Embla Othea Skrevet 2. oktober 2022 #5901 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Når man har jobbet altfor mye må man også avspasere! Så da lagde jeg meg en avspasering 1.desember jeg. Så jeg kan stå opp og hoppe i julepysj og drikke kaffe og se julefilmer🤩 gleder meg🥳 Hva er favorittjulefilmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5902 Del Skrevet 2. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Hva er favorittjulefilmen Av ordentlige; The holiday. Miraklet på Manhattan. men jeg ser mange halvgode på FEM og kanal 6 ass🙈 Liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. oktober 2022 #5903 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Av ordentlige; The holiday. Miraklet på Manhattan. men jeg ser mange halvgode på FEM og kanal 6 ass🙈 Liker du? The holiday er bra 😍 min er love actually selv om jeg ikke er glad i kliss/klass-amerikanske filmer. Ser det typ 1 gang i året, i julen Endret 2. oktober 2022 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #5904 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (18 timer siden): Nei var godt Blødde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5905 Del Skrevet 2. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): The holiday er bra 😍 min er love actually selv om jeg ikke er glad i kliss/klass-amerikanske filmer. Ser det typ 1 gang i året, i julen Liker den jeg også🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #5906 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Liker den jeg også🥰 Jeg og 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5907 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Blødde du? Ja litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5908 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (17 minutter siden): Ja litt Vi snakker om julefilm. Dere om stifta pung😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #5909 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (49 minutter siden): Ja litt Stifter du slangen bak på rumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #5910 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Vi snakker om julefilm. Dere om stifta pung😂😂😂 Skulle vært mer overlapp mellom de to temaene 🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5911 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Vi snakker om julefilm. Dere om stifta pung😂😂😂 Det er for mye kliss i julefilmer, stifta pung er mer rått og ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5912 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Skulle vært mer overlapp mellom de to temaene 🤣🤣🤣🤣🤣 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5913 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Stifter du slangen bak på rumpa? Noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #5914 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😆 De fleste amerikanske julefilmer føles jo litt som å få pungen stifta uansett 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5915 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Det er for mye kliss i julefilmer, stifta pung er mer rått og ærlig Dere kommer til å mobbe meg hele desember Entern skrev (16 minutter siden): De fleste amerikanske julefilmer føles jo litt som å få pungen stifta uansett 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5916 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (21 minutter siden): De fleste amerikanske julefilmer føles jo litt som å få pungen stifta uansett 😆 Ja😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5917 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Dere kommer til å mobbe meg hele desember Blir du romantiske klissefryden i desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5918 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Blir du romantiske klissefryden i desember? Har du ikke lest mitt avspasere 1.des-innlegg😮? Jeg har julepysj fra 1.des. Rullerer på 2 stk. ser masse klissete julefilmer. Går all in! Og ja… Avspaserer 1.des. Hvorfor ikke liksom😂🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5919 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Blir du romantiske klissefryden i desember? Lover ta bilde av filmer på teve og julepysjer🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5920 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Har du ikke lest mitt avspasere 1.des-innlegg😮? Jeg har julepysj fra 1.des. Rullerer på 2 stk. ser masse klissete julefilmer. Går all in! Og ja… Avspaserer 1.des. Hvorfor ikke liksom😂🥳 Nei har ikke sett det innlegget, skjønner nå at desember er hellig for deg. Jeg har andre planer for desember, det blir pulekalender og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå