Gjest SVK Skrevet 21. september 2022 #5141 Del Skrevet 21. september 2022 18 hours ago, Frøkenfryden said: @SVK du må prøve kaffefirkløveren.. stas😍 Skal sjekke i dag om de har den i butikken nær meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5142 Del Skrevet 21. september 2022 Dag tre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5143 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (24 minutter siden): Dag tre Tok akkurat bilde av min og tenkte etterlyse din! Frokost that is!!!😂 så var den her jo! Mm kjøttboller🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5144 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Tok akkurat bilde av min og tenkte etterlyse din! Frokost that is!!!😂 så var den her jo! Mm kjøttboller🥰 Du må forklare hva det der er oppi skålen. Skålen din ser på deg, forresten. Den ser ut som den passer på deg og skal til å spørre "Hev du søve godt i natt, då? Kva ska me gjær i dåg? Eg håpe og vonar du hev det godt". En omsorgsskål, rett og slett. @hjärterdam har også den koppen der, den kjenner jeg igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 21. september 2022 #5145 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Du må forklare hva det der er oppi skålen. Skålen din ser på deg, forresten. Den ser ut som den passer på deg og skal til å spørre "Hev du søve godt i natt, då? Kva ska me gjær i dåg? Eg håpe og vonar du hev det godt". En omsorgsskål, rett og slett. @hjärterdam har også den koppen der, den kjenner jeg igjen! Så flink du er å kjenne igjen! Jeg har ommøblert på kjøkkenet så du ser koppene mer og bedre måte du kommer hjem 🙈🤣 God morgen, @Frøkenfryden 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5146 Del Skrevet 21. september 2022 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Så flink du er å kjenne igjen! Jeg har ommøblert på kjøkkenet så du ser koppene mer og bedre måte du kommer hjem 🙈🤣 God morgen, @Frøkenfryden 🙂 Ja, de har vært litt bortgjemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5147 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden): Du må forklare hva det der er oppi skålen. Skålen din ser på deg, forresten. Den ser ut som den passer på deg og skal til å spørre "Hev du søve godt i natt, då? Kva ska me gjær i dåg? Eg håpe og vonar du hev det godt". En omsorgsskål, rett og slett. @hjärterdam har også den koppen der, den kjenner jeg igjen! Ja! 😃😂Den titter på meg😍Skåla er søt, har to! En salig og blid, denne er noe mer bedrøvet. Oppi er de grøt laget i går. Cottage cheese og vaniljeyoghurt og melk og store havregryn og chiafrø. Toppet med mandelsmør og jordbærsyltetøy i dag. Det er altfor bloggete.. jeg vet🙈 Måtte også spise en kyllingkarbonade i lompe😮😂 haha!! pleier spise 07 så når klokka er 10 er jeg jo sånn hul ananas, du vet! Men det sies at man skal spise som en konge til frokost og heller som en knekt til middag. Jeg følger den! Har hun den? Sikkert tegn på at man et bra dame da Husk å kjøpe nye vinterkoppen til henne da, kommer vel snart. Fin☺️ Ps og husk å be meg i bryllupsfesten din! Når den omsider kommer. 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5148 Del Skrevet 21. september 2022 hjärterdam skrev (3 minutter siden): Så flink du er å kjenne igjen! Jeg har ommøblert på kjøkkenet så du ser koppene mer og bedre måte du kommer hjem 🙈🤣 God morgen, @Frøkenfryden 🙂 Liker at du prøver lokke ham hjem med mummikoppreklame😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5149 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Ja, de har vært litt bortgjemt Men man vet de er der, å skjule litt er jo også innbydende! 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5150 Del Skrevet 21. september 2022 hjärterdam skrev (4 minutter siden): Så flink du er å kjenne igjen! Jeg har ommøblert på kjøkkenet så du ser koppene mer og bedre måte du kommer hjem 🙈🤣 God morgen, @Frøkenfryden 🙂 God morgen! Eller.. formiddag? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 21. september 2022 #5151 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Ja, de har vært litt bortgjemt Alt for, jeg bestemte at vi skulle bruke alt av mummigreiene mer til hverdags 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5152 Del Skrevet 21. september 2022 hjärterdam skrev (Akkurat nå): Alt for, jeg bestemte at vi skulle bruke alt av mummigreiene mer til hverdags 🙃 Oi var det festklausul før? 😮 hver dag! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5153 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ja! 😃😂Den titter på meg😍Skåla er søt, har to! En salig og blid, denne er noe mer bedrøvet. Oppi er de grøt laget i går. Cottage cheese og vaniljeyoghurt og melk og store havregryn og chiafrø. Toppet med mandelsmør og jordbærsyltetøy i dag. Det er altfor bloggete.. jeg vet🙈 Måtte også spise en kyllingkarbonade i lompe😮😂 haha!! pleier spise 07 så når klokka er 10 er jeg jo sånn hul ananas, du vet! Men det sies at man skal spise som en konge til frokost og heller som en knekt til middag. Jeg følger den! Har hun den? Sikkert tegn på at man et bra dame da Husk å kjøpe nye vinterkoppen til henne da, kommer vel snart. Fin☺️ Ps og husk å be meg i bryllupsfesten din! Når den omsider kommer. 🥳 Bloggegrøt! Du hørte det først hos Fryden! Klart hun er bra, trenger ikke lokke meg hjem. Jeg vil hjem og ta på hjertet. Vi inviterer hele fjasetråden på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5154 Del Skrevet 21. september 2022 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Alt for, jeg bestemte at vi skulle bruke alt av mummigreiene mer til hverdags 🙃 Tør du det da? Husker du barna våre og deres vims? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5155 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Bloggegrøt! Du hørte det først hos Fryden! Klart hun er bra, trenger ikke lokke meg hjem. Jeg vil hjem og ta på hjertet. Vi inviterer hele fjasetråden på fest! Ååå Kjærleik! Herregud! Det blir gøy! Jeg må ta på glitterjumpsuiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #5156 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Tør du det da? Husker du barna våre og deres vims? Vi har ingen barn. Vi gikk for mummikopper heller😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 21. september 2022 #5157 Del Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Oi var det festklausul før? 😮 hver dag! Enig! Ja, det ble litt sånn, men så syntes jeg det ble teit, så nå har de hverdagsgreiene vi hadde flyttet (tenker flytte dem helt ut av huset faktisk 🙃) og det er mulig hver dag, hele dagen 😁😁 jeg har til og med ønsket oss Teema middagstallerkner til jul, selv om jeg ikke tror @TheHairyToothfairyønsker seg middagstallerkner til jul 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 21. september 2022 #5158 Del Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Tør du det da? Husker du barna våre og deres vims? De er store nok nå til å ikke kaste glassene i vasken når de er ferdige, oog, jeg vil heller bli glad av kopper, glass og fat hver dag og få en eller to knust enn å se dem bare av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5159 Del Skrevet 21. september 2022 hjärterdam skrev (Akkurat nå): Ja, det ble litt sånn, men så syntes jeg det ble teit, så nå har de hverdagsgreiene vi hadde flyttet (tenker flytte dem helt ut av huset faktisk 🙃) og det er mulig hver dag, hele dagen 😁😁 jeg har til og med ønsket oss Teema middagstallerkner til jul, selv om jeg ikke tror @TheHairyToothfairyønsker seg middagstallerkner til jul 🤣🤣🤣🤣 Jeg ønsker meg ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #5160 Del Skrevet 21. september 2022 hjärterdam skrev (Akkurat nå): De er store nok nå til å ikke kaste glassene i vasken når de er ferdige, oog, jeg vil heller bli glad av kopper, glass og fat hver dag og få en eller to knust enn å se dem bare av og til Du er litt av en filosof, har jeg sagt det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå