TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5161 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi har ingen barn. Vi gikk for mummikopper heller😂😂😂 De roter ikke så fælt, ser den. Skulle heller ikke ha barn, men så skjedde det noe rart og så var det absolutt ikke så dumt allikevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5162 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) hjärterdam skrev (10 minutter siden): Ja, det ble litt sånn, men så syntes jeg det ble teit, så nå har de hverdagsgreiene vi hadde flyttet (tenker flytte dem helt ut av huset faktisk 🙃) og det er mulig hver dag, hele dagen 😁😁 jeg har til og med ønsket oss Teema middagstallerkner til jul, selv om jeg ikke tror @TheHairyToothfairyønsker seg middagstallerkner til jul 🤣🤣🤣🤣 Er det helt sånne plaine tallerkener? Farge da? Livet er stridt så servise må være gøy! Enig😍 Mann kunne funnet på å ønske det😂 vi har 4 helt hvite middagstallerkener som han kjøpte fordi da fremheves maten og dens farger bedre! 😃😂 Jeg liker mønster men elsker hans mat så da har vi det. Vi vil jo ikke ha like da, liker masse forskjellig og ikke 12 av en type og sånn. Endret 21. september 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 21. september 2022 #5163 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Er det helt sånne plaine tallerkener? Farge da? Livet er stridt så servise må være gøy! Enig😍 Mann kunne funnet på å ønske det😂 vi har 4 helt hvite middagstallerkener som han kjøpte fordi da fremheves maten og dens farger bedre! 😃😂 Jeg liker mønster men elsker hans mat så da har vi det. Vi vil jo ikke ha like da, liker masse forskjellig og ikke 12 av en type og sånn. Det er plaine ja ,men i ulike farger,jeg kan godt ha i flere av fargene, men synes det er finest når de har lik form og størrelse 🙃🙈 Jeg fordrar ikke mønster på middagstallerkner,mens de små mummifatene går fint, det kan hende jeg et litt inkonsekvent 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5164 Del Skrevet 21. september 2022 Takker @TheHairyToothfairy og @Enternog @Agent smith og @Cid for å kvikke opp de siste dagene. Følt meg mindre alene i litt røffe tider med dere her. Andre er også fine! Men akkurat nå stakk de seg frem🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. september 2022 #5165 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Takker @TheHairyToothfairy og @Enternog @Agent smith og @Cid for å kvikke opp de siste dagene. Følt meg mindre alene i litt røffe tider med dere her. Andre er også fine! Men akkurat nå stakk de seg frem🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5166 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Takker @TheHairyToothfairy og @Enternog @Agent smith og @Cid for å kvikke opp de siste dagene. Følt meg mindre alene i litt røffe tider med dere her. Andre er også fine! Men akkurat nå stakk de seg frem🙂 Skulle da bare mangle. Du hadde gjort det samme for oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #5167 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Takker @TheHairyToothfairy og @Enternog @Agent smith og @Cid for å kvikke opp de siste dagene. Følt meg mindre alene i litt røffe tider med dere her. Andre er også fine! Men akkurat nå stakk de seg frem🙂 Hva har jeg gjort?, jeg fjaser jo bare, er ikke så god på oppmuntring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5168 Del Skrevet 21. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hva har jeg gjort?, jeg fjaser jo bare, er ikke så god på oppmuntring Fjas er fint pausefyll når det er mye sykdom overalt! 🙂👍💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5169 Del Skrevet 21. september 2022 Middag. Jeg ba ikke om ananas, bil du ha den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #5170 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Middag. Jeg ba ikke om ananas, bil du ha den? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. september 2022 #5171 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Middag. Jeg ba ikke om ananas, bil du ha den? Jeg vil ha. Namnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5172 Del Skrevet 21. september 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg vil ha. Namnam Kom kom, synd å kaste selv om den har hawaii-håndgranat på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5173 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Middag. Jeg ba ikke om ananas, bil du ha den? Jeg ba om det på dine vegne😂😃🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5174 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg ba om det på dine vegne😂😃🥳 Uhørt! Hmphf! Jeg skal skrive en klage sporenstreks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. september 2022 #5175 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Takker @TheHairyToothfairy og @Enternog @Agent smith og @Cid for å kvikke opp de siste dagene. Følt meg mindre alene i litt røffe tider med dere her. Andre er også fine! Men akkurat nå stakk de seg frem🙂 Bare kjekt å prate med deg her, du er en veldig trivelig person Agent smith skrev (14 minutter siden): Hva har jeg gjort?, jeg fjaser jo bare, er ikke så god på oppmuntring Du fjaser og jeg fiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #5176 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Cid skrev (6 timer siden): Endret 21. september 2022 av Agent smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5177 Del Skrevet 21. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja det er rollene vi har fått Sånn går no dagane Ole Aleksander Filibombombom🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. september 2022 #5178 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sånn går no dagane Ole Aleksander Filibombombom🥳 Den filmen var artig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #5179 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Sånn går no dagane Ole Aleksander Filibombombom🥳 Dæven, det hadde vært et kult brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. september 2022 #5180 Del Skrevet 21. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Dæven, det hadde vært et kult brukernavn Er nok for mange bokstaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå