Gjest Agent smith Skrevet 3. oktober 2022 #6001 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Jeg ble faktisk ordentlig trist når lurven slettet seg Ja, han angret seg etterpå da, Jeg er nok for mye her, men prøver å ikke la det gå utover andre ting da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #6002 Del Skrevet 3. oktober 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Ja, han angret seg etterpå da, Jeg er nok for mye her, men prøver å ikke la det gå utover andre ting da Bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #6003 Del Skrevet 3. oktober 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Ja, han angret seg etterpå da, Jeg er nok for mye her, men prøver å ikke la det gå utover andre ting da Du gleder mange her da, ikke noe perler for svin☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #6004 Del Skrevet 3. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du gleder mange her da, ikke noe perler for svin☺️ Du med 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #6005 Del Skrevet 3. oktober 2022 Dere er gode alle tre ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 3. oktober 2022 #6006 Del Skrevet 3. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du gleder mange her da, ikke noe perler for svin☺️ Visste du at uttrykket perler for svin kommer fra bibelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 3. oktober 2022 #6007 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Dere er gode alle tre ☺️ Alle gode ting og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 3. oktober 2022 #6008 Del Skrevet 3. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du gleder mange her da, ikke noe perler for svin☺️ Takk, du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2022 #6009 Del Skrevet 4. oktober 2022 God morgen @Frøkenfryden🌞😊 Nå er jeg spent på hva du har til frokost 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #6010 Del Skrevet 4. oktober 2022 Entern skrev (5 minutter siden): God morgen @Frøkenfryden🌞😊 Nå er jeg spent på hva du har til frokost 😊 Sikkert kabaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2022 #6011 Del Skrevet 4. oktober 2022 Entern skrev (16 minutter siden): God morgen @Frøkenfryden🌞😊 Nå er jeg spent på hva du har til frokost 😊 Cid skrev (10 minutter siden): Sikkert kabaret Mornings begge😃 Tre knekkebrød med sweet chili-kyllingpålegg og vellagra norvegia! Oooog kabaret med til lunsj🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2022 #6012 Del Skrevet 4. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Mornings begge😃 Tre knekkebrød med sweet chili-kyllingpålegg og vellagra norvegia! Oooog kabaret med til lunsj🥳 Hurra for kabaret 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #6013 Del Skrevet 4. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hurra for kabaret 🥳 Kabaret is love? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2022 #6014 Del Skrevet 4. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kabaret is love? Ja🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2022 #6015 Del Skrevet 4. oktober 2022 Cid skrev (21 timer siden): Du med 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2022 #6016 Del Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (20 timer siden): Takk, du også Agent smith skrev (20 timer siden): Visste du at uttrykket perler for svin kommer fra bibelen? nei? Hvor da! Godt uttrykk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2022 #6017 Del Skrevet 4. oktober 2022 Fryden må legge seg.. ser det på skriveriene i familiemiddagsextråden😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #6018 Del Skrevet 4. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Fryden må legge seg.. ser det på skriveriene i familiemiddagsextråden😂🙈 Hvilken tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2022 #6019 Del Skrevet 4. oktober 2022 Cid skrev (38 minutter siden): Hvilken tråd? Hva kan man si i familiemiddag og sex. Her på sosial prat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2022 #6020 Del Skrevet 4. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Fryden må legge seg.. ser det på skriveriene i familiemiddagsextråden😂🙈 Hva har du funnet på nå da 🤪🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå