Skrevet 18. oktober 2022 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Han er veldig syk. Angriper personalet hele tiden. 😲 må være tøfft å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6654 Del Skrevet 18. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): ja, jeg kan ikke skjønne annet... det skal vel så vidt jeg vet kun brukes i ekstreme tilfeller av nødverge, og da kan det kun gjøres av helsepersonell siden mitt personell kun har lov til å bruke redskap som håndjern og rem i pågripelser. Helt ærlig… De hadde god grunn for å legge meg i belter. Jeg dissosierte og var ukontrollerbar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #6655 Del Skrevet 18. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke innlagt Var ikke ment til deg😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6656 Del Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😲 må være tøfft å se på Ja men han er heldigvis på skjermet avdeling. Hører han av og til, det er helt jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #6657 Del Skrevet 18. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): vi betjener KUN lukket avdeling. De har utstrakt bruk av belter her jeg er 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2022 #6658 Del Skrevet 18. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Helt ærlig… De hadde god grunn for å legge meg i belter. Jeg dissosierte og var ukontrollerbar. da er de ganske kule som gir deg telefon tilbake. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2022 #6659 Del Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Var ikke ment til deg😆 Men kan sies at jeg er innlagt på kg da under Anton sitt ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2022 #6660 Del Skrevet 18. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Men kan sies at jeg er innlagt på kg da under Anton sitt ansvar jeg kan pleie deg neste gang jeg er i Ålevik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå