Entern Skrevet 25. september 2022 #5601 Del Skrevet 25. september 2022 Hei @Frøkenfryden, Vera episoden på nrk1 i kveld har jeg aldri sett før 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5602 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hei @Frøkenfryden, Vera episoden på nrk1 i kveld har jeg aldri sett før 😀 Ååå heldig! Jeg har. Bra mener jeg huske👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5603 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ååå heldig! Jeg har. Bra mener jeg huske👍 Bra👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5604 Del Skrevet 25. september 2022 Ferie er over.. men det er ok🙂 Litt mer sykdom og bekymring og sorger enn ferie. Men det kommer flere ferier. OG jeg liker jobben min. OG de syke blir friske💙 Da går det bra. Kjøleskapsgrøt står klar. Moccamaster er klar. Dette blir ok det🙂👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5605 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ferie er over.. men det er ok🙂 Litt mer sykdom og bekymring og sorger enn ferie. Men det kommer flere ferier. OG jeg liker jobben min. OG de syke blir friske💙 Da går det bra. Kjøleskapsgrøt står klar. Moccamaster er klar. Dette blir ok det🙂👍 Det blir bra 😊👍 Skal du se Vera i morgen tidlig?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5606 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det blir bra 😊👍 Skal du se Vera i morgen tidlig?😊 Niks, desverre. Tror jeg stikker på jobb senest 07 og noe litt ekstra som skjer. Men alene på kveld kanskje. Med krim👍🙂 ser du nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5607 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): bilen min er veldig lett gjenkjennelig om du vet hva du skal se etter Litt som jeg pleier si om meg😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5608 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Niks, desverre. Tror jeg stikker på jobb senest 07 og noe litt ekstra som skjer. Men alene på kveld kanskje. Med krim👍🙂 ser du nå ? Ja var fin episode (og trist, så klart 🥲) 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #5609 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (54 minutter siden): Ja hvorfor er rosa tiss verre enn pissegult? Forstår ingenting jeg. Så sarte de. Bra du kom! Rosa, rød oransje er de 3 fargene jeg liker minst spesielt rød siden jeg forbinder det med blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #5610 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (7 timer siden): Ja var fin episode (og trist, så klart 🥲) 😀 Ofte det på Vera🥲 God morgen! 😁☕️🌧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #5611 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ofte det på Vera🥲 God morgen! 😁☕️🌧 God morgen 😀 Glad det er vindstille, regnet er ikke så fælt da 😀🌧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #5612 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): God morgen 😀 Glad det er vindstille, regnet er ikke så fælt da 😀🌧 Neida jeg kommer nok nokså tørr til jobb.. var litt treg og gikk ikke 6.30.. trengte litt tid..🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #5613 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neida jeg kommer nok nokså tørr til jobb.. var litt treg og gikk ikke 6.30.. trengte litt tid..🙂 Høres fornuftig ut 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #5614 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Høres fornuftig ut 😀 Mann måtte ha noe omsorg pga ting. Det vinner..🙂♥️ Men nå har jeg fått grøt og nøttesmør og lass med kaffe og starter å bli klar. Er du på jobb alt?😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #5615 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Mann måtte ha noe omsorg pga ting. Det vinner..🙂♥️ Men nå har jeg fått grøt og nøttesmør og lass med kaffe og starter å bli klar. Er du på jobb alt?😮 Ja nå poster jeg fra jobb-PC 😁 Pendlet jo til Drammen i 2 1/2 uke da vendte jeg meg til å stå opp tidlig og dra tidlig på jobb 😁 Men tror dette er eneste gang jeg har vært på jobb før 7 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #5616 Del Skrevet 26. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja nå poster jeg fra jobb-PC 😁 Pendlet jo til Drammen i 2 1/2 uke da vendte jeg meg til å stå opp tidlig og dra tidlig på jobb 😁 Men tror dette er eneste gang jeg har vært på jobb før 7 😄 Imponerende.😊 Ferdig i Drammen nå? Jeg skal stikke.. straks😌 flexitid🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2022 #5617 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Imponerende.😊 Ferdig i Drammen nå? Jeg skal stikke.. straks😌 flexitid🙃 Ja for så vidt, dvs. det gjenstår noe men det kan gjøres i Oslo på PC heldigvis 😃 God tur til jobb 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. september 2022 #5618 Del Skrevet 26. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Neida jeg kommer nok nokså tørr til jobb.. var litt treg og gikk ikke 6.30.. trengte litt tid..🙂 Bedre å være tørr enn våt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 26. september 2022 #5619 Del Skrevet 26. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (20 timer siden): Lønsj i Oslo! Jeg ser hvor du er og hvor du har vært! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. september 2022 #5620 Del Skrevet 26. september 2022 hjärterdam skrev (2 minutter siden): Jeg ser hvor du er og hvor du har vært! Blir det månelyst på han i kveld nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå