Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #5241 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Frøkenfryden er blitt sett i kortene/cookiesene😂 Vi lagde testamente i går og googlet. Nå får jeg bare opp reklamer med par i 80 åra som sitter med kulepennen sin og lager testament😂 Regner med at vi på sosialprat arver tingene deres, fritt for revepotta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #5242 Del Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Regner med at vi på sosialprat arver tingene deres, fritt for revepotta Ja derfor vi lagde nå, så dere kunne tas med. Så klart🥳! Trodde egentlig kaktus som viste finger i monsterpotte var mest deg så skrev det jeg😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. september 2022 #5243 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg vil ha den skålen med trynet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #5244 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja derfor vi lagde nå, så dere kunne tas med. Så klart🥳! Trodde egentlig kaktus som viste finger i monsterpotte var mest deg så skrev det jeg😲 Ja tar så klart den og, men hvem arver ananasbadedrakten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #5245 Del Skrevet 22. september 2022 Føler dette kan bli en ny episode i såpeopraen, om ikke @Frøkenfryden synes det er for morbid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #5246 Del Skrevet 22. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Jeg vil ha den skålen med trynet på Den blide eller den bedrøva fra i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #5247 Del Skrevet 22. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Jeg vil ha den skålen med trynet på Trodde du og Fruen tok alle mummikoppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. september 2022 #5248 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Trodde du og Fruen tok alle mummikoppene? det er @hjärterdamsin greie, jeg klarer ikke glemme skålen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. september 2022 #5249 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Den blide eller den bedrøva fra i går? nei dæven, er det to?? håhå. jeg er henrykt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. september 2022 #5250 Del Skrevet 22. september 2022 legger forøvrig merke til at De tenner lys for kosen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #5251 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) Agent smith skrev (43 minutter siden): Ja tar så klart den og, men hvem arver ananasbadedrakten din? Tenkte @DundreMilfin får den med mange hull her og der og blomster. @Kvakkekyllingen får Minnimus. Bør ananas gå til deg kanskje? @Cid kanskje? Lukt av klor med gode minner😂😂😂 Endret 22. september 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #5252 Del Skrevet 22. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (17 minutter siden): legger forøvrig merke til at De tenner lys for kosen. Ja! Kos er viktig hos meg🥰 betre å tenna eit lys enn å forbanna mørket veit du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #5253 Del Skrevet 22. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden): nei dæven, er det to?? håhå. jeg er henrykt! Ja! Du kan få begge! Viktig å tilpasse humøret👍😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #5254 Del Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (42 minutter siden): Føler dette kan bli en ny episode i såpeopraen, om ikke @Frøkenfryden synes det er for morbid? Haha det kan jeg nok tåle👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. september 2022 #5255 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ja! Kos er viktig hos meg🥰 betre å tenna eit lys enn å forbanna mørket veit du! skarpskytter, som sagt. jeg elsker mørket ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. september 2022 #5256 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Tenkte @DundreMilfin får den med mange hull her og der og blomster. @Kvakkekyllingen får Minnimus. Bør ananas gå til deg kanskje? @Cid kanskje? Lukt av klor med gode minner😂😂😂 Ååååå. Takk 🥰🥰🥰 Likte Minnimus best 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september 2022 #5257 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja derfor vi lagde nå, så dere kunne tas med. Så klart🥳! Trodde egentlig kaktus som viste finger i monsterpotte var mest deg så skrev det jeg😲 Oooh. Ikke at jeg har vært superaktiv her, men de fuglene du har på bordet er veeeeeeldig fine, altså 🥰🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. september 2022 #5258 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) Men altså, greit om du holder deg i live. Bare nevner det sånn altså, hvem skal jeg ellers ergre meg sammen med? Endret 22. september 2022 av TheHairyToothfairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. september 2022 #5259 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Tenkte @DundreMilfin får den med mange hull her og der og blomster. @Kvakkekyllingen får Minnimus. Bør ananas gå til deg kanskje? @Cid kanskje? Lukt av klor med gode minner😂😂😂 Elsker ananasen OG minni!!!! 🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #5260 Del Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Tenkte @DundreMilfin får den med mange hull her og der og blomster. @Kvakkekyllingen får Minnimus. Bør ananas gå til deg kanskje? @Cid kanskje? Lukt av klor med gode minner😂😂😂 🤣 ja @DundreMilfin må ha den med mange hull😆😆 Den ananabadedrakten passer til guttungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå