TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5561 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Dumt hun er vekke fra kg for godt 😲 jah, derfor er det godt å kunne treffe henne og gubben irl ❤️ de er best utenfor kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5562 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Dumt hun er vekke fra kg for godt 😲 Aldri truffet henne her engang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5563 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Tror på at du er flink til å finne folk, men ikke at du er lat jeg tar stor stolthet i å være lat. latskap er en viktig egenskap i all forbedring fordi late mennesker gjør alt for å finne nye måter å gjøre ting på uten å slite seg ut! om du skal vite den raskeste veien, så spør en mann med et bein - han fyren vil garantert ikke hoppe over gjerder eller løpe fra hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5564 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): jeg tar stor stolthet i å være lat. latskap er en viktig egenskap i all forbedring fordi late mennesker gjør alt for å finne nye måter å gjøre ting på uten å slite seg ut! om du skal vite den raskeste veien, så spør en mann med et bein - han fyren vil garantert ikke hoppe over gjerder eller løpe fra hunder Godt poeng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5565 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja er ikke så mange rosa porscher den dagen jeg kjører porsche, da skal jeg selv gå inn i fullpolstret celle og ikle meg jakke uten ermer. da er noe veldig galt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5566 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): den dagen jeg kjører porsche, da skal jeg selv gå inn i fullpolstret celle og ikle meg jakke uten ermer. da er noe veldig galt! 😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5567 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 😆😆😆 rosa bil, derimot... det kan skje og har teknisk sett allerede skjedd en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #5568 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): jah, derfor er det godt å kunne treffe henne og gubben irl ❤️ de er best utenfor kg "Gubben" er ikke de på min alder? 😅 jeg begynner forøvrig å få grått hår så jeg er vel nesten en gubbe selv da uff 😂 Entern skrev (3 minutter siden): Aldri truffet henne her engang jeg Hun var mest aktiv i debatt forumer men hun kom innom hit av og til, vi diskuterte spill i uinteressant tråden 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5569 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (43 minutter siden): "Gubben" er ikke de på min alder? 😅 jeg begynner forøvrig å få grått hår så jeg er vel nesten en gubbe selv da uff 😂 Hun var mest aktiv i debatt forumer men hun kom innom hit av og til, vi diskuterte spill i uinteressant tråden 😄 Må ha vært kult å ha noen å diskutere spill med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #5570 Del Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Må ha vært kult å ha noen å diskutere spill med 😊 Var så vidt vi diskuterte da, men alltids kjekt med litt spill diskusjon hun virker som en veldig trivelig person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5571 Del Skrevet 25. september 2022 Send meg og Franzen et par gode tanker i morgen, skumle men bra ting skjer..🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5572 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Var så vidt vi diskuterte da, men alltids kjekt med litt spill diskusjon hun virker som en veldig trivelig person Hun er kjempetrivelig. Nå gumler vi McD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5573 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Send meg og Franzen et par gode tanker i morgen, skumle men bra ting skjer..🙃 Sender dere alltid gode tanker, ønsker alltid gode folk gode ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #5574 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Hun er kjempetrivelig. Nå gumler vi McD Gamer dere i lag noen ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5575 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Hun er kjempetrivelig. Nå gumler vi McD Igjen? 😂 rødbetsuppe her! Fortært! Rosa tiss i morgen😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #5576 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Igjen? 😂 rødbetsuppe her! Fortært! Rosa tiss i morgen😎 Rosa tiss?! O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5577 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Igjen? 😂 rødbetsuppe her! Fortært! Rosa tiss i morgen😎 Igjen! Gubben hennes kom hjem og han hadde ikke vært der. Men ble bare en singel big taste nå og en milkshake. Tar det på kvoten at der jeg bor er det 800 km til nærmeste McD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #5578 Del Skrevet 25. september 2022 Vent. Rosa tiss.........? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2022 #5579 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Igjen? 😂 rødbetsuppe her! Fortært! Rosa tiss i morgen😎 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #5580 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Rosa tiss?! O.o TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Vent. Rosa tiss.........? Når man spiser såpass mye rødbet som i min suppe så tisser man litt rosa dagen derpå😂 minner meg selv om det så jeg ikke tror jeg er syk dagen etterpå😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå