Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2022 #5881 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Synes det ser ut som en normal hals jeg, ser ikke gammel ut Takk takk, syns den var bittelitt gammel der men gjør meg ingenting😃 nå har jeg fått champagne😁🥂💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. oktober 2022 #5882 Del Skrevet 1. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk takk, syns den var bittelitt gammel der men gjør meg ingenting😃 nå har jeg fått champagne😁🥂💗 Halsen er vel vanligvis det første som eldrer seg hos mennesker generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2022 #5883 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Halsen er vel vanligvis det første som eldrer seg hos mennesker generelt? 20 kg slanking gjør sitt.. noe hud ble litt slapt men det går fint🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2022 #5884 Del Skrevet 1. oktober 2022 Håper du har en bra kveld @Cid 🙂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2022 #5885 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Halsen er vel vanligvis det første som eldrer seg hos mennesker generelt? Er nok det. Og hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. oktober 2022 #5886 Del Skrevet 1. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): 20 kg slanking gjør sitt.. noe hud ble litt slapt men det går fint🙂 Verdt det for å ha fått slanka seg da 😃 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Håper du har en bra kveld @Cid 🙂👍 Like så Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Er nok det. Og hender. Men heller hals enn ansikt sier jeg 😃 jeg vil heller se yngre ut i ansiktet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. oktober 2022 #5887 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Verdt det for å ha fått slanka seg da 😃 Like så Men heller hals enn ansikt sier jeg 😃 jeg vil heller se yngre ut i ansiktet 😄 Pungen er det første som blir rynkete hos menn hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. oktober 2022 #5888 Del Skrevet 1. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Pungen er det første som blir rynkete hos menn hverfall Ligger den på gulvet til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. oktober 2022 #5889 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ligger den på gulvet til slutt? Festa den til låret med tegnestift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. oktober 2022 #5890 Del Skrevet 1. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Festa den til låret med tegnestift Må ha gjort vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. oktober 2022 #5891 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Må ha gjort vondt Nei var godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2022 #5892 Del Skrevet 1. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Verdt det for å ha fått slanka seg da 😃 Like så Men heller hals enn ansikt sier jeg 😃 jeg vil heller se yngre ut i ansiktet 😄 Takk, ja syns det var verdt det🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2022 #5893 Del Skrevet 1. oktober 2022 @Entern jeg fikk hummersuppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2022 #5894 Del Skrevet 1. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): @Entern jeg fikk hummersuppe! Hurra🥳🥳🥳🥳det er så godt🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5895 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (16 timer siden): Festa den til låret med tegnestift Hva med å knytte bak nakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5896 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (15 timer siden): Hurra🥳🥳🥳🥳det er så godt🥳🥳🥳🥳 Nå er jeg 5 kg tyngre og straks på vei hjem..😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5897 Del Skrevet 2. oktober 2022 Agent smith skrev (16 timer siden): Nei var godt Du er fifty shades ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5898 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Hva med å knytte bak nakken? Får så vondt i nakken da, stiv nakke og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. oktober 2022 #5899 Del Skrevet 2. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Du er fifty shades ass. 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober 2022 #5900 Del Skrevet 2. oktober 2022 Når man har jobbet altfor mye må man også avspasere! Så da lagde jeg meg en avspasering 1.desember jeg. Så jeg kan stå opp og hoppe i julepysj og drikke kaffe og se julefilmer🤩 gleder meg🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå