Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5921 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Lover ta bilde av filmer på teve og julepysjer🥰 Jeg lover å ikke ta bilde av stiftet pung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #5922 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Dere kommer til å mobbe meg hele desember 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5923 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Nei har ikke sett det innlegget, skjønner nå at desember er hellig for deg. Jeg har andre planer for desember, det blir pulekalender og sånn Var ikke noe spennende egentlig.. livet mitt er ikke så spennende. HAha du har vel det.🥳🥳🥳 Mann får konfektkalender😁 Jeg hater vinter og snø. Så prøver fokusere på julekos i stedet👍☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5924 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Var ikke noe spennende egentlig.. livet mitt er ikke så spennende. HAha du har vel det.🥳🥳🥳 Mann får konfektkalender😁 Jeg hater vinter og snø. Så prøver fokusere på julekos i stedet👍☺️ Konfektkalender er jo også fint Synes januar og februar er verst, nå kan man hverfall glede seg til jul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #5925 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Noen ganger Hva synes fruen om alt dette? Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Har du ikke lest mitt avspasere 1.des-innlegg😮? Jeg har julepysj fra 1.des. Rullerer på 2 stk. ser masse klissete julefilmer. Går all in! Og ja… Avspaserer 1.des. Hvorfor ikke liksom😂🥳 Jeg liker best å se julefilmer i desember, blir hjemme alene i år med 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #5926 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Vi snakker om julefilm. Dere om stifta pung😂😂😂 Oppfølger til norske byggeklosser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5927 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Oppfølger til norske byggeklosser Har du sett både den gamle og den nye? 😀 Jeg har bare sett den gamle 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #5928 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Har du sett både den gamle og den nye? 😀 Jeg har bare sett den gamle 🥲 Ingen av de, ser svært sjeldent på norske filmer Er den så dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5929 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Ingen av de, ser svært sjeldent på norske filmer Er den så dårlig? Nei da den er morsom 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5930 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (5 timer siden): Hva synes fruen om alt dette? Jeg liker best å se julefilmer i desember, blir hjemme alene i år med 😃 Starter ca desembee med sånne filmee jeg også🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5931 Del Skrevet 3. oktober 2022 God morgen @Frøkenfryden😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2022 #5932 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (10 minutter siden): God morgen @Frøkenfryden😀 God morgen du også😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #5933 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hva har @Frøkenfrydenspist til frokost?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5934 Del Skrevet 3. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hva har @Frøkenfrydenspist til frokost?☺️ Det lurer jeg også på ☺️ Jeg tror nok hun har spist kjøleskapgrøt men mulig jeg tar feil 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #5935 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det lurer jeg også på ☺️ Jeg tror nok hun har spist kjøleskapgrøt men mulig jeg tar feil 😊 Kjøleskapsgrøt er godt. Det ble kjedelige knekkebrød på meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5936 Del Skrevet 3. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Kjøleskapsgrøt er godt. Det ble kjedelige knekkebrød på meg Jeg droppet hele frokostgreia jeg, det gjør jeg stort sett alltid 😄 unntatt i helgene og når jeg besøker fattern 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #5937 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg droppet hele frokostgreia jeg, det gjør jeg stort sett alltid 😄 unntatt i helgene og når jeg besøker fattern 😊 Driver du intermittent fasting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5938 Del Skrevet 3. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Driver du intermittent fasting Neida, jeg har bare veldig slappe matvaner 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #5939 Del Skrevet 3. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Neida, jeg har bare veldig slappe matvaner 🤪 Deilig da. Det er slitsomt å være strikt i kostveien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2022 #5940 Del Skrevet 3. oktober 2022 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Deilig da. Det er slitsomt å være strikt i kostveien Ja på en måte 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå